Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 11:22
aapmens
aapmens is offline
Ik keek pas een keer discovery
( doe ik altijd als ik helemaal niks te doen heb )
komt er een programma over aliens en ufo's ect.

Nu was er iets vreemds:
Bij elke waarneming ( en dat waren er nogal wat ) was er weer een koe verminkt, niet door roofdieren, want de hoeven waren er af geknapt, delen van het lichaan ( vooral geslachtsdelen ) verwijderd, en sneetjes in het lichaam die eigenlijk alleen met een scalpel of dergelijke gemaakt kan worden.

heeft iemand hier ooit een alien oid gezien, en wat denk jij van het bovenstaande verhaal?

greetz

aapmens
Oud 01-07-2004, 11:23
Verwijderd
Ik vind het onzin tot ik bewijzen zie.

Daar zijn er tot nu toe nul van.
Oud 01-07-2004, 11:48
Verwijderd
Ik heb dat ook weleens gezien op discovery. Ik weet het niet.. vind het maar raar. Ik zal niet zeggen "het kan absoluut niet, ze bestaan niet", maar ook niet dat ik denk van wel.
Ik vraag me altijd af waarom ik zelf nog nooit zoiets heb gehoord of gezien hier in de buurt.
Oud 01-07-2004, 12:09
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 01-07-2004 @ 12:48 :

Ik vraag me altijd af waarom ik zelf nog nooit zoiets heb gehoord of gezien hier in de buurt.
1. Ufo's worden ( bijna ) altijd als geluidsloos ervaren, dus horen zal niet snel gaan

en

2. Mischien hebben ze iets beters te doen dan in zo'n klein landje een kleine ( ?? ) buurt in de gaten houden...

+ Er zijn genoeg mensen die beweren dat ze ooit een ufo hebben gezien / ontvoerd zijn, ook echt betrouwbare personen, mensen die iets te verliezen hebben / hadden en het daarom een tijdje stil houden / hielden.

greetz

aapmens
Oud 01-07-2004, 12:10
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-07-2004 @ 12:23 :
Ik vind het onzin tot ik bewijzen zie.

Daar zijn er tot nu toe nul van.
Foto's waarvan bewezen is dat het geen trucage is, en al die mensen dan, die beweren ontvoerd te zijn of iets gezien te hebben...

,, In elke leugen zit een kern van waarheid" zeg ik altijd

waarom zou dat in dit geval niet zo zijn?

greetz

aapmens
Oud 01-07-2004, 13:56
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Ik heb 2 keer dingen in de lucht gezien die ik persoonlijk met geen mogelijkheid kon verklaren. Het probleem is dat ik beide keren de dag erna al ging twijfelen of ik wel wat gezien had en of ik niet weer eens onder invloed was . Ik denk niet dat het ufo's waren.
Oud 01-07-2004, 14:37
Ndimension
Ndimension is offline
Een jaar of 10 terug zagen ik en mijn ouders een ufo.
Oud 01-07-2004, 16:01
Verwijderd
Citaat:
aapmens schreef op 01-07-2004 @ 13:10 :
Foto's waarvan bewezen is dat het geen trucage is,...
Laat maar zien.
Citaat:
...en al die mensen dan, die beweren ontvoerd te zijn of iets gezien te hebben...
Publiciteitsgeil.
Oud 01-07-2004, 16:02
A Narrator
A Narrator is offline
Toevallig ik wou net een Thread openen over Aliens en UFOs.
Maar dan wat specifieker:
Namelijk de:

De Caponi Case (Il Caso di Caponi)
In Italië, beweerd de 23 jarige keramiek bewerker Filiberto Caponi uit de provincie Ascoli Piceno meerdere malen buitenaardse wezen te hebben ontmoet rond zijn huis in Arquata del Tronto in de regio Marche.

In Juli 1993 werd op de radar van Pratica di Mare en van Falconara marittima een UFO waargenomen die vloog van de regio Lazio naar de aangrenzende regio Abruzzo. Met twee air-to-air raketten van de Italiaanse luchtmacht werd het vernietigd. De fragmenten kwamen neer rond de berg Monte Vettore in de buurt van Arquata del Tronto. De piloten van het Caccia toestel zagen dat drie ballen de UFO verlieten voor de explosie. Drie dagen later zag Filiberto zijn eerste wezentje. Na een aantal ontmoetingen in het gebied, lukte het hem om het op zeven Polaroid foto's vast te legen, genomen over een periode van een aantal maanden tussen 1993 en 1994. Twee van de Polaroids lijken een wezen te tonen dat zijn vingers en tenen ernstig heeft verbrand en waarvan de pilotenuitrusting aan het lichaam is gesmolten.

Een andere foto laat een ander individu zien dan op de twee foto's en lijkt op een goedkope wassen kopie van iets. De fotograaf zag het wezen eerst in een soort cocon. In latere ontmoetingen was de cocon verdwenen en had het wezen een vorm van lichamelijke ontwikkeling of groei ondergaan. Caponi dacht eerst dat hij getuige was van een of ander genetisch experiment. In November 1993 liet het Italiaanse TV-station RAI-DUE enkele Polaroids zien. Caponi werd opgepakt voor ondervraging door de Italiaanse politie en zijn foto's werden geconfisceerd. Hij zegt dat hij gedwongen werd een verklaring te onderteken waarin hij toegaf dat het gehele verhaal nep was. Hij werd gearresteerd op grond van 'verstoring van de openbare orde', omdat hij met zijn verhaal paniek zou willen zaaien. Rond 1998 werd de aanklacht ingetrokken door de autoriteiten van Ascoli Piceno en kreeg hij zijn foto's terug. Op 25 juni 2000 gaf Filiberto Caponi een lezing op de Eerste Nationale Conventie van Speciale Archeologie en Ufologie te Rome, georganiseerd door het CISETI (internationaal comité voor de bestudering van buitenaardse intelligentie). De CISETI directeur dr. Massimo Fratini en Filiberto's vriend Frederico Provvedi hebben de zaak sinds 1993 in onderzoek en hebben geconcludeerd dat de zaak authentiek is.

De CISETI directeur heeft ook andere foto's van buitenaards gezien afkomstig uit dezelfde provincie. Ze waren hem toegestuurd door bewoners die hebben geassisteerd bij een UFO crash en het onderscheppen van de bemanning ervan. Op de foto's lijken poppen te staan. Het eerste dat Anthony Granato opviel was de opvallende gelijkenis met het wezen gefotografeerd door Filiberto Caponi in 1993. Het hoofd van de beide wezens lijkt identiek, de ogen zijn van dezelfde grootte en kleur, de neus bestaat in beide gevallen uit twee kleine gaatjes boven de mond, tenslotte is de mond van dezelfde proportie en heeft dezelfde karakteristieken. De gehele zaak zal worden gepubliceerd op de Italiaanse CISETI-site (http://www.ciseti.4mg.com) en het CISETI gaat er een boek over uitbrengen. Het probleem met het volgen van de zaak is dat de onderzoekers publiceren in het Italiaans of in een moeilijk te begrijpen soort van Engels gebaseerd op Italiaanse grammatica. Ook de copyright op de foto's maken het publiceren van het verhaal in een andere taal met de interessante afbeeldingen duur (ongeveer 700 Euro [1.400 gulden / 28.000 Frank] per foto!).

Zelf vind ik de fotos nogal al raar en verdacht maar het verhaal is best interessant.
Het pak van de Alien is gesmolten vandaar de ietwat rare kleur van de huid.
Hier voor meer Aliens en UFOs.
http://thebiggestsecretpict.online.fr/ufo_et.htm
Oud 01-07-2004, 18:02
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-07-2004 @ 17:01 :
[B]Laat maar zien.
Publiciteitsgeil.
dan nog:

,, IN ELKE LEUGEN ZIT EEN KERN VAN WAARHEID! "

greetz
Oud 01-07-2004, 18:15
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 01-07-2004 @ 17:02 :
blaat blaat
toevallig dat jij net een soortgelijk forum wou openen,

hebben er geen Amerikaanse onderzoekers e.d. naar gekeken?
die duiken er meestal bovenop

en wat moet die tekening in het midden voorstellen eiglijk?

greetz
Oud 02-07-2004, 09:03
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 01-07-2004 @ 17:01 :
Laat maar zien.
wat lui

zoek maar

Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 09:05.
Oud 02-07-2004, 09:55
A Narrator
A Narrator is offline
Hmm...

Wanneer heb ik 'blaat blaat' gezegd?
Ben geen schaap.

Oud 02-07-2004, 10:27
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
wel ooit een fel groene lichtbol over zien komen op een warme klaarheldere dag
Oud 02-07-2004, 13:03
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 02-07-2004 @ 10:55 :
Hmm...

Wanneer heb ik 'blaat blaat' gezegd?
Ben geen schaap.

..grappig..
Oud 02-07-2004, 17:28
Anathema
Anathema is offline
Heb een keer een klein wit puntje gezien 's nachts, leek op een ster. Raar was dat het redelijk snel beweegde (sneller dan een groot vliegtuig, eerder de snelheid van een straaljager die redelijk laag over je vliegt). Leek allemaal normaal, totdat dat snelbewegend puntje opeens enorm vertraagde tot het bijna stilhing. Ik tikte op een vriend zijn schouder om het hem ook te tonen, maar toen ik terugkeek was het weg

Ik was niet onder invloed en ben zeker van wat ik heb gezien, en ik heb er gewoon geen verklaring voor. Ik wil graag geloven dat het een vliegtuig is, maar ik denk niet dat die zo snel kunnen vertragen.
Oud 02-07-2004, 17:36
Verwijderd
Citaat:
aapmens schreef op 01-07-2004 @ 19:02 :
dan nog:

,, IN ELKE LEUGEN ZIT EEN KERN VAN WAARHEID! "

greetz
Hmm, als ik nu zeg 'jij bent necrofiel', dan is dat waarschijnlijk een leugen. Maar wat is dan de kern van waarheid?
Oud 02-07-2004, 18:06
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2004 @ 18:36 :
Hmm, als ik nu zeg 'jij bent necrofiel', dan is dat waarschijnlijk een leugen. Maar wat is dan de kern van waarheid?
Als ik zeg "jij bent nooit mensen op de kast aan het jagen" dan zit daar TOTAAL geen kern van waarheid in
Oud 02-07-2004, 18:38
Dubbel_FriSsS_
Dubbel_FriSsS_ is offline
aliens bestaan zeker.. ik kijk ook wel eens naar discovery en daar hebben ze vaak zulke documentaires (best interessant eigelik) en als je zulke programma's goed volgt.. hoor je tog goede argumenten en zie je mooie beelden
Oud 02-07-2004, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 02-07-2004 @ 19:06 :
Als ik zeg "jij bent nooit mensen op de kast aan het jagen" dan zit daar TOTAAL geen kern van waarheid in
Dat bedoel ik maar.
Oud 02-07-2004, 20:04
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
aapmens schreef op 01-07-2004 @ 12:22 :
Ik keek pas een keer discovery
( doe ik altijd als ik helemaal niks te doen heb )
komt er een programma over aliens en ufo's ect.

Nu was er iets vreemds:
Bij elke waarneming ( en dat waren er nogal wat ) was er weer een koe verminkt, niet door roofdieren, want de hoeven waren er af geknapt, delen van het lichaan ( vooral geslachtsdelen ) verwijderd, en sneetjes in het lichaam die eigenlijk alleen met een scalpel of dergelijke gemaakt kan worden.

heeft iemand hier ooit een alien oid gezien, en wat denk jij van het bovenstaande verhaal?

greetz

aapmens
ja me moeder heeft ooit een bijrol gehad in alien attack owjah en ze ruikt raar
Oud 02-07-2004, 21:45
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik geloof niet in aliens. En een mens kan die koeien ook verminken hoor.
Oud 02-07-2004, 22:29
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Zien is geloven
Oud 03-07-2004, 09:45
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 02-07-2004 @ 22:45 :
Ik geloof niet in aliens. En een mens kan die koeien ook verminken hoor.
en een mens bouwt ook voor de gein een kilometer lang helicopter achtig ding, en gaat terwijl 'ie dat ding aan het showen is nog snel even koeien verminken.

greetz
Oud 03-07-2004, 09:46
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-07-2004 @ 18:36 :
dat er mensen zijn die necrofiel zijn, ik in bijzonder hoef het niet te zijn maar ze zijn er wel!

greetz
Oud 03-07-2004, 09:47
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 02-07-2004 @ 19:06 :
dat is dan ook geen leugen....
Oud 03-07-2004, 10:25
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
aapmens schreef op 03-07-2004 @ 10:45 :
en een mens bouwt ook voor de gein een kilometer lang helicopter achtig ding, en gaat terwijl 'ie dat ding aan het showen is nog snel even koeien verminken.

greetz
Er lopen meer gekken los dan dat er vastzitten hoor.
Oud 03-07-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
aapmens schreef op 03-07-2004 @ 10:46 :
dat er mensen zijn die necrofiel zijn, ik in bijzonder hoef het niet te zijn maar ze zijn er wel!

greetz
Dus wat is dan de kern van waarheid?

Als ik zeg '1+1=3', dan is dat een leugen. Het feit dat 1+2 wel 3 is verandert daar toch niets aan?
Oud 03-07-2004, 13:00
A Narrator
A Narrator is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-07-2004 @ 11:25 :
Er lopen meer gekken los dan dat er vastzitten hoor.
Daverende wijsheid!!!

Maar ik denk dat meer dan de helft van die ontvoeringen, foto's en UFO spottingen gelogen zijn. Maar sommige mensen moeten eens wat ruimer gaan denken. Want stel je eens voor er is leven op Mars denk je dan niet dat wij niet eens ff eens speciment mee zullen nemen? Of eens ff overvliegen om een kijkje te nemen?
Zelf denk ik van wel.
Oud 03-07-2004, 14:47
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-07-2004 @ 13:59 :
Dus wat is dan de kern van waarheid?

Als ik zeg '1+1=3', dan is dat een leugen. Het feit dat 1+2 wel 3 is verandert daar toch niets aan?
maar er zijn wel sommen met als uitkomst 3, dus is er iets van waar

greetz

maar zullen we om maar weer een beetje meer ontopic te raken hier mee ophouden?

* als je ego dat niet aan kan, zeggen we gewoon dat jij wint *
greetz
Oud 03-07-2004, 15:51
A Narrator
A Narrator is offline
OK Aapmens wint!!!

Oud 03-07-2004, 18:31
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 03-07-2004 @ 14:00 :
Daverende wijsheid!!!

Maar ik denk dat meer dan de helft van die ontvoeringen, foto's en UFO spottingen gelogen zijn. Maar sommige mensen moeten eens wat ruimer gaan denken. Want stel je eens voor er is leven op Mars denk je dan niet dat wij niet eens ff eens speciment mee zullen nemen? Of eens ff overvliegen om een kijkje te nemen?
Zelf denk ik van wel.
Leven op Mars is niet mogelijk en op andere planeten behalve de aarde in ons zonnestelsel ook niet. En het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat er aliens uit andere zonnestelsels helemaal hierheen komen.
Oud 03-07-2004, 19:54
A Narrator
A Narrator is offline
Ik bedoelde te zeggen 'stel dat' jeweetwel een 'stel dat'-vraag.
Ik zou het helemaal niet zo raar vinden als wij in de gaten worden gehouden door een hogere beschaving. Daar zouden zij veel van kunnen leren.
Oud 03-07-2004, 21:35
Verwijderd
Als een buitenaardse beschaving contact had willen leggen hadden ze dat wel op een normale manier gedaan.
Oud 03-07-2004, 22:09
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gremlin schreef op 03-07-2004 @ 20:54 :
Ik bedoelde te zeggen 'stel dat' jeweetwel een 'stel dat'-vraag.
Ik zou het helemaal niet zo raar vinden als wij in de gaten worden gehouden door een hogere beschaving. Daar zouden zij veel van kunnen leren.
Ja snap ik, maar dat 'als dit en dit' en 'stel zus en zo' is een beetje vergezocht allemaal, 't ging mij erom dat ik niet in aliens die mensen aanvallen geloof.
En wederom sluit ik me bij Mephostophilis aan, waarom zouden ze in vredesnaam gelijk beginnen met aanvallen als ze contact zouden willen leggen?
Oud 04-07-2004, 19:45
aapmens
aapmens is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-07-2004 @ 22:35 :
Als een buitenaardse beschaving contact had willen leggen hadden ze dat wel op een normale manier gedaan.
en als ze eerst meer over ons te weten willen komen?

lekker observeren ofsow?

greetz
Oud 04-07-2004, 21:30
Saraï_h
Saraï_h is offline
Demonen doen zich voor zoals ze willen
Oud 04-07-2004, 21:49
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
aapmens schreef op 04-07-2004 @ 20:45 :
en als ze eerst meer over ons te weten willen komen?

lekker observeren ofsow?

greetz
Dan gaan ze toch geen koeien verminken of wel dan?
Oud 04-07-2004, 22:29
Verwijderd
Achja, ik zal Theo Maassen maar eens (vrij) quoten:

"Als er buitenaardse wezens bestaan, zijn er twee mogelijkheden:

- Ze zijn slimmer dan ons, en dan vinden zij ons voordat wij hen vinden.
- Ze zijn dommer dan ons, en dan wil ik er helemaal niks mee te maken hebben."
Oud 04-07-2004, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Anathema schreef op 02-07-2004 @ 18:28 :
Heb een keer een klein wit puntje gezien 's nachts, leek op een ster. Raar was dat het redelijk snel beweegde (sneller dan een groot vliegtuig, eerder de snelheid van een straaljager die redelijk laag over je vliegt). Leek allemaal normaal, totdat dat snelbewegend puntje opeens enorm vertraagde tot het bijna stilhing. Ik tikte op een vriend zijn schouder om het hem ook te tonen, maar toen ik terugkeek was het weg

Ik was niet onder invloed en ben zeker van wat ik heb gezien, en ik heb er gewoon geen verklaring voor. Ik wil graag geloven dat het een vliegtuig is, maar ik denk niet dat die zo snel kunnen vertragen.
Waarschijnlijk was het een satelliet.
Oud 05-07-2004, 01:26
JCG
JCG is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-07-2004 @ 23:29 :
Achja, ik zal Theo Maassen maar eens (vrij) quoten:

"Als er buitenaardse wezens bestaan, zijn er twee mogelijkheden:

- Ze zijn slimmer dan ons, en dan vinden zij ons voordat wij hen vinden.
- Ze zijn dommer dan ons, en dan wil ik er helemaal niks mee te maken hebben."
of ze zijn zo slim dat ze niets met ons te maken willen hebben
Oud 05-07-2004, 07:04
Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik heb er laatst nog 1 gezien, zag er erg duidelijk uit. Beslist niks van hier, hij vloog op een kilometer hoogte denk ik en ik heb er foto van. Alleen niet digitaal

.... (vraagt zich af hoeveel kleine geesten die dit niet lezen vanaf nu in UFO's geloven)

Van de honderduizenden vage 'bewijzen' is van een tiental nog niet aangetoond dat ze fake zijn omdat ze zo'n slechte kwaliteit hebben. Deze 'bewijzen' doen het sowieso slecht als je ze als bewijs wilt gebruiken.

Dan ook, stel je wilt aantonen dat UFO's en aliens bestaan... wat moet je doen?
- Artifact
- Foto/Film

Artifact... je vindt iets dat uit ruimteschip komt. Uit onderzoek blijkt het soort computer te zijn die wij onmogelijk kunnen maken met metalen die we niet kennen - voilá

Foto/Film... ook best eenvoudig, ik bedoel hierbij niet 'een vlek op een foto' maar eentje waarbij men heeft scherpgesteld (very basic).

Erg simpel dus, zeker gezien veel moderne camera's zelf scherpstellen. - Dat er dan geen goede bewijzen zijn zegt dan iets.
Oud 05-07-2004, 14:30
A Narrator
A Narrator is offline
Duuh...Als je scherp stelt zie je de draadjes hangen! Logisch!

Oud 05-07-2004, 15:07
ythguaN
ythguaN is offline
Het is bijna niet te bewijzen dat Aliens bestaan maar ik weet t bijna wel zeker.
Ik heb iid ook de Discovery docu gezien en ik vond die aardig overtuigend.
Oud 05-07-2004, 17:08
ellaversa
ellaversa is offline
ik zag vandaag graancirkels
in valkenburg nog wel
Oud 05-07-2004, 17:38
A Narrator
A Narrator is offline
Volgens mij is de boer die bij ons in de buurt woont een alien! Hij haalt altijd die mooie mais planten weg!!!

Oud 05-07-2004, 21:32
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
ik was net ontvoerd, en er kwam opeens een schotel uit mn kont
Oud 05-07-2004, 22:03
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-07-2004 @ 22:35 :
Wat voor ons normaal is is voor hen waarschijnlijk absoluut abnormaal, onze zintuigen en lichaam zijn waarschijnlijk helemaal niet aangepast aan het opmerken van buitenaards leven!
Oud 05-07-2004, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 05-07-2004 @ 23:03 :
[...] onze zintuigen en lichaam zijn waarschijnlijk helemaal niet aangepast aan het opmerken van buitenaards leven!
Lol.
Oud 05-07-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
ythguaN schreef op 05-07-2004 @ 16:07 :
Het is bijna niet te bewijzen dat Aliens bestaan maar ik weet t bijna wel zeker.
Ik heb iid ook de Discovery docu gezien en ik vond die aardig overtuigend.
Als jij je door een goed geregisseerde documentaire laat overtuigen van het feit dat aliens toch echt bestaan, dan beklaag ik je. Met alle respect hoor.
Advertentie

Regels voor berichten