Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 21:19
G-sus girl
G-sus girl is offline
Ik heb het echt zo vaak en het is zoooo irriant,
elke x als ik een jongen leuk vind en ik ga wat meer contakt met hem zoeken, beetje op de versiertoer
na een tijdje ben ik dan echt verliefd, en als dan alles goed gaat tussen mij en die jongen, afsrpeken, smsen, msnen enz.
en dan als het puntje bij paaltje komt en hij vind mij ook leuk dan hoef ik niets meer met hem

het hele gevoel is gewoon weg
Tijd geleden had ik dit helemaal niet en had ik ook nog gewoon vriendjes
Oud 15-05-2002, 21:26
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Ja, ik ken het wel..

Dat als een jongen te dicht bij me kwam, dan was ik zo snel op hem uitgekeken.. bij mn huidige vriendje, was en ben ik er nog steeds bang voor.. maar het gaat nu wel goed

Kus
Oud 15-05-2002, 21:41
G-sus girl
G-sus girl is offline
hmmz.. thx iig
ik zit er echt mee, ik weet niet het is zooooo irritant, ook best lullig voor die jongen, eerst hem helemaal versieren en vervolgens weer laten vallen
damn! het is ook niet 1x dat dat is gebeurt ofzo, het gebeurt gewoon telkens weer
ik voel me net een jongen zo'n player
Oud 15-05-2002, 22:21
-bambi-
-bambi- is offline
Misschien is het niet echt verliefd zijn maar gewoon de kick van het vesieren?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 23:57
Verwijderd
Och...'krijgen is leuker dan hebben' wordt wel gezegd. Ik zou er niet te zwaar aan tillen. Je bent nog zo jong, je hebt je hele leven nog om vaste relaties aan te gaan. Take it easy (
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 00:27
Verwijderd
The chase is better than the catch...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 09:36
The Bachelor
The Bachelor is offline
tja...
Oud 16-05-2002, 09:58
Never Gonna Stop
Never Gonna Stop is offline
kennelijk vind je het spannender om er moeite voor te doen om hem te krijgen....als die jongen het dan ook nog zo kan houden dat je moeite voor moet doen om dingen gedaan te krijgen bij hem dan moet het volgens mij wel lukken....iig je bent op zoek naar spanning
Oud 16-05-2002, 10:25
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
G-sus girl schreef:
elke x als ik een jongen leuk vind en ik ga wat meer contakt met hem zoeken, beetje op de versiertoer
na een tijdje ben ik dan echt verliefd, en als dan alles goed gaat tussen mij en die jongen, afsrpeken, smsen, msnen enz.
en dan als het puntje bij paaltje komt en hij vind mij ook leuk dan hoef ik niets meer met hem

aaaaaaaaaaaaaaaah das keivervelend....
kep dat ook weleens gehad dan had ik m gezoend en dan had ik zoiets van damn wat zie ik eigenlijk in je????
humz maar wat doe je daar aan?????
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:10
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Hey!! Dat herken ik!! Dat heb ik ook gehad. Echt zooo vervelend inderdaad. Ik vond bijvoorbeeld een jongen echt superleuk, er achteraan enzo, bleek dat ie mij ook leuk vond en dan hoefde ik hem niet meer ..... dan wordt het gewoon saai ozow... ik weet het ook niet. Daar was ik dus ook wel bang voor toen ik mijn eerste vriendje kreeg, maar we hebben het toch wel een half jaar uitgehouden en met mijn huidige vriend heb ik nu al 8 maanden Dus het komt vast wel goed!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:14
Jessica K.
Jessica K. is offline
Citaat:
G-sus girl schreef:

Ik ken het gevoel! Ja ik ken het ook. Ik heb een jaar geleden een jongen via via ontmoet en toen we eenmaal iets hadden, vond ik hem nie leuk meer.Ik was alleen maar bang bij hem!Het verliefde gevoel was in eens weg!
Maar het kan! Ik heb nu een vriendje en alles gaat nu tenminste heel goed!
Oud 16-05-2002, 16:28
skyscraper
skyscraper is offline
Ik weet helemaal precies wat je bedoeld. Dat heb ik alle keren daarvor ( voor ik mijn vriendin had ) gehad. Dan vind je iemand keileuk, heb je ermee, dan is er niks meer. Het meisje waar ik nu mee heb ( 13 maanden ) vond ik al heeeel lang leuk, en ik was ook bang dat als we wat zouden krijgen dat het gevoel weer weg zou zijn. Maar dat is niet weggegaan. Dus dat betekend denk ik wel wat. Dat krijg jij ook, dat weet ik zeker
Oud 16-05-2002, 16:30
Jessica K.
Jessica K. is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
Ik weet helemaal precies wat je bedoeld. Dat heb ik alle keren daarvor ( voor ik mijn vriendin had ) gehad. Dan vind je iemand keileuk, heb je ermee, dan is er niks meer. Het meisje waar ik nu mee heb ( 13 maanden ) vond ik al heeeel lang leuk, en ik was ook bang dat als we wat zouden krijgen dat het gevoel weer weg zou zijn. Maar dat is niet weggegaan. Dus dat betekend denk ik wel wat. Dat krijg jij ook, dat weet ik zeker
Ik ben het helemaal met jou eens! Dat betekend idd wel iets , ik heb precies hetzelfde gehad! En nu nie meer!!!
Reageren

Regels voor berichten