Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2004, 22:39
DavyKoppen
DavyKoppen is offline
Wat ik me nou eens afvroeg he,

Er zijn zo een hoop vrouwen die zo mooi zeggen dat ze vallen op het innerlijk van een man maar hoe zien ze dat van de buitenkant in de kroeg, nou dames, wat maakt jullie nou te zeggen dat een man "aantrekkelijk" is en wat juist niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2004, 22:45
Briseïs
Briseïs is offline
pff dat kun je ook lekker zo zeggen

ik niet dus

en oja, het is voor iedereen verschillend
Oud 08-08-2004, 22:47
Shitonya
Shitonya is offline
Ik kom al niet vaak in kroegen. Ten 2e kijk ik dan niet naar onbekende mannen. Alleen degene die ik ken en/of waarmee ik praat.
En dan nog interesseert het mij geen hout hoe iemand eruit ziet, zolang degene maar wat zinnigs kan uitkramen en me niet verveeld, dat meestal het geval is door gebrek aan hersenen of humor, waar dan ook.

Wat aantrekkelijk is in het algemeen, vind ik meestal het totaal plaatje. Wat dat precies is, ben ik nog niet helemaal uit.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 22:54
~louise~
~louise~ is offline
uitstraling
verzorging

en natuurlijk gewoon algehele verschijning (hoofd, lijf, haar, alles)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:05
Verwijderd
Ha, dit zijn altijd leuke topics. Behalve als ze dan andersom zijn.
Laten we het eens proberen uit te leggen.

Kijk, er komen genoeg mannen in discotheken met mooie lichamen en knappe gezichten. het vervelende met die mooie armen en borstkassen is alleen dat je wéét dat die gozer dus minstens 3 uur per week in de sportschool zit om zulke spieren te kweken, en dat maakt hem automatisch niet meer interessant (wat moeten we immers met iemand die zijn uiterlijk zó belangrijk vindt?).
De patsertjes vallen dus af, hoe mooi ze ook zijn.

Dan heb je de types die gewoon gruwelijk dom overkomen. Of dat nou door de alcohol komt of niet, zij vallen ook meteen af. Openstaande monden, druilerige blikken, gruwelijk domme opmerkingen (iemand die je oor bijna in z'n mond neemt en dan tot 4 keer toe schreeuwt: "Ik praat een beetje moeilijk!", he *burning water*?).

Jongens die je al minstens 5 wanhopige pogingen hebt zien doen bij andere dames en nu dus maar naar jou komen zijn natuurlijk ook een nono.

En als laatste de types die je meteen aanraken (of ze nou een arm om je schouder slaan, je in je billen knijpen of aan je haar zitten). Zonder toestemming blijf je van ons af

Wie er dan overblijven? Iets intelligenter en nuchterder uitziende jongens, met tamelijk tot zeer aantrekkelijke figuren en gezichten, die in staat zijn een fatsoenlijke conversatie te voeren en je niet meteen in een hoekje drukken (tenzij je dat wilt, natuurlijk). Je kunt er weinig meer over zeggen, want het verschilt per meisje wat zij aantrekkelijk vindt. En nou mag Mephostophiles nog zo graag roepen dat er zoiets als objectieve schoonheid bestaat; het feit blijft dat dat niet het enige is waarop beoordeeld wordt.

Dus.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:07
Tahvall
Tahvall is offline
Eigenlijk hetzelfde dus als waar een man bij een vrouw oplet?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:08
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-08-2004 @ 00:05 :
Jongens die je al minstens 5 wanhopige pogingen hebt zien doen bij andere dames en nu dus maar naar jou komen zijn natuurlijk ook een nono.
haha zo'n bezopen jochie dat eerst aan je twee vriendinnen en dan aan jou vraagt of je wil zoenen

tuurlijk jochie, ik wil graag zoenen met een bezopen persoon waarbij ik ook nog derde keus ben
Oud 08-08-2004, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 09-08-2004 @ 00:08 :
haha zo'n bezopen jochie dat eerst aan je twee vriendinnen en dan aan jou vraagt of je wil zoenen

tuurlijk jochie, ik wil graag zoenen met een bezopen persoon waarbij ik ook nog derde keus ben
Ja, en het daarvoor al aan 3 andere groepjes meiden heeft gevraagd. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:12
Tahvall
Tahvall is offline
Zoiets zouden ze eigenlijk moeten filmen, om dan achteraf (als hij nuchter is) aan die jongen te laten zien
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:12
DavyKoppen
DavyKoppen is offline
Citaat:
Losers

laat mij dan maar bij de nuchtere manne horen , k ben niet zo'n player
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:13
Verwijderd
bestaan die jongens???
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:14
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 09-08-2004 @ 00:13 :
bestaan die jongens???
ja
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:28
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 09-08-2004 @ 00:13 :
bestaan die jongens???
Ga jij ooit uit?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:40
Verwijderd
Die mannen bestaan zeker, ik drink geen druppel alcohol. Dat komt omdat ik er niet tegen kan, dus die mannen zijn er wel zeker. Voor mij is het appelsap tijdens het uitgaan. Alcohol heb ik ook niet nodig ben zelf al zo gek als een deur.

En mannen die alle vrouwen afgaan, get a life..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 23:42
Verwijderd
Ehhr. Tsja zoals al gezegd is; dat verschilt. Hij moet uiteraard uitstraling hebben, en spontaan zijn, niet zo'n lompe zak. Hij moet een beetje initiatief tonen; maar absoluut niet teveel want dan plakt het zo. :/
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 00:20
Luna
Luna is offline
tja, ik zie niet echt overeenkomsten tussen de jongens waar ik voor val. Echt, dat is zó uiteenlopend. Het zal wel de uitstraling zijn, ja.
ohwacht, ik val vaak voor nonchalante jongens(hoewel mn exvriendjes nou weer niet bepaald nonchalant zijn). Een bepaalde nonchalance kan zooo sexy zijn.
Oud 09-08-2004, 00:48
Verwijderd
als ze steeds je bier betalen!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 01:17
suzieQ
suzieQ is offline
Mooi gezegd Morgan, had t zelf niet beter kunnen doen.
Inderdaad gewoon een jongen die zichzelf is en niet zenuwachtig en/of te krampachtig eruit ziet alsof hij wil scoren. Zo'n afknapper!
Oud 09-08-2004, 01:23
Verwijderd
meestal op een blonde jongen met blauwe ogen(is praktisch altijd bij mij) en langer, met een mooi figuur/houding, en een vriendelijk en spontaan gezicht en uitstraling...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 08:38
~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Ik ga niet naar kroegen/disco's, dus ik kan het je ook niet zeggen.
Oud 09-08-2004, 08:40
Verwijderd
Waarom omschrijft iedereen mij als ideale man??
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-08-2004 @ 00:28 :
Ga jij ooit uit?
vaker dan me lief is, en dat soort heb ik nog nooit aan het werk gezien.....
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 10:57
Optima
Optima is offline
aantrekkelijkheid ligt niet per se in uiterlijke features. Het gaat meetsal ook om gedrag. Als een man veel lacht, vind ik hem aantrekkelijker dan een stuk chagerijn. Als een man leuk kan dansen, dan is hij voor mij ook al een stuk aantrekkelijker. Het ligt dus voornamelijk aan de houding van een man. Soms valt iemand gewoon op tenmidde van een menigte, hij hoeft misschien niet in het wiskundige patroon van schoonheid te passen, maar het gaat om..tja..het aura
Oud 09-08-2004, 10:58
Sade
Sade is offline
Zijn uitstraling, zijn uiterlijk en tenslotte moet er een bepaalde chemistry zijn. Hij moet wel aanzet geven tot een gesprek, anders ga ik niet naar hem toe, ik heb het niet zo op blauwtjes
Oud 09-08-2004, 11:02
Sade
Sade is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 09-08-2004 @ 10:19 :
vaker dan me lief is, en dat soort heb ik nog nooit aan het werk gezien.....
Komt misschien ook omdat je zelf een jongen bent en dus niet hoeft te ondergaan wat vrouwen moeten ondergaan bij het uitgaan Morgan's verhaal berust geheel op de werkelijkheid
Oud 09-08-2004, 11:06
Verwijderd
Citaat:
(...)

Wie er dan overblijven? Iets intelligenter en nuchterder uitziende jongens, met tamelijk tot zeer aantrekkelijke figuren en gezichten, die in staat zijn een fatsoenlijke conversatie te voeren en je niet meteen in een hoekje drukken (tenzij je dat wilt, natuurlijk).

(...)
Die zijn dus op de vingers van één hand te tellen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 11:14
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Hm, valt mij juist op dat de grootste dronken sukkels met een grote bek toch vaak wat "scoren" in een cafe
Die meisjes gaan daarna wel zeuren dat het de grootste fout van hun leven was, en dat ze er nooit meer overheen komen

Ik moet wat minder in Alto cafés komen denk ik dan maar
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 11:18
Verwijderd
Oh nee hoor, dat heb je in alle cafés. Vaak zijn het inderdaad stumperds die óf dronken zijn en een grote bek opzetten, óf dronken zijn en heel zielig doen. In het eerste geval laten de meisjes zich overrompelen door zijn 'uitstraling', in het tweede geval doen ze het 'uit medelijden'.

Maar uiteindelijk komt het er altijd op neer dat ze hem niet wilden, maar dat ze dronken waren en er niets aan konden doen.

"En Allah vindt alle Nederlandse vrouwen hoeren. En daar heeft hij vol-kó-men gelijk in!"
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 11:52
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2004 @ 12:18 :

"En Allah vindt alle Nederlandse vrouwen hoeren. En daar heeft hij vol-kó-men gelijk in!"

Ja, naja, en ik zulke meisjes heb ik weer geen zin. Dus het is een grote neerwaardse spiraal.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
En nou mag Mephostophiles nog zo graag roepen dat er zoiets als objectieve schoonheid bestaat; het feit blijft dat dat niet het enige is waarop beoordeeld wordt.
Dat klopt. Het is wel het belangrijkste (geen meisje wil een misvormde jongen, of iemand die pure depressiviteit uitstraalt), maar op de tweede plaats speelt voornamelijk de sociale klasse van de jongen/man. Een gothic sletje wil geen gozer met opstaande kragen, etcetera.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 13:45
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2004 @ 12:18 :
...
okee ik weet dat het een grapje is, aber doch
Oud 09-08-2004, 13:57
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
als een dronken gozer het al voor elkaar krijgt om te scoren, ligt het ook nog wel eens aan het meisje om dat die geen nee durft te zeggen. ze hebben dan zoiets van naja, toe maar dan...

en ik ken genoeg meisjes die geen weerstand durven bieden omdat ze bang zijn voor een ongemakkelijke situatie, ik verzin dit zeker niet!

Karin
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:41
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
uitstraling, een paar mooie ogen en natuurlijk een lekker kontje
Oud 09-08-2004, 15:43
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
sybje schreef op 09-08-2004 @ 09:40 :
Waarom omschrijft iedereen mij als ideale man??
raar he, terwijl ze het over mij hebben
Oud 09-08-2004, 15:45
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 09-08-2004 @ 12:14 :
Hm, valt mij juist op dat de grootste dronken sukkels met een grote bek toch vaak wat "scoren" in een cafe
Die meisjes gaan daarna wel zeuren dat het de grootste fout van hun leven was, en dat ze er nooit meer overheen komen
Soort zoekt soort blijkt op dat soort momenten dan maar verder.

En verder beoordeel ik mensen stiekem ook op de mensen met wie ze gekomen zijn, als zijn vrienden een stel pubers zijn laat dan maar zitten. En Morgan heeft natuurlijk helemaal gelijk .
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:47
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
kaatje in da house schreef op 09-08-2004 @ 14:57 :
als een dronken gozer het al voor elkaar krijgt om te scoren, ligt het ook nog wel eens aan het meisje om dat die geen nee durft te zeggen. ze hebben dan zoiets van naja, toe maar dan...

en ik ken genoeg meisjes die geen weerstand durven bieden omdat ze bang zijn voor een ongemakkelijke situatie, ik verzin dit zeker niet!

Karin
Alsof sex hebben tegen je zin geen ongemakkelijke situatie is...

rare vrouwen :/
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:52
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 09-08-2004 @ 16:45 :
Soort zoekt soort blijkt op dat soort momenten dan maar verder.

En verder beoordeel ik mensen stiekem ook op de mensen met wie ze gekomen zijn, als zijn vrienden een stel pubers zijn laat dan maar zitten. En Morgan heeft natuurlijk helemaal gelijk .
Oeh alsof vrienden alles zeggen pff
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:53
Verwijderd
Behalve het feit dat ik er niet kom, zou ik wel voorbeelden kunnen geven.
Meestal uitstraling en gezellig uitdrukking. Heel simpel dus.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:57
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Maarten schreef op 09-08-2004 @ 16:52 :
Oeh alsof vrienden alles zeggen pff
Niet alles maar wel wat .
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 15:59
Impulse
simpel; beetje baggy clothes [geen overseaz broeken :x dus niet overdreven altoow dudes], surferachtig, halflang haar, spontaan, en gezellig etc etc
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 16:05
Gordijn
Gordijn is offline
Jamoeilijkmoeilijkhe.

Iemand die ik niet ken daar is het zijn uitstraling bij, en ook wel een beetje hoe hij er uitziet hoor.
Pas als ik hem een beetje beter ken kan ik verliefd worden. Als dus blijkt dat hij innerlijk ook leuk is.

En dan word ik verliefd op alles. Vooral als het een beetje krom is.
Oud 09-08-2004, 16:25
dark princess
dark princess is offline
jongens die arrogant zijn (in mijn ogen) vallen al gelijk af!

Wie wel in aanmerking kan komen is iemand met een leuke uitstraling, met mooie ogen, die niet onder invloed is van alcohol en/of drugs, die niet rookt en wel iets leuks te vertellen heeft. Ohja, hij moet ook niet gelijk aan me gaan zitten ofzo, ik houd niet van opdringerige types .
Oud 09-08-2004, 16:38
Freestyler*
Freestyler* is offline
nou das makkelijk
een lichtblauw shirt + bruin haar + blauwe ogen + >1.70 m + beetje dun=

natuurlijk moet zijn uitstraling ook wel oke zijn > niet te arrogant, geen sigaret in de hand, niet straalbezopen
Oud 09-08-2004, 16:50
Destrøyer
Destrøyer is offline
mja, de kroegen waar ik kom wordt nooit echt veel versierd

en de enige lui die ik ken die naar de foute kroegen hiero gaan zijn kansloze kakkertjes van 15 die denken even snel te kunnen scoren... dus hoe wil men (*kuch* morgan *kuch*) ooit die ideale kerel ontmoeten?

mja, 't blijft een vaag wereldje
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
dark princess schreef op 09-08-2004 @ 17:25 :
jongens die arrogant zijn (in mijn ogen) vallen al gelijk af!

Wie wel in aanmerking kan komen is iemand met een leuke uitstraling, met mooie ogen, die niet onder invloed is van alcohol en/of drugs, die niet rookt en wel iets leuks te vertellen heeft. Ohja, hij moet ook niet gelijk aan me gaan zitten ofzo, ik houd niet van opdringerige types .
Aha, niemand dus.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 18:14
Verwijderd
Kleding: liefst een beetje alternatief, maar niet zo overdreven.. je hebt soms van die groepjes die mensen met ander soort kleding op een bepaalde manier aankijken, daar knap ik wel op af. Hij moet niet aan allerlei meisjes zitten, niet de indruk geven dat ie iedereen probeert te versieren. En idd ook niet meteen vanalles willen als je met 'm gaat praten, meteen aan je zitten of willen zoenen is ook niks. Klef willen dansen ook niet.. Wat ik opnoem gaat eigenlijk meer over gedrag, maarja.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 18:15
-Melody-
-Melody- is offline
Citaat:
Knip
Precies mijn idee..
Oud 09-08-2004, 19:04
filia dei
filia dei is offline
Zo'n ik-ben-verlegen-maar-wil-nonchalant-lijken glimlachje doet het altijd wel goed.

En verder gewoon er een beetje goed uitzien. Verzorgt. En aparte kleding. Niet echt met de mode meegaand waarvan er 13 in een dozijn jongens zo zijn.
Oud 09-08-2004, 19:16
Tahvall
Tahvall is offline
en hoe zit het met het axe-effect?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 19:37
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik val op een pretty face en a nice assssss !!
Reageren

Regels voor berichten