![]() |
|
![]() |
![]() Dr Martens, zo goed als nieuw, paar keer gedragen maar ik kwam erachter dat ik eigenlijk niet stoer genoeg was voor deze dr. Martens. Ze lopen echt zeer fijn, maar ik blijf toch bij m'n oude dr Martens en mn kisten hehe. Bied maar of mail naar info@ielsch.nl oja vanavond de grond +- 30 cm hoog Laatst gewijzigd op 16-08-2004 om 00:29. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe dan ook, vrijdag vakantie.. In dat geval overtuig ik mijn m00der van de tofheid der schoentjes over de foon. Ze heeft te lang zitten zeiken over de aanschaf van nieuwe schoenen om ze niet te kopen, vind ik ![]() ![]() Ik vind dat ze wel eventjes gereserveerd blijven voor mij, mieh? :> Oeh, en wat waren die bandjes nou? Ik besluit dat het wel gespen zijn. (a) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als we zo gaan beginnen... Ik ben ouder, afgestudeerd, heb vast werk en dus geld, ben dr martens-freak en gek van vage schoenen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat ik geld heb, wil niet zeggen dat ik het ook maar meteen zo maar aan de eerste de beste schoenen ga uitgeven ofzo. Na een tijd als armlastige student te hebben geleefd, vind ik 70 euro nog steeds veel om zo maar ff uit te geven. Wat mijn ouders betreft, ik denk niet dat die er mee kunnen lachen dat ik alleen maar geld aan schoenen uitgeef en geen geld uitgeef aan eten en huur enzo. En ik ben nog steeds een braaf meisje tov mijn ouders. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|