Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar heb ik zelf voor heel wat spellen goede tips gevonden Ik heb voor je gezocht bij search waar ik dit typte:mario luigi superstar saga en dan krijg je dit ![]() Laatst gewijzigd op 19-08-2004 om 15:14. |
![]() |
||
Citaat:
Om haar te verslaan moet je wel aardig goed kunnen ontwijken. Ze begint met zwarte gaten op de broers af te sturen. Val je daarin dan wordt je zwaarder en wordt het springen een stuk lastiger. Het beste is gewoon Advanced Bros attacks op haar gebruiken. als ze zich in 3-en splitst, dan moet je overschakelen naar normale sprongen. Aanvallen: (die ik heb onthouden) 1) Zwarte gaten die ze op de broers afstuurt. Dit doet ze alleen als eerste aanval en tegen het einde van het gevecht. Time je sprongen goed. 2) In 3-en splitsen. Gebruik normale sprongen. Als je de goeie kiest verdwijnen de kopieen en kan je weer Advanced Bros Attacks op haar gebruiken. Kies je de verkeerde, dan lacht ze je uit, verandert de nep-Cackletta in vleermuizen die om en om de broers proberen aan te vliegen. Niet zo moeilijk om te ontwijken... 3) Bliksemaanval. Er zijn 3 mogelijkheden hier: A) Ze steekt haar linkerhand omhoog (rechts voor jou). Dan komt er een bliksemaanval op Luigi en daarna een op Mario B) Rechterhand (links voor jou): Eerst Mario, dan Luigi C) Beide handen. De bliksem komt tegelijk op Mario en Luigi. Hier kan je ook overheen springen. Als je de timing te pakken hebt is het simpel... PS. Ik kan A en B omgedraaid hebben, maar ik dacht het niet.
||
Citaat:
Als je dan op weg gaat naar de woestijn staat er een steen voor die je niet kapot kan maken met je normale hamer. Dus nu zal je eerst de sterkere versie moeten halen bij de Hammerhead Bros. Ze zijn echter verhuisd: Ga naar de stad van Beanbean en ga er aan de rechterkant uit. Ga daarna 1 veld naar boven en dan zie je zo'n bol die je kan activeren met electriciteit. Activeer het en het hek zal open gaan. Volg het pad en uiteindelijk zal je bij een grot uitkomen bij een meertje. Hier zijn de Hammerhead Bros naar verhuisd. PS. Gebruik de High Jump om de irritante Lakitu uit te schakelen. PPS. Nadat je de hamers hebt opgewaardeerd kan je (nog steeds in de grot) een beetje naar rechts om een minigame te spelen met Thwomp, waar je een nieuwe Bros Attack kan krijgen. Dit kost echter wel 300 gold (dacht ik). Dus misschien is saven niet zo'n slecht idee ![]() Die grote Koopas krijg je voorlopig nog niet weg. Dat gebeurt later wel...Op hetzelfde moment dat je de Boo-schakelaars kan gaan omzetten.
||
Citaat:
Nadat je die hamers hebt gekregen kan je ook de zwarte stenen kapotslaan. Weet je nog waar je Hermie (die krab) versloeg? In die omgeving staat een zwarte kei met daarachter een spleet in de grond. Als je Luigi daarin slaat wordt hij het surfboard. Als je vast komt te zitten in Joke's End kan je beter even op www.gamefaqs.com kijken, want dat ben ik alweer vergeten ![]()
||
Citaat:
![]() Het is heel belangrijk om het kleine mannetje uit de weg te hebben...als hij je aanvalt met zijn staf, gebruik de hamer en de staf vliegt weg, en hij gaat erachteraan. Dan ben je dus alleen met het vrouwmens... Als haar haar roze is is ze kwetsbaar voor electriciteit en anders voor vuur. Als het kleine mannetje terugkomt val meteen hem aan. Het doet wel maar 1 schade, maar als je haar aanvalt doet hij een counter die haar met 60 punten geneest (geloof ik). Na verloop van tijd zal hij je weer proberen met de staf aan te vallen. Counter die aanval met de hamer en hij is weer weg. Verder is het eigenlijk meer van hetzelfde...Advanced Bros Attacks...
||
Citaat:
En die andere counter is gewoon de hamer gebruiken als hij op je af komt.
||
Citaat:
Level 3 Bros Attacks zijn je beste vrienden ![]() Birdo is niet zo'n probleem...als ze je probeert op te zuigen moet je even wachten en als ze je dichtbij genoeg hebt gezogen, mep haar dan met de hamer.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de beste games die ooit gemaakt zijn Verwijderd | 287 | 28-05-2008 15:35 | |
Games |
gba sp games Verwijderd | 27 | 02-06-2005 19:28 |