Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2004, 15:04
flappie2003
flappie2003 is offline
heeej

khad ff vraagje.. voor mensen die mario en luigi superstar saga hebben.. kijk, ik ben dus met dat luchtschip al in bean bean kingdom neergestort, en kwam toen in 1 of ander paarsachtig wereldje.. en daarna bij hoohoo mountain.. maar ik ben nadat ik prince peasley heb bevrijd, niet meer teruggegaan naar die berg+ vogel.. k had hamer laten maken en ging daar weg.. toen ging ik op weg naar dat kasteeldorpje.. toen naar t kasteel zelf.. maakt t uit in welke volgorde je t spel doet?? dus waar je in die hele grote wereld heen gaat, en waar daarna naartoe??? maar nu was ik dus naar dat kasteel.. toen moest ik de riolering/afvoer repareren.. maar toen ik dat had gedaan moest ik naar de kamer rennen waar cackletta was, en nu moet ik tegen zo'n trol vechten.. maar ik kan haar niet verslaan.. hoe moet je dat doen? Ik blijf uren bezig om haar te verslaan.. en telkens gaat er maar 1 puntje tegelijk af.. en ik moet telkens mushrooms slikken om t te overleven, maar die raken ook op na een tijdje.. en mario is telkens uitgeschakeld... wie weet tips om haar te verslaan??? alvast bedankt.. want nu zit ik nml vast zolang ik ahar niet versla

greetz mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2004, 15:10
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
flappie2003 schreef op 19-08-2004 @ 16:04 :
heeej

khad ff vraagje.. voor mensen die mario en luigi superstar saga hebben.. kijk, ik ben dus met dat luchtschip al in bean bean kingdom neergestort, en kwam toen in 1 of ander paarsachtig wereldje.. en daarna bij hoohoo mountain.. maar ik ben nadat ik prince peasley heb bevrijd, niet meer teruggegaan naar die berg+ vogel.. k had hamer laten maken en ging daar weg.. toen ging ik op weg naar dat kasteeldorpje.. toen naar t kasteel zelf.. maakt t uit in welke volgorde je t spel doet?? dus waar je in die hele grote wereld heen gaat, en waar daarna naartoe??? maar nu was ik dus naar dat kasteel.. toen moest ik de riolering/afvoer repareren.. maar toen ik dat had gedaan moest ik naar de kamer rennen waar cackletta was, en nu moet ik tegen zo'n trol vechten.. maar ik kan haar niet verslaan.. hoe moet je dat doen? Ik blijf uren bezig om haar te verslaan.. en telkens gaat er maar 1 puntje tegelijk af.. en ik moet telkens mushrooms slikken om t te overleven, maar die raken ook op na een tijdje.. en mario is telkens uitgeschakeld... wie weet tips om haar te verslaan??? alvast bedankt.. want nu zit ik nml vast zolang ik ahar niet versla

greetz mij
ik raad je aan te zoeken op de site www.gamefaqs.com

daar heb ik zelf voor heel wat spellen goede tips gevonden

Ik heb voor je gezocht bij search waar ik dit typte:mario luigi superstar saga en dan krijg je dit

Laatst gewijzigd op 19-08-2004 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 15:11
flappie2003
flappie2003 is offline
hmm die doet niet maar iig wel bedankt
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 15:21
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
hopelijk werkt het wel op deze manier als je de plaatjes volgt kom je dr

Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 18:31
Verwijderd
je moet links of rechts drukken om andere onderdelen van de koningin aan te vallen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 19:48
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Dat zal dan dus Queen Bean zijn waar je moeite mee hebt.
Laat ik maar als eerste zeggen: die 1 die je ziet als je op haar hoofd springt is 1 schade aan Mario/Luigi.

Wat je moet doen:
Spring op haar armen. Als ze genoeg schade hebben gehad verschrompelen ze en valt haar kroon af. Dan kan je op haar hoofd springen. Na verloop van tijd komen de armen weer terug en begin je weer van voor af aan. Als het hoofd genoeg schade heeft gehad win je.

Als je het al hebt, kan je trouwens ook de Advanced Bros attack van Mario op haar hoofd gebruiken, omdat die aanval stekels negeert. Blijf dan met Luigi's bros attack de armen aanvallen, zodat hij ook nog wat kan doen.
Oud 19-08-2004, 22:00
flappie2003
flappie2003 is offline
ik wist dat niet dat je links en rechts kon klikken en aanvallen.. maar ik had et al gedaan.. telkens met 1 hamerslag... maarja.. duurde beetje lang, maar heb t wel uiteindelijk gehaald, maar voor de volgende x weet ik dat dus, bedankt allemaal!
ik moet nu naar zo'n universiteit ofzo.. ik ben al in de chuckuu dinges geweest. of hoe dat ook heet, en toen ging ik terug naar de koningin, en gaf haar een drankje zodat die worm uit haar lichaam ging.. nu moet ik dus naar uni.. dus hopelijk dat t me verder lukt.. maar deze tips kan ik wel voor de volgende x gebruiken, mocht ik t spel opnieuw gaan spelen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 12:55
flappie2003
flappie2003 is offline
nu ben ik in de universiteit, maar nu moet ik tegen cackletta vechten.. betekent dat al t einde van t spel?? en hoe versla je haar t makkelijksT?? ik ben nog lang niet in alle delen van de wereld geweest namelijk... wie is daar ook al geweest?? en weet hoe je haar t best kunt verslaan?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 22:03
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
flappie2003 schreef op 20-08-2004 @ 13:55 :
nu ben ik in de universiteit, maar nu moet ik tegen cackletta vechten.. betekent dat al t einde van t spel?? en hoe versla je haar t makkelijksT?? ik ben nog lang niet in alle delen van de wereld geweest namelijk... wie is daar ook al geweest?? en weet hoe je haar t best kunt verslaan?
Nee, je bent nog niet bij het einde van het spel.

Om haar te verslaan moet je wel aardig goed kunnen ontwijken.
Ze begint met zwarte gaten op de broers af te sturen. Val je daarin dan wordt je zwaarder en wordt het springen een stuk lastiger.
Het beste is gewoon Advanced Bros attacks op haar gebruiken. als ze zich in 3-en splitst, dan moet je overschakelen naar normale sprongen.

Aanvallen: (die ik heb onthouden)

1) Zwarte gaten die ze op de broers afstuurt.
Dit doet ze alleen als eerste aanval en tegen het einde van het gevecht. Time je sprongen goed.

2) In 3-en splitsen.
Gebruik normale sprongen. Als je de goeie kiest verdwijnen de kopieen en kan je weer Advanced Bros Attacks op haar gebruiken. Kies je de verkeerde, dan lacht ze je uit, verandert de nep-Cackletta in vleermuizen die om en om de broers proberen aan te vliegen. Niet zo moeilijk om te ontwijken...

3) Bliksemaanval.
Er zijn 3 mogelijkheden hier:
A) Ze steekt haar linkerhand omhoog (rechts voor jou). Dan komt er een bliksemaanval op Luigi en daarna een op Mario
B) Rechterhand (links voor jou): Eerst Mario, dan Luigi
C) Beide handen. De bliksem komt tegelijk op Mario en Luigi.
Hier kan je ook overheen springen. Als je de timing te pakken hebt is het simpel...

PS. Ik kan A en B omgedraaid hebben, maar ik dacht het niet.
Oud 22-08-2004, 11:31
flappie2003
flappie2003 is offline
thnx.. ik ben inmiddels al een heel stuk verder, ik heb bijv al die plant verslagen op t vliegveld.. maar daarna zeiden ze tegen me dat ik moest rondlopen in bean bean kingdom.. maar ik wil nu zo'n superhamer, waar kan je die krijgen? en hoe kom je langs die dikke schildpadden die t pad blokkeren, en als je tegen ze gaat praten dat hij dan zegt van dat ik em niet kan verslaan? en wat moet je met dat spookje doen, die ik 3 x heb gezien in t spel... 1 x vlakbij yoshi's theater, en 1 x vlakbij t vliegveld, en nog wel ergens??
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 12:01
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
flappie2003 schreef op 22-08-2004 @ 12:31 :
thnx.. ik ben inmiddels al een heel stuk verder, ik heb bijv al die plant verslagen op t vliegveld.. maar daarna zeiden ze tegen me dat ik moest rondlopen in bean bean kingdom.. maar ik wil nu zo'n superhamer, waar kan je die krijgen? en hoe kom je langs die dikke schildpadden die t pad blokkeren, en als je tegen ze gaat praten dat hij dan zegt van dat ik em niet kan verslaan? en wat moet je met dat spookje doen, die ik 3 x heb gezien in t spel... 1 x vlakbij yoshi's theater, en 1 x vlakbij t vliegveld, en nog wel ergens??
Als ik me niet vergis ben je nu zover dat je Peach moet gaan begeleiden naar Little Fungitown, correct?
Als je dan op weg gaat naar de woestijn staat er een steen voor die je niet kapot kan maken met je normale hamer. Dus nu zal je eerst de sterkere versie moeten halen bij de Hammerhead Bros. Ze zijn echter verhuisd:
Ga naar de stad van Beanbean en ga er aan de rechterkant uit. Ga daarna 1 veld naar boven en dan zie je zo'n bol die je kan activeren met electriciteit. Activeer het en het hek zal open gaan. Volg het pad en uiteindelijk zal je bij een grot uitkomen bij een meertje. Hier zijn de Hammerhead Bros naar verhuisd.

PS. Gebruik de High Jump om de irritante Lakitu uit te schakelen.

PPS. Nadat je de hamers hebt opgewaardeerd kan je (nog steeds in de grot) een beetje naar rechts om een minigame te spelen met Thwomp, waar je een nieuwe Bros Attack kan krijgen. Dit kost echter wel 300 gold (dacht ik). Dus misschien is saven niet zo'n slecht idee

Die grote Koopas krijg je voorlopig nog niet weg. Dat gebeurt later wel...Op hetzelfde moment dat je de Boo-schakelaars kan gaan omzetten.
Oud 25-08-2004, 09:35
flappie2003
flappie2003 is offline
die hamers heb ik al. ik heb alle bean star stukjes al verzameld.. en nu moet ik naar dat joke's eiland ofzo?? en daarvoor moet ik over zee. maar nu moet ik eerst een surfboard zoeken.. waar kan ik die vinden??
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 12:44
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
flappie2003 schreef op 25-08-2004 @ 10:35 :
die hamers heb ik al. ik heb alle bean star stukjes al verzameld.. en nu moet ik naar dat joke's eiland ofzo?? en daarvoor moet ik over zee. maar nu moet ik eerst een surfboard zoeken.. waar kan ik die vinden??
Heb je de ultra hamers (Gele) al? Die kan je weer ophalen bij de Hammerhead Bros als je ze nog niet hebt. En vergeet niet bij Thwomp 2 langs te wippen voor een tweede extra Bros Attack.

Nadat je die hamers hebt gekregen kan je ook de zwarte stenen kapotslaan. Weet je nog waar je Hermie (die krab) versloeg? In die omgeving staat een zwarte kei met daarachter een spleet in de grond. Als je Luigi daarin slaat wordt hij het surfboard.

Als je vast komt te zitten in Joke's End kan je beter even op www.gamefaqs.com kijken, want dat ben ik alweer vergeten
Oud 26-08-2004, 20:03
Verwijderd
Geweldig leuk spel, heb me er erg mee vermaakt in de vakantie
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:45
flappie2003
flappie2003 is offline
ik had nog even een vraagje. ik ben nu op joke's end. daar moet ik zo'n blauw poppetje + nog een vijand naar keuze verslaan.. maar hoe moet je die verslaaN? ik ben bijna bovenin het paleis (of wat dat ook voor gebouw is)
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 08:29
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
flappie2003 schreef op 26-08-2004 @ 22:45 :
ik had nog even een vraagje. ik ben nu op joke's end. daar moet ik zo'n blauw poppetje + nog een vijand naar keuze verslaan.. maar hoe moet je die verslaaN? ik ben bijna bovenin het paleis (of wat dat ook voor gebouw is)
De baas weet ik dan weer wel

Het is heel belangrijk om het kleine mannetje uit de weg te hebben...als hij je aanvalt met zijn staf, gebruik de hamer en de staf vliegt weg, en hij gaat erachteraan. Dan ben je dus alleen met het vrouwmens...

Als haar haar roze is is ze kwetsbaar voor electriciteit en anders voor vuur. Als het kleine mannetje terugkomt val meteen hem aan. Het doet wel maar 1 schade, maar als je haar aanvalt doet hij een counter die haar met 60 punten geneest (geloof ik). Na verloop van tijd zal hij je weer proberen met de staf aan te vallen. Counter die aanval met de hamer en hij is weer weg.

Verder is het eigenlijk meer van hetzelfde...Advanced Bros Attacks...
Oud 27-08-2004, 09:08
flappie2003
flappie2003 is offline
heel erg bedankt! betekent counter: verdedigen??? of aanvallen? nu hoop ik dat ik verder kom.. kheb altijd moeite met die bosses
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 09:41
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
flappie2003 schreef op 27-08-2004 @ 10:08 :
heel erg bedankt! betekent counter: verdedigen??? of aanvallen? nu hoop ik dat ik verder kom.. kheb altijd moeite met die bosses
Hij doet een counteraanval die je broers bevriest en haar leven aanvult.

En die andere counter is gewoon de hamer gebruiken als hij op je af komt.
Oud 27-08-2004, 12:12
flappie2003
flappie2003 is offline
sorry dat ik zoveel vraag, maar telkens word ik verslagen door die vele bosses... er zijn er een heleboel bijna op t eind van t spel.. nu moet ik die popple en birdo ofzo verslaan.. maar hoe versla ik die t snelst?? En wanneer moet ik met de hamer in aanslag komen?? die popple steelt nml telkens mn mushrooms of mn hamer.. dat is erg irritant..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 20:53
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
flappie2003 schreef op 27-08-2004 @ 13:12 :
sorry dat ik zoveel vraag, maar telkens word ik verslagen door die vele bosses... er zijn er een heleboel bijna op t eind van t spel.. nu moet ik die popple en birdo ofzo verslaan.. maar hoe versla ik die t snelst?? En wanneer moet ik met de hamer in aanslag komen?? die popple steelt nml telkens mn mushrooms of mn hamer.. dat is erg irritant..
Popple is inderdaad 1 van de irritantste (is dat een woord?) bosses. Focus in het begin echt alleen op hem en als je de timing niet zo goed onder de knie krijgt om hem te stoppen, zorg dan voor een paar Nuts. Doe dus in het begin alsof je weer tegen hem alleen vecht, net als toen je een Beanstar stukje moest "verdedigen". Eigenlijk is het gewoon een kwestie van veel proberen en zien of je de timing onder de knie krijgt.
Level 3 Bros Attacks zijn je beste vrienden

Birdo is niet zo'n probleem...als ze je probeert op te zuigen moet je even wachten en als ze je dichtbij genoeg hebt gezogen, mep haar dan met de hamer.
Oud 28-08-2004, 11:26
flappie2003
flappie2003 is offline
thnx, ik had trouwens ook een andere manier gevonden.. als je thunder als bros attack doet, dan is popple een stuk schadelijker en verliest hij meer hp per beurt. dan is t gewoon een kwestie door te springen op z'n kop, en te slaan met de hamer... de timing had ik gelukkig ook wel op tijd onder de knie... nu zoek teebeans en al die andere beans.. geen chuckle of woobeans, want die heb ik al genoeg, maar waar kun je die anderen krijgen? want ik wil een drankje maken, zodat ik zo'n drankje krijg die zorgt dat je hamer nooit valt, dus bij de verdediging hoef je niet bang te zijn met een slechte timing..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 12:30
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
flappie2003 schreef op 28-08-2004 @ 12:26 :
thnx, ik had trouwens ook een andere manier gevonden.. als je thunder als bros attack doet, dan is popple een stuk schadelijker en verliest hij meer hp per beurt. dan is t gewoon een kwestie door te springen op z'n kop, en te slaan met de hamer... de timing had ik gelukkig ook wel op tijd onder de knie... nu zoek teebeans en al die andere beans.. geen chuckle of woobeans, want die heb ik al genoeg, maar waar kun je die anderen krijgen? want ik wil een drankje maken, zodat ik zo'n drankje krijg die zorgt dat je hamer nooit valt, dus bij de verdediging hoef je niet bang te zijn met een slechte timing..
Geen idee...ik heb nooit al die boontjes gehaald
Oud 27-10-2004, 10:29
Verwijderd
vet spel ja

heb net 1ste beanstar gehaald..

die advanced bros moves zijn relaxt
Met citaat reageren
Oud 27-10-2004, 14:23
Verwijderd
ik moet nou over de zee skieen ofzo, maar ik heb geen zin meer
Met citaat reageren
Advertentie