Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2004, 15:55
Charly Brown
Charly Brown is offline
Iemand daar weleens geweest? Ik ga er een weekje heen met mijn vader maar ik denk dat er echt helemaal niks te doen is. Iemand ervaring. Alvast bedankt.
Advertentie
Oud 15-07-2004, 16:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er is een leuk zwembad 'De Parel'.
Oud 15-07-2004, 19:07
Miep#1
Miep#1 is offline
Ik ben er nooit op vakantie geweest, wel een dag ofzo. Is wel een gezellig stadje, klein maar wel leuk....
Verder kan ik je er niet zoveel over vertellen....
Oud 16-07-2004, 18:45
Jarahh
Jarahh is offline
Ask me! Wat wil je erover weten?

Psst, ik werk bij de VVV in Oostkapelle ander gehucht dat naast Domburg ligt.
Oud 16-07-2004, 21:12
Charly Brown
Charly Brown is offline
Citaat:
Jarahh schreef op 16-07-2004 @ 19:45 :
Ask me! Wat wil je erover weten?

Psst, ik werk bij de VVV in Oostkapelle ander gehucht dat naast Domburg ligt.
Wat je er allemaal kan doen. En waar je kan uitgaan! Damn, das echt belangrijk .
Oud 17-07-2004, 15:14
cyntha
cyntha is offline
Ik ben er 8 jaar geleden op vakantie geweest. Maar kan me eigenlijk alleen het strand, de zee en zwembad de Parel herinneren.
Oud 17-07-2004, 18:15
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
sensual schreef op 17-07-2004 @ 16:14 :
Ik ben er 8 jaar geleden op vakantie geweest. Maar kan me eigenlijk alleen het strand, de zee en zwembad de Parel herinneren.
Idd ja.... das ook het enige dat ik me herinner. Maar let wel op: bij goed weer zit IEDEREEN op het strand, en bij slecht weer zit IEDEREEN in het zwembad.... en dat kan dus wel eens druk zijn dan.
Oud 18-07-2004, 19:27
Verwijderd
domburg zelf is saai..
zwembad bij park roompot is leuk park is ok.
Oud 19-07-2004, 19:01
Verwijderd
de parel, das vet duur man.

d'r staat zo'n apparaat waar je een volwassenen en een kinderkaartje kunt kopen.. moet je gewoon een kinderkaartje kopen, wordt toch nie gecontroleerd.. maar 't is echt te duur.

in domburg schijn je wel leuk uit te kunne gaan. ik ga d'r nooit uit maja.
Oud 19-07-2004, 21:57
sexylexy
sexylexy is offline
ik ben er weleens geweest, was niet echt vele te doen maar saai was het niet.
Oud 30-07-2004, 10:28
Bravo
Bravo is offline
Ik ga er elk jaar in het voorseizoen naar toe. In Domburg zelf ga ik altijd naar Tramzicht om uit te gaan. En verder is er de Hooizolder maar daar moet je met de auto naar toe dus het is wat moeilijker om daar te komen.

De winkels in Domburg vind ik altijd wel leuk. Je kan een dagje naar Middelburg gaan, nog leuker winkelen. Verder kan je lekker eten bij Verdi (Italiaan) strandpaviljoen de Oase en restaurant Juliana.
Oud 30-07-2004, 16:25
kimberley
kimberley is offline
Ik woon zelf in vlissingen, da's redelijk dicht bij domburg (je kan het fietsen dusja). De parel is inderdaad wel leuk maar zooo duur, niet normaal.
Als je uit wil gaan moet je naar discotheek de hooizolder gaan, die ligt tussen Zoutelande en Westkapelle in. Da's ook meteen zowat de enige discotheek in heel walcheren.
Ik weet niet hoe je met vervoer zit? Fietsend van Domburg naar de hooizolder kost je ongeveer een kwartiertje.

Als je naar het strand wil kan je dat in domburg doen inderdaad, maar het strand van vlissingen tot aan zoutelande is toch wel het mooist (vind ik dan).
Je kan ook door het bos wandelen, maar das niet erg spannend daar.
Als je wil gaan stadten moet je naar middelburg gaan, da's ongeveer 3 kwartier fietsen. In domburg heb je alleen maar van die kleine winkeltjes die echt toeristisch zijn (overal verkopen ze zandschepjes). In domburg zelf heb je wel caféetjes die gezellig zijn, ze draaien er wel leuke muziek maar het is gewoon ontzettend klein en mega druk wat duitsers betreft.

nog meer vragen?
Oud 31-07-2004, 15:31
Cruz
Cruz is offline
Vrienden van me zijn er geweest. Zij hebben het heel leuk gehad. Tis maar net wat je er zelf van maakt, denk ik.
Oud 19-08-2004, 21:22
HybridTheory
HybridTheory is offline
ja ik ben er wel eens geweest, ik woon er zelfs vlakbij, maar ik vind het daar niet zoo geweldig, het stikt er echt van de toeristen 's zomers, maar het plaatsje zelf is wel gezellig
Veel uitgaansgelegenheid natuurlijk, en het ligt vlak aan het strand
Advertentie

Regels voor berichten