Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2004, 12:19
Pan Am
Pan Am is offline
Wat doe jij als je een vlek hebt in je kleding? Was je het gewoon en als het er dan niet uit is, draag je het dan niet meer?
En wat was de aard van de vlek? Hoe kreeg je hem er uiteindelijk uit?
Post het hier zodat we elkaar kunnen helpen met allerlei soorten nare pisvlekken, kauwgomvlekken, olievlekken, kaarsvetvlekken etc.

Ik vind het vooral erg als je een hele grote vlek hebt van wat dan ook en dan zegt ineens iemand 'hee, je hebt een vlek' en dan schrik je en dan denk je 'ik loop al heel de dag voor lul' Naar hoor!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2004, 12:23
Verwijderd
In de was er mee, dan helpt over het algemeen wel, soms week ik even van te voren, en dan gewoon de was in. Als het onbekende vlekken zijn, raadpleeg ik eerst internet en zoek ik bij 1 van de vlekken sites.

En als de vlek echt perm is, dan is het doei kledingstuk
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 12:25
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Ridder schreef op 15-10-2004 @ 13:23 :
In de was er mee, dan helpt over het algemeen wel, soms week ik even van te voren, en dan gewoon de was in. Als het onbekende vlekken zijn, raadpleeg ik eerst internet en zoek ik bij 1 van de vlekken sites.

En als de vlek echt perm is, dan is het doei kledingstuk
Riddie, jij bent echt zo goed in het huishouden, ik wil je als mijn kamermeisje <3
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 15-10-2004 @ 13:25 :
Riddie, jij bent echt zo goed in het huishouden, ik wil je als mijn kamermeisje <3
En dan moet ik zeker een schortje aan, en de hele tijd bukken hè

Ik vind vlekken in handdoeken echt zo ranzig, of het nou bruin, rood of hard wit is, dan denk ik echt: gassst, doe ranzig
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 12:26
Verwijderd
als er niks aan te doen is draag ik het gewoon maar verberg de vlek.
Anders was ik het gewoon
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 12:29
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Ridder schreef op 15-10-2004 @ 13:26 :
En dan moet ik zeker een schortje aan, en de hele tijd bukken hè

Ik vind vlekken in handdoeken echt zo ranzig, of het nou bruin, rood of hard wit is, dan denk ik echt: gassst, doe ranzig
Nee Riddie, dan moet je gewoon heel de dag poetsen en mijn tr00p opruimen als een gewillig sletje

Oh en vlekken in handdoeken zijn inderdaad ranzigggg
Ik moest een keer toen ik nog steward was naar het prachtige land Djibouti in Oost Afrika, en het hotel was echt heel eng, want er zaten ratten in de eetzaal, en in de handdoeken op mijn kamer zaten allerlei ondefinieerbare vlekken in enge patroontjes dus ik riep vlug het kamermeisje en ik heb haar gedwongen om nieuwe handdoeken te halen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 12:39
frozenfountain
frozenfountain is offline
ik heb nu een roze glitternagellak vlekje op m'n broek en het gaat er niet af met nagellakremover, maar goed ik draag deze broek toch alleen thuis.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 15-10-2004 @ 13:29 :
Nee Riddie, dan moet je gewoon heel de dag poetsen en mijn tr00p opruimen als een gewillig sletje

Oh en vlekken in handdoeken zijn inderdaad ranzigggg
Ik moest een keer toen ik nog steward was naar het prachtige land Djibouti in Oost Afrika, en het hotel was echt heel eng, want er zaten ratten in de eetzaal, en in de handdoeken op mijn kamer zaten allerlei ondefinieerbare vlekken in enge patroontjes dus ik riep vlug het kamermeisje en ik heb haar gedwongen om nieuwe handdoeken te halen
dan had je gewoon een heel slecht hotel.

djibouti <3333 prachtig land alleen is het in de zomer wel heel erg heet
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 13:45
Verwijderd
stoor me niet zo aan vlekken

best punk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 14:00
Nuck
Nuck is offline
Ik ga freaken van vlekken, meteen in de was ermee en als het er dan niet uit is, helaas voor het kledingstuk, dan koop ik wel een nieuwe.
Oud 15-10-2004, 14:08
Non-Phixion.
Non-Phixion. is offline
Citaat:
cut_off schreef op 15-10-2004 @ 14:45 :

best punk.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 14:51
Verwijderd
eerst vlekkendepper erop
dan in de was, en als het er dan nog niet uit is: pech.
ik blijf het gewoon dragen als de vlek niet heel er opvalt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 15:11
waves
waves is offline
eerst met een beetje warm water... helpt vaak ook al
dan in de was maar als het iets hardnekkigs is dan eerst in de vanish oid...

en als het echt een opvallende vlek is die er niet meer uitgaat gebruik ik het als oude kledingvoor bv paardrijden of verven ofzo
Oud 15-10-2004, 15:20
Chameleon2000
Chameleon2000 is offline
hehe ligt eraan wat voor een vlek het is man als het cum is moet ik het wel ff weghalen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 15:21
Hagel
Hagel is offline
ik heb eigenlijk nooit vlekken erin die er niet uitgaan of kaugom ofzo. maar ik denk niet dat ik kleren met duidelijke vlekken nog zou dragen.
Oud 15-10-2004, 15:25
Ninnoc
Ninnoc is offline
de helft van mijn kleding draag ik dus niet vanwege vlekken. ik ben gewoon n beetje klunzig en maak altijd overal heel snel vlekken in. wat ik eraan doe, heel hard schelden maar meestal helpt dat niet
Oud 15-10-2004, 15:48
Fu©k me þumþs
Fu©k me þumþs is offline
Me moeder en anders me oma hebben voor volgens mij vrijwel elk vlekje wel een of ander raar huishoudelijk middeltje gevonden. Wel handig, ik kan me eigenlijk niet herinneren dat het eens niet is gelukt om er een vlek uit te krijgen. Trouwens... Ik was een keer 6 of 7 en had erge bloedneus in de zomer en heel mijn wit jurkje was rood geworden, die vlek was te groot geloof ik. Het is er wel een beetje uitgegaan, maar niet helemaal. Jammerrrrr.
Oud 15-10-2004, 16:05
Faery
Faery is offline
Citaat:

best punk.
Oud 15-10-2004, 16:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
koffievlekken op spijkerbroeken zijn nasty, t lijkt net pis.

gewoon in de was gooien, als t dan nog niet schoon is gooi ik t weg.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 16:11
ZerO
ZerO is offline
Ik heb bijna nooit vlekken om mijn kleding, en als ik ze heb zijn het meestal tandpasta of drankvlekken. Heel soms ben ik ook onvoorzichtig tijdens het eten . Tja wat doe je dan gewoon in de wasmachine en hopen dat ze weg zijn.
Oud 15-10-2004, 18:16
vixen
vixen is offline
Ik heb eigenlijk nooit vlekken in mn kleding, soms mors ik wel soep maar dan maak ik et even nat en dan laat k et opdrogen.
Ik heb nu wel kaarsvetvlekken in mn tapijt maar ik ben steeds te lui om een strijkijzer te zoeken.
Oud 15-10-2004, 18:19
Haligh
Haligh is offline
Vanish
Oud 15-10-2004, 18:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:

best punk.
Oud 15-10-2004, 18:28
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
makelville schreef op 15-10-2004 @ 13:48 :
dan had je gewoon een heel slecht hotel.

djibouti <3333 prachtig land alleen is het in de zomer wel heel erg heet
Oh ik haaaaat dat land, en ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar de mensen ook, de dingen die ik op die Afrika-vluchten heb meegmaakt...boeken vol kan ik er over schrijven
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 18:28
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:

best punk.
Oud 15-10-2004, 18:43
cha0s
cha0s is offline
Citaat:

best punk.
Oud 15-10-2004, 18:56
11568
11568 is offline
Nee kan ik me niet zo druk over maken. Zal niet snel een broek aantrekken waar al een grote zichtbare vlek op zit maar mocht er toch iets komen dan maak ik er geen probleem van. En als iets er niet meer uitgaat dan gooi ik het weg ja.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 19:01
Verwijderd
In de was gooien.

Ik heb wel een keer allemaal kaarsvetvlekken op een spijkerbroek gehad, heb er spul van de drogist op gedaan, hielp best goed. Maar niet alles ging eruit dus ik heb hem weg moeten gooien.

Ook een keer kauwgom op een hele dure rok ff in de vriezer gedaan en na lang gepeuter was-ie weer schoon.

Als ik ergens ben en ik kan me niet omkleden en er zit een vlek op mijn kleding, dan erger ik me er dood aan en wil ik het steeds schoonmaken.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 19:03
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 15-10-2004 @ 20:01 :
In de was gooien.

Ik heb wel een keer allemaal kaarsvetvlekken op een spijkerbroek gehad, heb er spul van de drogist op gedaan, hielp best goed. Maar niet alles ging eruit dus ik heb hem weg moeten gooien.

Ook een keer kauwgom op een hele dure rok ff in de vriezer gedaan en na lang gepeuter was-ie weer schoon.

Als ik ergens ben en ik kan me niet omkleden en er zit een vlek op mijn kleding, dan erger ik me er dood aan en wil ik het steeds schoonmaken.
Gadver ja, kauwgom Dat heb ik een keer gehad in de bus in Megggico, en het was +40 graden dus die troep was helemaal kleverig en draderig enzo
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 19:13
Konstantine
Konstantine is offline
Ik vind vlekken vies en al helemaal als ze niet van mij zijn. Gelukkig heb ik een moeder die met een wasmachine om kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 19:15
Apomes
Apomes is offline
ik laat mama het wassen, gaan ze er niet uit of niet uit zoals ik wil dan smijt ik de kleren direct weg .
Oud 15-10-2004, 19:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ridder schreef op 15-10-2004 @ 13:23 :
Als het onbekende vlekken zijn, raadpleeg ik eerst internet en zoek ik bij 1 van de vlekken sites.
Ghe, daar heb ik m'n moeder voor
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 19:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:

best punk.
Goh, en dan vraag je je af hoe ze op de term 'stinkalto' komen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 19:41
AngelLena
AngelLena is offline
Wassen, als ik bij voorbaat het idee al heb dat alleen wassen niet gaat werken, eerst weken, dan wassen, als dat nog niet genoeg is, bye bye, ik koop wel een nieuwe (bij kauwgom in de vriezer, is me ook 1 keer overkomen). Maar probeer wel eerst zoveel mogelijk te doen voordat ik het echt opgeef... Ben best zuinig op mijn kledij...
Oud 15-10-2004, 20:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-10-2004 @ 20:39 :
Goh, en dan vraag je je af hoe ze op de term 'stinkalto' komen.
Wat een onzin
Oud 15-10-2004, 20:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
birthmark schreef op 15-10-2004 @ 21:00 :
Wat een onzin
Niks onzin. Je loopt gewoon niet met vlekken in je kleding rond.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 20:17
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-10-2004 @ 21:15 :
Niks onzin. Je loopt gewoon niet met vlekken in je kleding rond.
haha. D'r is een grote verschil tussen een vlek en d'r als een sloeber bijlopen.
Oud 15-10-2004, 20:55
Verwijderd
Ik raak niet helemaal in paniek als ik een vlek op een shirtje heb ofzo. Ik heb zelfs 1 shirt waar een vlek op zit, waar ik gewoon een sjaal bij draag heel de dag, shirtje is té leuk voor de kliko, .
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 22:34
Avelon
Avelon is offline
ik heb chocolade vlekken op mn cure shirtje die er niet uit willen en nu weet ik niet wat ik moet doen ±( is al in de was geweest.. heb zelfs vanish erop gedaan!

ik denk ze eruit knippen of er wat op doen ofzo.

als het op een toch al geknutseld shirtje zit maakt t niet uit. op spijkerbroeken maakt het me ook niet uit. de meeste verfvlekken maken eigenlijk sowieso niet uit. dus. en anders dus eruit knippen.
Oud 15-10-2004, 22:36
Roxy
Roxy is offline
Heb een keer kauwgom in een rokje gehad en dat heeft mijn mama er heel handig met behulp van de vriezer uitgekregen. Was erg ieuwh. en verder.. het meeste gaat er wel uit in de wasmachine en anders maakt mijn mama een sopje met vanish
Oud 15-10-2004, 22:40
Verwijderd
ik heb een pigmentvlek op mijn wang dus ik ben wel wat gewend
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 22:43
Verwijderd
ik heb vandaag chocoladevla over mn 'net voor het eerste gedragen creme gekleurde blousje' laten vallen blah

en vlekken ach ja, ik vind het niet zo erg maar zolang het niet meteen erop zit als ik het net nieuw heb, dan voel ik me zo klunsig, en voor de rest ach als ik het niet zie ziet een ander het vast ook niet en anders, toet er zijn wel ergere dingen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 23:45
Verwijderd
Citaat:
stoor me niet zo aan punks

best vlek.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2004, 23:54
Verwijderd
Op broeken vind ik het niet zo heel erg.
Shirts gooi ik weg of verf ik donker.

Ach ja, crustie ben ik toch al.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 00:25
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 16-10-2004 @ 00:45 :
Oud 16-10-2004, 07:59
Mo6
Mo6 is offline
ik kan er nooit mee zitten, een vlek heb je soms zomaar en als je die er niet snel uit kan krijgen... pech! ik doe wel weer andere kleren aan als ik in de gelegenheid ben! maar een vlek kan ik echt niet mee zitten!
Oud 16-10-2004, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Pan Am schreef op 15-10-2004 @ 19:28 :
Oh ik haaaaat dat land, en ik weet dat het eigenlijk niet mag, maar de mensen ook, de dingen die ik op die Afrika-vluchten heb meegmaakt...boeken vol kan ik er over schrijven
ghehe heb jij ook al slechte ervaringen met die somaliers....maar verder is het echt een prachtig land.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 09:33
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
makelville schreef op 16-10-2004 @ 09:40 :
ghehe heb jij ook al slechte ervaringen met die somaliers....maar verder is het echt een prachtig land.
Jij bent de eerste buiten mijn ex-collega's die er ook geweest is... er zijn niet veel mensen die dat kunnen zeggen denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 10:51
Verwijderd
Ik draag kledingstukken met vlekken die ik er niet uitkrijg niet, want anders ben ik heel de dag geconcentreerd op de vlek op mijn broek/trui en dan valt het de rest ook op.
Ik vind het ook heel vies ja om bij iemand te moeten douchen waar de handdoeken vlekken hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2004, 16:49
Adam Warlock
Adam Warlock is offline
Ik heb een scheur in mn broek bij mn kont, nu zie je mn boxer

Die broek is verder zo goed als nieuw, helaas pindakaas, maar ik blijf hem gewoon dragen.
Reageren

Regels voor berichten