Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
- Het feit dat je niet lijkt te beschikken over een toereikende woordenschat en derhalve de kromste woorden uitkraamt. - Je komt niet intelligent over in een discussie zoals deze, je schreeuwerige manier van posten doet me aan een campingwijf denken. En dat is geen compliment, om misverstanden preventief uit de weg te ruimen. - In dat topic over afstand tussen 2 geliefdes kom je erg naïef over, dat lijkt me zelfs voor een buitenstaander vrij makkelijk te analyseren. Nu jij weer.
||
Citaat:
Het is alleen zo leuk om mensen kwaad te krijgen door als een bekrompen mongool (deels) ongegronde onzin te posten.
||
Citaat:
Inderdaad een vrij jammer vermaak. Nou en? ![]()
||
Citaat:
![]() (ow, ehh, naiviteit gaat niet altijd samen met leeftijd hoor, ik ben 17, maar voor mijn gevoel toch een tikkeltje minder naief dan jij en je spelling tijdens het schrijven van papers is vast een stuk beter dan hier. Woordenschat vergroten kun je altijd zelf nog doen! niet gemeen bedoeld)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
over domheid gesproken ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Al weet ik er nu wel veel meer van ![]()
||
Citaat:
nu moet je alleen nog leren de woorden op de juiste manier te gebruiken, en ze niet overal neer te plempen. aju |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik erger me eraan dat hij soms gewoon niét zegt wat hem dwars zit. Dan blijkt ineens dat 'ie zich niet goed voelt, en dat hoor ik dan pas op het moment dat 'ie bijna omvalt. Of ik zie gewoon dat 'ie een lang gezicht heeft om één of andere reden en dan blíjft hij volhouden dat er niks is. Sure. En ook dat 'ie altijd op z'n kamer rookt en daarbij niet beweegt. Verder geen ergernissen, ben helemaal tevreden met hem. Zelf heb ik wel ergere minpunten. ![]()
||
Citaat:
en nu is 't ook uit |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |