Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2004, 13:02
Verwijderd
Ik ben een tijd terug mijn 'Wreed voor je' shirt van de Hardheid kwijt geraakt en de nieuwe shirts vind ik veel minder cool heeft er iemand nog een wreed voor je shirt liggen die hij niet meer moet? kleur maakt me niet echt uit ofzo.

ook zoek ik een shirt van def p en the beatbusters, toen ze nog optraden en de shirts overal te krijgen waren vond ik ze nog lame maar nu vind ik ze vet en nergens zijn meer shirts te krijgen. kan iemand me uit de brand helpen?
Advertentie
Oud 25-08-2004, 15:11
Verwijderd
Waarom vond je ze eerst lame en nu niet meer
Oud 26-08-2004, 00:37
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ja ik wel, ik draag m eigenlijk nooit.. hij is wit, heel oldschool wel groot, effe kijken, maatje XL. ik vind m ook een beetje te kort, maar ik ben dan ook wel groot.. dus wat bied je?
Oud 26-08-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 25-08-2004 @ 15:11 :
Waarom vond je ze eerst lame en nu niet meer
ik had me toen niet echt verdiept in de band, nu heb ik het album op mijn comp en ik draai em al dagen grijs dus tja...
Oud 26-08-2004, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 26-08-2004 @ 00:37 :
ja ik wel, ik draag m eigenlijk nooit.. hij is wit, heel oldschool wel groot, effe kijken, maatje XL. ik vind m ook een beetje te kort, maar ik ben dan ook wel groot.. dus wat bied je?
ik neem aan dat je het over een hardheid shirt hebt? maar ff kijken volgens mij waren ze op concerten 12,50 dus ik bied dan 10 euro plus verzendkosten natuurlijk gaat u accoord?
Oud 26-08-2004, 21:11
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ik ga akkoord en ja hardheid dus
Oud 27-08-2004, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 26-08-2004 @ 14:05 :
ik had me toen niet echt verdiept in de band, nu heb ik het album op mijn comp en ik draai em al dagen grijs dus tja...
hehe dus als je 't niet kent vind je 't lame

en ik heb ze n keer live gezien en dat was echt retecool
sindsdien fan

jammer dat ze uit elkaar zijn
Oud 28-08-2004, 14:39
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 27-08-2004 @ 12:13 :
hehe dus als je 't niet kent vind je 't lame

en ik heb ze n keer live gezien en dat was echt retecool
sindsdien fan

jammer dat ze uit elkaar zijn
de singles vond ik kut, bij een showtje(toen ik geen geld had een shirt te kopen) kwam ik er achter dat de singles de kutste nummers waren die ze hadden maar ach wat boeit het, hopelijk heeft nog iemand zo'n shirt liggen
Oud 28-08-2004, 16:06
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 28-08-2004 @ 14:39 :
de singles vond ik kut, bij een showtje(toen ik geen geld had een shirt te kopen) kwam ik er achter dat de singles de kutste nummers waren die ze hadden maar ach wat boeit het, hopelijk heeft nog iemand zo'n shirt liggen
probeer t anders is bij de band zelf ofzo, hebben vast nog wel een shirtje liggen ergens. gewoon mailen.
Oud 29-08-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 28-08-2004 @ 16:06 :
probeer t anders is bij de band zelf ofzo, hebben vast nog wel een shirtje liggen ergens. gewoon mailen.
hee ja dat is idd wel een goeie ga ik meteen ff achteraan
Oud 31-08-2004, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 28-08-2004 @ 14:39 :
ik wist niet eens dat ze singles hadden uitgebracht welke dan?
Oud 31-08-2004, 16:02
Lateralus
Lateralus is offline
ik heb nog een [donker]groen defp+bb shirt hier liggen, in redelijk goede staat. heb er destijds op PP 20 euro voor betaald, maar voor 11/12 euro+verz.kosten mag je 'm hebben.
[of geen verzendkosten, want ik zie je toch vaak genoeg lopen.. eergister stond ik naast je in de tram naar de uitmarkt en op LL heb ik je ook mistens 10 keer gezien]

en ik heb eventueel ook nog een zwart hardheidshirt[met oude opdruk]

dus laat maar horen
Oud 03-09-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Lateralus schreef op 31-08-2004 @ 16:02 :
ik heb nog een [donker]groen defp+bb shirt hier liggen, in redelijk goede staat. heb er destijds op PP 20 euro voor betaald, maar voor 11/12 euro+verz.kosten mag je 'm hebben.
[of geen verzendkosten, want ik zie je toch vaak genoeg lopen.. eergister stond ik naast je in de tram naar de uitmarkt en op LL heb ik je ook mistens 10 keer gezien]

en ik heb eventueel ook nog een zwart hardheidshirt[met oude opdruk]

dus laat maar horen
oeh in allebei die shirts ben ik wel geinteresseerd
ehm als je me ff je rekening gegevens e.d. pm't dan maak ik t zo snel mogelijk over

en btw als je me zo vaak ziet waarom zeg je dan niet ff gedag?
Oud 03-09-2004, 19:37
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 03-09-2004 @ 13:01 :
oeh in allebei die shirts ben ik wel geinteresseerd
ehm als je me ff je rekening gegevens e.d. pm't dan maak ik t zo snel mogelijk over

en btw als je me zo vaak ziet waarom zeg je dan niet ff gedag?
ok dan zal ik je ff pmen ja.
maar ik dacht iedere keer van.. aah die gast herkent me toch niet [want ik post bijna nooit in fototopics ofzo] maar de volgende keer zal ik wel wat zeggen..
Advertentie

Regels voor berichten