Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
nog voordat je der ontmoet hebt hoe fout ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Maar ja, de uiteindelijk echte verliefdheid kwam pas toen ik hem had gezien. Toen was ik helemaal verkocht ![]() We hebben wel 10 maanden wat gehad ![]() Citaat:
Ik denk dat het meisje al meer pijn heeft meegemaakt voordat ze aan jou begon (misschien een vreemdgaand vriendje?) en dat ze daarom zo jaloers was. Maar ja, zo'n actie (altijd jou online willen hebben) lokt ook weer een reactie van jou uit (jij die haar niet meer wil). Jij vindt dat je het beste hebt gedaan, nou, dan moet je dat ook vinden! Als je niet gemeen tegen haar bent geweest, maar gewoon eerlijk, dan zou ik je geen zorgen maken over wat zij vindt. Dat praat alleen maar schuldgevoel aan. Ik zou zeggen: goede beslissing ![]()
||
Citaat:
![]() Tis moeilijk, maar als je geen contact meer met haar hebt kom je er wel weer over heen! ![]()
||
Citaat:
![]() Pas maar op, in de toekomst wordt het nog veel erger ![]() [edit] Mja, dat helpt natuurlijk niet. Sorry. Ik kan je wel zeggen, het is nu een week uit met mijn ex, en de pijn is al minder dan een week geleden. Hoe irritant het ook is, tijd heelt alle wonden. Zoek in ieder geval veel afleiding en sta jezelf toe om erover te praten en erover te huilen. Sterkte ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind een meisje leuk. moslopen | 5 | 26-09-2011 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Kweet niet wat ik moet doen Iedsel | 10 | 06-02-2011 22:48 | |
Liefde & Relatie |
telefoneren ? kous | 38 | 30-08-2006 15:08 | |
Psychologie |
Ik schaam me.. Anijs | 23 | 24-06-2003 09:49 | |
Liefde & Relatie |
Vriendje is Jarig! Kweet nooit wat ik moet kopen.. Ideetjes? Anijs | 1 | 22-06-2003 14:48 | |
Liefde & Relatie |
wat zouden jullie doen? woman's secret | 8 | 25-06-2002 18:22 |