Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2004, 14:12
kirsten
kirsten is offline
Een vriendin van mijn man en mij zit in de nesten... Ze ging eens uit en leerde een man kennen. Op zich heel leuk en heel gezellig, maar na twee weken bleek dat hij een vriendin had en een baby van 6 maanden en net een huis gekocht had. HIj was wel weg van haar en ze kusten. NIet slim natuurlijk, maar gebeurd is gebeurd. Nu bellen ze elke dag en msn-en ze ook elke dag een paar uurtjes. Hij heeft gezegd dat hij alles voor haar wil doen en dat hij zelf mee naar China gaat (zij is van Singapore) als zij hier zou weg willen. Hij wil wel zijn huidige vriendin onderhouden tot ze op haar pootjes terechtkomt (stabiel leven leidt en huisje heeft enzo). De relatie gaat niet zo goed meer sinds de baby er is.
Zij voelt zich enorn slecht voor het kleine meisje en wil de familie niet breken, maar hij blijft aandringen en zij ziet het wel zitten, maar heeft haar twijfels als hij bij haar komt aankloppen als hij bij zijn vriendin weggaat, want ze kennen elkaar nog maar een goede maand. Vrijdag heeft hij haar een sms-je gestuur om te zeggen dat zijn vriendin iets merkte en dat hij misschien eens met haar moest praten... Ik weet niet wat de laatste update is.
Wat zou ze moeten doen? Ermee doorgaan en afstand houden en hem een appartement voor zichzelf laten zoeken of hem laten voor wat hij is, want waarschijnlijk neemt hij dit niet serieus?
Oud 24-08-2004, 14:37
Sade
Sade is offline
Het verhaal is een beetje onsamenhangend, moet ik zeggen. Maar volgens mij heb ik het wel zo'n beetje begrepen. Mijn idee is dat mannen die plotsklaps hun vriendin willen verlaten die bovendien een klein kindje van hem heeft, niet echt te vertrouwen zijn. Dus het lijkt me een goed idee om hem gewoon in Nederland te laten als zij teruggaat naar Singapore.
Oud 24-08-2004, 14:47
Balance
Balance is offline
Als ik je goed begrijp dan twijfelt die vriendin nog erg.
Ze wil die familie niet kapot maken, weet niet zeker of die man het wel serieus meent en kent die man nog maar een maand.
Voor mij is het dan duidelijk: afhaken.
Als ze die vent echt wilde was ze nu al 100% zeker geweest van d'r zaak en had ze het breken van die familie er voor over gehad. Als ze het nu niet 100% zeker weet dan voelt ze zich straks schuldig als ze een relatie kapot heeft gemaakt waar bovendien ook een kind de dupe van is en uiteindelijk toch niks met die vent wil.
Oud 24-08-2004, 15:32
Verwijderd
Dumpen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 15:54
filia dei
filia dei is offline
Als hij zijn huidige vriendin met een baby van 6 maanden verlaat voor haar is 't een lul en moet je niets met hem beginnen. Voor het zelfde geld doet ie dat ook bij haar straks. En daar zit je dan maar mooi mee. Ook vind ik niet dat die vriendin naar singapore moet emigreren omdat die man (die toch al niet te vertrouwen is en die ze pas een maand kent) dat zo nodig wil.
Naar mijn idee moet die vriendin gewoon die man laten lopen en lekker haar eigen zin gaan doen en wachten tot er een leuk iemand langskomt
Oud 24-08-2004, 17:23
kirsten
kirsten is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-08-2004 @ 15:47 :
Als ik je goed begrijp dan twijfelt die vriendin nog erg.
Ze wil die familie niet kapot maken, weet niet zeker of die man het wel serieus meent en kent die man nog maar een maand.
Voor mij is het dan duidelijk: afhaken.
Als ze die vent echt wilde was ze nu al 100% zeker geweest van d'r zaak en had ze het breken van die familie er voor over gehad. Als ze het nu niet 100% zeker weet dan voelt ze zich straks schuldig als ze een relatie kapot heeft gemaakt waar bovendien ook een kind de dupe van is en uiteindelijk toch niks met die vent wil.
Wel, ze wil hem echt wel, maar alles wat ze van hem weet, komt van hem, dus ze weet niet of het echt wel allemaal waar is. Ze weet dus niet of hij zijn vriendin wil verlaten gewoon om er weg te zijn en "zijn mijnnares" als excuus gebruikt, of hij weg wil omdat hij nu een "betere" vrouw (lees: de vrouw-van-zijn-leven)heeft leren kennen (zoiets van "nu ik jou heb leren kennen, weet ik wat ik mis"). Dus kortom: ze wil wel, maar als de relatie die ze op het punt staat te beginnen geen toekomst heeft, dan was het misschien beter dat hij bij zijn vriendin bleef, ipv zijn leven te vergooien aan nog maar eens een andere vriendin. Hij heeft haar ook gezegd dat hij haar familie wil zien om het persoonlijk aan hen uit te leggen.
Ze denkt ook dat het haar laatste kans is op geluk omdat ze al 26 is... je weet wel, vrienden beginnen te trouwen en familie begint te vragen wanneer het zal gebeuren enzo...
Ze kwam in eerste instantie naar Belgie om ervaring op de doen voor een betere job in Azie, dus ze zou eventueel teruggaan. Ze zou ook niet teruggaan als ze wat met deze man zou krijgen (op lange termijn dan: trouwen, kindjes...), want ze wil dat hij zijn dochter zou kunnen zien wanneer het maar mogelijk is. Ze zegt ook dat ze zich waarschijnlijk moeilijk opnieuw zou kunnen aanpassen daarginds omdat Europa heel anders is dan Azie, dus daar zit ze ook over te dubben... Als ze iets met deze man krijgt zou ze ook een reden hebben om aan haar familie te vertellen waarom ze hier wil blijven.

Laatst gewijzigd op 24-08-2004 om 17:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten