Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2004, 10:17
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Ik heb een probleempje, en ik zit er echt moeilijk mee...

Sinds kort heb ik weer met mn ex. We hadden ruzie achter de rug voor de laatste 3,5 maanden en we hebben vorige week vrijdag/zaterdag goed gemaakt... Het ging allemaal goed enzo...
Dit is dus het probleempje.. Ik kan hier nog maar een tijdje blijven in Den Haag voordat ik naar Amsterdam verhuis. Ik ga daar voor altijd blijven en ik laat mn vriend dus hier achter...
Ik kan echt niet anders, want ik moet daar mijn vervolg opleiding doen en werken tegelijk.

Ik weet niet wat ik tegen hem moet zeggen. En wat ik moet doen als ik het dan al te druk heb met alles, het normale leventje. Natuurlijk kan ik wel heen en weer reizen alleen maar om hem te zien... maar ik weet dan niet of hij mij vertrouwt en andersom.. Lange afstand relatie houdt toch niet zo lang.. ? Of kunnen jullie het anders bewijzen... Ik hoop echt dat het voor altijd blijft, want ik hou heel erg veel van hem.
Hij heeft wel gezegd dat hij het gaat proberen, maar ik weet wel wat hij erover voelt. De jaloezie en al die ruzie kunnen terug komen in onze leven en dat wil ik nooit meer meemaken ....

Iemand een ideetje voor mij,.. ?

Alvast bedankt...
Xx_sweetkrissy_xX
Oud 19-08-2004, 10:20
Verwijderd
Hij kan ook zo nu en dan heen en weer reizen, dat hoeft niet alleen op jou aan te komen, toch? En tegenwoordig bestaat er telefoon en internet. Tuurlijk is het vaak lastiger, maar het kan best als je het beiden wilt en kunt. Waarom zou je het iig niet proberen, als je dat beiden wilt? Uitmaken kan altijd nog als het blijkt niet te gaan (en dan op tijd en niet na een periode van veel en lange ruzies ).
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 10:20
Dzjes
Dzjes is offline
Er gewoon eerlijk over praten met je vriend. Ik ken wel enkele lat-relaties die werken, en hier op het forum heb ik toch ook al gehoord over mensen die ver uit elkaar wonen en ook samen zijn. Gewoon een beetje vertrouwen in elkaar en jullie relatie hebben. Je kan elkaar toch nog elke dag bellen, of chatten of emailen ofzo? En er zal niets anders opzitten dan heen en weer reizen, maar zo een groot probleem is dat dan toch ook weer niet? Voor de liefde moet je nu eenmaal wat meer overhebben.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 10:23
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Dat hebben jullie snel gedaan zeg.. & ik heb nog die bericht voor 5 seconden gezet

Heel erg bedankt voor wat jullie allemaal hebben geschreven.. Ik had het erg nodig.. Nou weet ik het..ik weet wat ik moet doen om voor altijd in z'n leven te zijn ook al is het long_distance_relationship ... maar goed bedankt!
Oud 19-08-2004, 10:33
Verwijderd
Den Haag-Amsterdam, drie kwartier treinen, poe poe.....
Als je echt een goede relatie hebt, heb je dat er voor over, en kun je die tijd ook vrijmaken, zo niet, moet je eens nadenken of je echt wel met die relatie verder wil.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 10:36
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 19-08-2004 @ 11:33 :
Den Haag-Amsterdam, drie kwartier treinen, poe poe.....
Als je echt een goede relatie hebt, heb je dat er voor over, en kun je die tijd ook vrijmaken, zo niet, moet je eens nadenken of je echt wel met die relatie verder wil.

thnx... ik weet ook wel dat het 3 kwartier is

maar goed...bedankt..
Oud 19-08-2004, 10:48
G.T.C.
G.T.C. is offline
waarom nou helemaal "long_distance_relationship" met underscore's erbij? We wonen hier gewoon in nederland

Het ligt er een beetje aan hoe jullie sociale leven er verder uit ziet. als jullie héél veel andere bezigheden hebben buiten elkaar dan is het moeilijk om je weekend op te geven voor elkaar.

Maar anders is het echt zo erg nog niet. Doordeweeks kunnen jullie msnen of bellen. En dan heb je tijd voor je vrienden. In het weekend kunnen jullie naar elkaar toe en kan je eventueel ook nog dingen doen met vrienden. Het is misschien even wennen als jullie elkaar nu zo'n beetje elke dag zien maar het is goed te doen. en zover liggen amsterdam en den haag niet uit elkaar.
Bovendien heeft het ook wel wat hoor...Je leeft dan echt naar het weekend toe en elk weekend ben je zo ontzettend blij dat je elkaar weer ziet.

Ik zie ook dat je 18 bent dus wellicht zit er een rijbewijs aan te komen bij jou en je vriend. dan kan je dus ook gewoon af en toe de auto pakken om naar elkaar toe te gaan
Oud 19-08-2004, 10:50
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 19-08-2004 @ 11:48 :
waarom nou helemaal "long_distance_relationship" met underscore's erbij? We wonen hier gewoon in nederland <<<

Het ligt er een beetje aan hoe jullie sociale leven er verder uit ziet. als jullie héél veel andere bezigheden hebben buiten elkaar dan is het moeilijk om je weekend op te geven voor elkaar.

Maar anders is het echt zo erg nog niet. Doordeweeks kunnen jullie msnen of bellen. En dan heb je tijd voor je vrienden. In het weekend kunnen jullie naar elkaar toe en kan je eventueel ook nog dingen doen met vrienden. Het is misschien even wennen als jullie elkaar nu zo'n beetje elke dag zien maar het is goed te doen en zover liggen amsterdam en den haag niet uit elkaar.
Bovendien heeft het ook wel wat hoor...Je leeft dan echt naar het weekend toe en elk weekend ben je zo ontzettend blij dat je elkaar weer ziet.

Ik zie ook dat je 18 bent dus wellicht zit er een rijbewijs aan te komen bij jou en je vriend. dan kan je dus ook gewoon af en toe de auto pakken om naar elkaar toe te gaan

...ooh ja dat ook nog rijbewijs ... haha helemaal vergeten...

thnx voor al je bericht..!
Oud 19-08-2004, 14:51
evanescence
evanescence is offline
nee, ik heb geen idee'tje voor jou, maar mijn vriend en ik wonen ook ver uit elkaar, hij in zoetermeer (dus dicht bij jou momenteel ) en ik in nijmegen....best ver dus....en ik weet niet wat jij lang vind voor een relatie...maar wij houden het nu 9 maanden uit...(dat is voor mij redelijk lang al...ik had het iig niet verwacht)....en waarom zou je vriend je niet vertrouwen? je kan net zo goed bv vreemdgaan in den haag als in a'dam....en is er een rede dat hij je niet vertrouwd dan?

long distance relations hoeven niet perse onmogelijk te zijn.... maak je niet druk en laat het lopen zoals het loopt
Oud 20-08-2004, 18:31
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Ik zit nu eigenlijk met hetzelfde probleem. In ieder geval dan die afstand. Mijn vriend gaat nu studeren in Maastricht en ik woon in Den helder. Dat is wel 4 uur treinen van elkaar verwijderd Ik denk dat het enige wat je kunt doen is zoals gezegd goed contact met elkaar houden en er met je vriend over praten.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 19:13
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
sandelaaatjuh schreef op 20-08-2004 @ 19:31 :
Ik zit nu eigenlijk met hetzelfde probleem. In ieder geval dan die afstand. Mijn vriend gaat nu studeren in Maastricht en ik woon in Den helder. Dat is wel 4 uur treinen van elkaar verwijderd Ik denk dat het enige wat je kunt doen is zoals gezegd goed contact met elkaar houden en er met je vriend over praten.
Aah. wat erg ...zelfde geval zo te zien :-s. *no fun...
Jaah je moet zeker wel met hem erover praten want dit is echt belangrijk. Tenminste als je echt van hem houdt en je doet echt alles om hem weer naast je te hebben... zo'n gevoel heb ik dus en daarom wil ik hem nooit meer kwijtraken. Ik hou zo veel van hem ....
Ik hoop echt dat je een oplossing hebt voor je probleem... want ik heb er zeker veel gekregen van deze aardige mensen op deze site.. /nog bedankt/

xxx_xx
Mutiara
Oud 20-08-2004, 19:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
wat creatief met die titel zo.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 19:31
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 20-08-2004 @ 20:30 :
wat creatief met die titel zo.
'k
Oud 20-08-2004, 19:34
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Ik hou ook heel erg veel van mijn vriend En ik zou echt alles doen als ik dan meer bij hem zou kunnen zijn Maar dit zijn inderdaad goede oplossingen. Hoewel ik in ieder geval (en jij denk ik ook wel) het er hier nog wel heel moeilijk mee ga krijgen. Voornamelijk omdat we elkaar hiervoor iedere dag op school zagen en dan vaak ook nog thuis. Ik weet dat dat overdreven lijkt, maar dat was dus niet zo. En ik ben dus bang dat ik hem echt heel erg ga missen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 19:40
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
sandelaaatjuh schreef op 20-08-2004 @ 20:34 :
Ik hou ook heel erg veel van mijn vriend En ik zou echt alles doen als ik dan meer bij hem zou kunnen zijn Maar dit zijn inderdaad goede oplossingen. Hoewel ik in ieder geval (en jij denk ik ook wel) het er hier nog wel heel moeilijk mee ga krijgen. Voornamelijk omdat we elkaar hiervoor iedere dag op school zagen en dan vaak ook nog thuis. Ik weet dat dat overdreven lijkt, maar dat was dus niet zo. En ik ben dus bang dat ik hem echt heel erg ga missen
Zo'n gevoel krijg je ook natuurlijk het is nomaal , dat angstgevoel van " ik zal hem missen "... Ik zag mijn vriend vaak ook op het werk maar op een en andere was er een grote ruzie(oorlog) ontstond tussen ons, en ik kon het niet goed maken. Maar goed we hebben het goed gemaakt na 3 maanden elkaar niet gezien hebben en sindsdien zijn we weer bij elkaar en we zien elke dag nu gewoon vaker... *tja ^^ tis echt niet te geloven, hij houdt meer van mij dan ooit...
Weet je door die lange_afstand relatie worden jullie nog hechter dan ooit, jullie nemen de relatie echt heel belangrijk alsof je hele leven er van afhangt, snap ie. En zo'n gevoel heb ik dus ook en ik heb het nu eindelijk door dat hij degene is voor mij...

Ik ben echt blij omdat jullie mij geholpen hebben binnen 10 sec. ofzo... ... nou snap ik het...en zal het doen ook nog

xxx_en succes\\ Mutiara
Oud 20-08-2004, 23:59
Verwijderd
Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad waarvoor ik ongeveer 2,5 uur lang moest reizen met de trein. En nee, dat ging niet fout vanwege de afstand.

Een vriendin van me heeft ondertussen een relatie van 4 jaar met haar vriend en die woonden ook op dergelijke afstand. Ondertussen wonen ze samen!

Kortom, er is best hoop!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 00:09
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 21-08-2004 @ 00:59 :
Ik heb 3 jaar lang een relatie gehad waarvoor ik ongeveer 2,5 uur lang moest reizen met de trein. En nee, dat ging niet fout vanwege de afstand.

Een vriendin van me heeft ondertussen een relatie van 4 jaar met haar vriend en die woonden ook op dergelijke afstand. Ondertussen wonen ze samen!

Kortom, er is best hoop!
thnx
Oud 21-08-2004, 13:48
WolterB
WolterB is offline
Natuurlijk kan het

Door de afstand kan je elkaar minder vaak zien dan dat jullie gewend zijn, maar drie kwartier treinen is zeer goed te overbruggen en dat kan je zelfs even op 'een avondje' doen.

Ik woon op ruim 3 uur reizen van mn vriendin en al hebben we nog niet heel erg lang wat, het gaat uitstekend met ons.
Ik heb OV en vind het totaal niet erg om te reizen en ik kan heerlijk treinen.
Vaak ga ik voor 1 dagje op en neer en dan kunnen we ongeveer 10 uur bij elkaar zijn.
Het lijkt mss maar weinig, maar toch is het fijn en maakt dit geen problemen

En natuurlijk is er telefoon, sms, msn, mail etc. zodat jullie elkaar echt niet volledig hoeven te missen
Oud 21-08-2004, 13:53
ilse
ilse is offline
ik denk dat het wel kan, maar je moet je allebei wel goed er voor inzetten. je moet wel dingen opzij zetten en tijd maken voor elkaar, misschien wel meer dan als je dicht bij elkaar woont. (in de weekenden dan, omdat je ook rekening moet houden met de reistijden en je kan natuurlijk moeilijk meer ff voor een uurtje heen)

bij mij en mijn ex ging het mis, echt door de afstand. in de weekenden en alles hadden we ook zoveel andere dingen te doen. maar bij andere relaties zie ik ook dat het wel goed kan gaan. veel succes ermee!!
Oud 21-08-2004, 14:25
Verwijderd
Als die drie kwartier reizen je alleen al aan het twijfelen brengt over jullie relatie is het ondenkbaar dat die relatie iets voorstelt en kun je er beter gelijk een punt achter zetten.

Dat, of je bent gewoon dom.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 11:14
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Drie kwartier is niks, ik ben met bus en trein drie uur kwijt.

Als je er echt voor gaat kan het heel goed werken
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 13:14
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 21-08-2004 @ 14:53 :
ik denk dat het wel kan, maar je moet je allebei wel goed er voor inzetten. je moet wel dingen opzij zetten en tijd maken voor elkaar, misschien wel meer dan als je dicht bij elkaar woont. (in de weekenden dan, omdat je ook rekening moet houden met de reistijden en je kan natuurlijk moeilijk meer ff voor een uurtje heen)

bij mij en mijn ex ging het mis, echt door de afstand. in de weekenden en alles hadden we ook zoveel andere dingen te doen. maar bij andere relaties zie ik ook dat het wel goed kan gaan. veel succes ermee!!
Dit bedoel ik nou dat het met jou en je ex fout ging... en dat wil nooit mee maken met hem ... *hoping...
thnx for your message
Oud 22-08-2004, 13:16
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-08-2004 @ 15:25 :
Als die drie kwartier reizen je alleen al aan het twijfelen brengt over jullie relatie is het ondenkbaar dat die relatie iets voorstelt en kun je er beter gelijk een punt achter zetten.

Dat, of je bent gewoon dom.
Dat of je bent gewoon dom is een beetje overdreven eigenlijk!

3 kwartier reizen is heel makkelijk dat zegt iedereen toch en jij ook... maar je moet ook nagaan wat je die week allemaal te doen hebt. Meestal zit je dan op school te studeren of je moet werken dat heb ik dan althans, en twee banen moet je nagaan...

dus kijk uit wat je zegt
thnx...toch voor je message
Oud 22-08-2004, 13:16
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 22-08-2004 @ 12:14 :
Drie kwartier is niks, ik ben met bus en trein drie uur kwijt.

Als je er echt voor gaat kan het heel goed werken
thnak you!!
Oud 22-08-2004, 15:36
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
sweetkrissy schreef op 22-08-2004 @ 14:16 :
thnak you!!
Succes, als jullie gewoon goed contact houden en goede afspraken maken over bezoeken enzo komt het helemaal in orde.

Offtopic: klein en zeer onbelangrijk detail: als je van amsterdam naar den haag reist heb je waarschijnlijk dezelfde trein die ik altijd neem. viel me gewoon op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2004, 11:10
Big M
Big M is offline
[QUOTE]sweetkrissyOf kunnen jullie het anders bewijzen...

Jaaa!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:12
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
[QUOTE]Big M schreef op 23-08-2004 @ 12:10 :
Citaat:
sweetkrissyOf kunnen jullie het anders bewijzen...

Jaaa!!

jaaaaaaaaaaa kom op
Oud 23-08-2004, 11:13
sweetkrissy
sweetkrissy is offline
'evilface
Reageren

Regels voor berichten