Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2004, 21:02
Verwijderd
ik heb sinds januari een nieuwe lover...
Ik heb eigenlijk voor hem iemand anders gedumpt om het zo even hard te zeggen....

In het begin was hij gewoon de ideale man (Zo deed ie zich in ieder geval voor)....

Na een snelle tijd zijn we al gaan samen wonen...
Kwam door persoonlijke redenen.... dat doet er even niet toe..

Op een gegeven moment ging hij zich anders gedragen...
Helemaal niet de jongen waar ik verliefd op was geworden..

Hij was spontaan altijd vrolijk en gezellig....

Nu heeft hij een nieuwe baan hij is Vrachtwagen Chauffeur..
Prima zou je zeggen..

Maar hij is iedere avond zo dood moe...Dat we niks leuks meer doen....Amper aandacht krijg...

Net ook komt ie thuis geeft ie me een kus...Gaat naar boven en hij is gaan slapen....

Ben ik gek of is er iets aan de hand???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2004, 21:35
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
naar mijn idee ben je iets te snel gegaan. In mijn ervaring lijken veel mensen in eerste instantie "ideaal" maar als je ze dan een tijdje kent... daarom doe ik het ook altijd lekker rustig aan.. is geen geen garantie overgins. ik heb al 4 serieuze relaties achter de rug en die zijn allemaal uit. maar kan van geen een zeggen dat het echt een slechte was... allemaal goe alleen uit elkaar gegroeit..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 21:53
WeR
WeR is offline
hij is moe, en gaat dus meteen slapen, wat op zich wel logisch is.
mij lijkt de hele dag in een vrachtwagen rondrijden ook best vermoeiend/slaapverwekkend.

dat jij je daar niet goed bij voelt is op zich ook wel logisch.
maar is hij verandert sinds hij die baan heeft? dan zou ik zeggen dat je met je vriend erover moet praten, en ervoor moet zorgen dat er iets verandert.

vanuit zijn oogpunt gezien zal hij wel denken dat je begrijpt dat hij moe is en meteen wil gaan slapen, dus waarschijnlijk ziet je vriend geen probleem ofzo.

daarom moet je dus met hem praten ipv hier om advies te vragen.
veel succes iig
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 22:13
Methuselah
Methuselah is offline
Mag ik ook es vragen hoe oud hij is misschien? Dat verklaart misschien ook al 'n hoop... 30-jarigen hebben nu eenmaal 'n ander beeld over 'n relatie dan 'n 17-jarige...
Oud 13-08-2004, 23:19
Verwijderd
hij heeft een nieuwe baan, ik denk dat hij gewoon moet wennen aan een nieuw/ander ritme, geef het wat tijd....
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 12:21
rainfairy
rainfairy is offline
praat erover... enige optie....je moet alles bespreekbaar kunnen maken, uit je gevoel...openheid en eerlijkheid belangrijkste in n goede relatie....
Oud 19-08-2004, 01:01
Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Hij moet nog wennen aan die nieuwe baan denk ik. Ik ben ook altijd doodmoe als ik thuiskom van het werk, en ga pitten.
Oud 19-08-2004, 08:11
LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik denk ook dat ie nog even in het ritme moet komen van zijn nieuwe baan. Tis niet niks om de hele dag achter het stuur te zitten en dingen te vervoerne enzo.

Mijn pa is ook vrachtwagenchauffeur en ik zie ook weleens dat ie dan om 9 uur een keertje thuis komt 'savonds.. dan eet ie gauw wat en dan gaat ie ook slapen omdat hij er de volgende nacht om 4 uur alweer uit moet ofzo.

Probeer te genieten van de momenten dat die moeheid wat minder is, want die zullen er toch ook wel zijn?
Oud 22-08-2004, 17:29
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Waarom gaan mensen dan zo snel samenwonen? Zeker als je weet dat bijna alle relaties stranden, dan kun je wel voelen: oooh met hem blijf ik mijn hele leven, maar hoe realistisch is dat nou helemaal: NIET!
dus doe het dan gewoon rustig aan.
als je je halsoverkop in een relatie stort is het geen wonder als de sleur net zo snel komt
Oud 22-08-2004, 18:53
filia dei
filia dei is offline
Tjah, misschien zijn jullie toch niet voor elkaar gemaakt. T'is ook niet zo slim om snel te gaan samenwonen.
Maar goed.... als hij eenmaal gewent is aan ze nieuwe baan kan je het er misschien met hem eens over gaan hebben. Of zelf op dagen dat ie niet moe is wat leuks organiseren...
Oud 24-08-2004, 15:41
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
uhm misschien is praten met hem een goed begin om alles op te lossen...
Oud 24-08-2004, 15:54
Warsocket
Warsocket is offline
en als ie ergens erna niet snel een opdracht heeft kun je dan toch iets leuks doen

maar je post komt op me over dat ie eigelijk niet echt veranderd is maar gewoon steeds strontmoe van zijn werk
Oud 25-08-2004, 13:21
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 22-08-2004 @ 18:29 :
Zeker als je weet dat bijna alle relaties stranden, dan kun je wel voelen: oooh met hem blijf ik mijn hele leven, maar hoe realistisch is dat nou helemaal: NIET!
Dat is gelul. Vooralsnog gaat 2/3 van de relaties wel goed. Als iedereen er op jou manier van uitgaat dat zijn relatie 'toch' stukloopt, kan je net zo goed je hele levenop jezelf blijven wonen.

@lievemeid: ws is het wat te snel gegaan, maar daar is nu toch niet meer aan te doen. Tenzij je direct weer apart gaat wonen natuurlijk, maar ik neem aan dat je het niet zo snel opgeeft. Misschien moet ie gewoon aan het nieuwe ritme wennen, en is hij echt doodop. Praat er anders even met hem over, kijken wat hij vindt.
Reageren

Regels voor berichten