Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarover praten wordt meestal niet geaccepteerd door het andere geslacht. Daar heb ik geen ervaring mee, maar een meisje die er wel op ingaat is in ieder geval een ontzettende sloerie waar ik sowieso niks mee te maken wil hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dan is er niets mis mee om jezelf te proberen dwingen de aandacht wat meer op de ander te richten. Dat moet je dan even probéren ja, omdat je anders blijft hangen in je angst. Ik wil niet zeggen dat verlegen mensen nooit oprecht geïnteresseerd in iemand zijn, maar voor hen is de stap vaak moeilijker om de aandacht van hun eigen gedrag te verplaatsen naar de andere persoon. Dat bedoel ik met proberen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles kwijt Saarah | 4 | 30-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |