Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2004, 17:55
MC Bobie
MC Bobie is offline
siemens CF62

heeft iemand er ervaring mee? positief of negatief?

k heb hem/haar gister besteld en komt hopelijk snel binne want k vind hem/haar prachtig..
Oud 18-08-2004, 18:06
Koen
Koen is offline
Het nut van éérst een apparaat bestellen en daarna pas kijken wat men ervan vindt is mij altijd ontgaan. Straks zeggen hier 10 man dat het een kuttelefoon is. Zit je mooi te kijken met een wrak straks. Of 10 man zeggen dat ie goed is. Wat heb je daar dan aan?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 20:53
Mariebel
Mariebel is offline
Tja ik ben persoonlijk niet echt een siemens fan (wat mobiel betreft, huistelefoons is weer ander verhaal). Maar goed, ik vind het jammere van deze telefoon dat ie bijvoorbeeld geen camera heeft en zo'n optionele camera is niet te betalen.

Vind het wel erg leuk hoe ze de antenne weggewerkt hebben, maar verder is het design niet mijn smaak. Maar zoals ik al zei ik ben geen siemens fan...

Over de telefoon zelf... ik heb er verder nog geen klachten over gehoord en hij heeft zo'n beetje alles wat je voor de prijs van de gsm zou mogen verwachten. En het is een tri-band, das dan weer meer dan je zou mogen verwachten
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 23:12
Orion16
Orion16 is offline
Leuk voor mensen die geen uitgebreid toestel willen. En als je geen camera wilt, dat kan. Zeulen met externe camera's is echt een no-go!

Wat ik er persoonlijk van vind:

Wel redelijk om te zien, maar een bagger scherm (CSTN) met lage resolutie, erg weinig intern geheugen, maar 1.5mb. Voor iets meer heb je ook een veel beter toestel. Ik mis ook bluetooth en/of irda. Maarja, wat Koen zegt, wat heb je aan mijn mening als je het toestel al besteld hebt

@ Mariebel: Siemens is niet slecht, ik heb de CX65 gereviewd en die was wel aardig, erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 12:52
MC Bobie
MC Bobie is offline
k heb em al besteld omdat k em super mooi vind.. hij kan bellen en smse.. daar heb k een mobiel voor nodig.. opzich ist wel zonde dat hij geen camera heeft maar k ging ook ff mooie telefoons zoeke met camera en dan kwam k op de 500 euro.. vink te veel voor een telefoon.. vandaar deze

k vin het design echt super.. die antenne.. prachtig gewoon.. en dat die dan wat minder ruimte heeft en niet zown super beeldscherm.. kan mij niet deren..
Oud 19-08-2004, 23:02
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 19-08-2004 @ 00:12 :
@ Mariebel: Siemens is niet slecht, ik heb de CX65 gereviewd en die was wel aardig, erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Het is ook niet slecht, maar ik vind het het allemaal net niet. Is meer een kwestie van persoonlijke smaak en voorkeuren dan van kwaliteit. Wat ik wel goed aan Siemens vind is dat het over he algemeen triband telefoons zijn, daar kan Samsung dan wel weer iets van leren (de e800 bijvoorbeeld is weer een dualband).
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 08:49
MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Mariebel schreef op 20-08-2004 @ 00:02 :
Het is ook niet slecht, maar ik vind het het allemaal net niet. Is meer een kwestie van persoonlijke smaak en voorkeuren dan van kwaliteit. Wat ik wel goed aan Siemens vind is dat het over he algemeen triband telefoons zijn, daar kan Samsung dan wel weer iets van leren (de e800 bijvoorbeeld is weer een dualband).
k heb er vaak over gehoord.. dualband.. maar wat is het verschil met een triband en wat houd het eigenlijk in?
Oud 20-08-2004, 08:52
Mariebel
Mariebel is offline
Citaat:
MC Bobie schreef op 20-08-2004 @ 09:49 :
k heb er vaak over gehoord.. dualband.. maar wat is het verschil met een triband en wat houd het eigenlijk in?
In Europa maken we gebruik van een 900 of 1800 netwerk, hiervoor moet je dus een telefoon hebben die op deze 2 netwerken werkt, vandaar de naam dualband. Wil je nou een telefoon die bijvoorbeeld ook in Amerika werkt, waar ze gebruik maken van een 1900 netwerk, dan moet je een telefoon hebben die op 3 netwerken werkt, vandaar de naam triband.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 11:44
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Is er nog een GSM aanbieder in Nederland die op het 900 netwerk zit trouwens?
Oud 20-08-2004, 15:06
MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
Mariebel schreef op 20-08-2004 @ 09:52 :
In Europa maken we gebruik van een 900 of 1800 netwerk, hiervoor moet je dus een telefoon hebben die op deze 2 netwerken werkt, vandaar de naam dualband. Wil je nou een telefoon die bijvoorbeeld ook in Amerika werkt, waar ze gebruik maken van een 1900 netwerk, dan moet je een telefoon hebben die op 3 netwerken werkt, vandaar de naam triband.
aha, k snap et.. elk deel van de wereld heeft dus een eigen soort netwerk.. bedankt!
Reageren

Regels voor berichten