Mijn vriend zegt en denkt weleens dat ik bi ben, omdat als ik een mooie griet zie lopendat gewoon zeg van kijk daar en lekker wijf lopen ik heb ook al ervaring met vrouwen of ervaring ik heb er al wel wat meer mee gedaan dan kussen, en ik wil ook heel graag een triootje met me vriend en een andere griet erbij, maar toch ben ik nog nooit verliefd geweest op een meisje en ik heb het gevoel dat ik dat ook niet snel zou worden, ik ben harstikke gek van mijn vriend en ik denk dat als ik een realtie met een vrouw zal hebben ik het benauwend zal vinden omdat heel veel vrouwen op elkaar lijken niet kwa uiterlijk maar wel kwa innerlijk dat kan gezellig en leuk zijn, maar het zou bij mij ook heel tegenstrijdig werken, maar me vriend zei dat die het niet leuk zou vinden als ik bi zou zijn, dan is die bang om me aan iedereen te kunnen verliezen aan zowel mannen als vrouwen.
En ik weet zeker dat ik het ook niet leuk zou vinden als me vriend bi zou zijn, daar kan ik me ook geen voorstelling van maken mijn vriend met een jongen neuhh.