Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
monopoly is op zich wel leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En je kan beter opzoek gaan naar een reden om iets leuks te doen, dan zomaar een dag prikken om een beetje 'dingen gaan vieren'... Je verjaardag vier je toch ook? Dat doe je toch ook niet omdat je het een kunst vind dat je al zolang met jezelf uithoudt? En je verjaardag vier je op de dag dat je geboren bent, dat doe je niet als je 18 jaar, 2 maanden en 7 dagen oud bent Ik snap ook wel dat je niet persé aan de 1e, 6e of het weetikhoeveelste jaar hoeft te doen, maar zolang je niet op internet tips hoef te vragen om wat je allemaal met je vriendin kan doen op zo'n dag, kan je toch best een keertje stilstaan bij het feit dat je al een bepaalde periode blij bent dat je elkaar hebt!? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik en mn vriend zijn naar Parijs gegaan toen we half jaar hadden maar dat hadden we al best lang van tevoren geboekt. Edit: dat over de verjaardag was al gezegd zie ik nu maar jullie snappen mn punt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verrek, weer het "onderste kaart uit het kaartenhuis"-effect. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vier dagen die om een duidelijke reden belangrijk zijn, bijvoorbeeld omdat het mijlpalen zijn. Toen ik mijn VWO-diploma haalde heb ik wel gefeest, als ik straks in februari afstudeer vier ik ook feest omdat ik daar moeite voor heb gedaan en het belangrijk vind. Voor mijn geboorte heb ik geen moeite hoeven doen en ik heb het ook niet zelf gewild, dus ik vier hem niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier hebben we dit topic voor.
Succes! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet je verkering vragen Mr_bart | 4 | 05-03-2013 15:27 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op het werk Berrum | 15 | 22-10-2009 12:07 | |
Seksualiteit |
5 jaar verkering, circa 1 x per 2 maanden seks. geen | 72 | 26-11-2007 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic # 2 Chloe Siere | 499 | 23-10-2005 18:15 | |
Liefde & Relatie |
Wat kan ik doen riq2000 | 9 | 07-01-2003 06:00 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |