Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en doe gewoon niet moeilijk, als je wil blowen blow je, en als je niet normaal wilt roken doe je dat niet. Hoe je 't noemt verandert echt niets aan de zaak. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over het algemeen blowen de zeikers ook niet ^^ Vandaar de frustratie waarschijnlijk ^^. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar als je de hele dag gewoon rookt en dan een keer puur wiet gaat roken dan wordt je ook wel stoned omdat er net zo goed nicotine in lichaam zit maar als je dus zonder tabak rookt wordt je high, das eigelijk beetje hetzelfde als stoned maar je bent minder sloom, meestal wordt je dr zelfs vrij actief van |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
tabak vernauwd je bloedvaten, terwijl wiet juist tegenovergesteld doet. Bij alleen wiet is het alleen het tegenovergestelde en wordt je niet stoned |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb ook niet het gevoel van een verslaving, ik heb nooit momenten dat ik echt verlang naar een sigaret ofzo. Misschien kun je dat eens proberen? Gewoon minderen en roken op de momenten dat het echt lekker is? Weet niet of je dat lukt... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Nicotine in je aderen Inanis | 30 | 05-12-2007 23:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Drugs & Alcohol |
Laten stoppen bj0etiejfreak | 109 | 08-10-2004 05:39 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |