Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik koop zoveel mogelijk via www.marktplaats.nl.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet veel boeken bestellen die niet erg gangbaar zijn (sterker nog; in totaal zijn er misschien maar 20 mensen in heel NL die die boeken ook bestellen... en daarvan zijn er 10 studiegenoten...) dus ik kan ze ook eigenlijk maar bij 1 bedrijf bestellen; www.intere.nl (een dochterbedrijfje van www.intertaal.nl) .
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2° Wij krijgen alle noodzakelijke handboeken. 3° Ooit al eens van het Groot Dictee der Nederlandse Taal gehoord? Daar gaan nagenoeg ALTIJD Belgen met de hoofdprijs lopen, dikwijls bestaat de gehele top 3 zelfs uit alleen maar Belgen... die trend ('Belgen spellen beter dan Nederlanders') vinden we ook terug in 'dat andere programma', 10 voor Taal... 4° Verder kan ik u meedelen dat het bekend is dat Belgen, Vlamingen in het bijzonder, beter spellen dan Nederlanders. Ik weet dat, ik zie dat en ik hoor dat. Ik heb namelijk al meerdere keren (zo niet elk jaar al) het genoegen gehad om met een Nederlandse collega in de klas te zitten. En ten slotte 5°... ons Vlaamse onderwijs staat internationaal aan de top. Wij bieden de hoogste kwaliteit, iets waar ze in Nederland nog lang voor hun best zullen mogen doen. Maar gelukkig zijn veel Nederlanders toch bekommerd om het onderwijs van hun kind. Jazeker! Waarom anders denk jij dat ik op school werd en word vergezeld van honderden Nederlanders (heb wel een grote school, maar de cijfers zijn niet aangedikt). Ik heb zelfs nooit een klas geweten waar geen Nederlander in zat. Van over de grensgebieden stuurt men zijn kinderen naar de Vlaamse scholen EN universiteiten! Ik zelf ken al enkele Nederlanders op dit forum die nu al, of later gaan, studeren aan bijvoorbeeld de K.U.L. in Leuven of de U.A. te Antwerpen... Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 02:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 02:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder betreur ik het dat jullie als studenten, financieel althans, zo slecht af zijn met het Nederlandse onderwijs. offtopic: happy birthday!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 15-08-2004 om 02:23. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bestel mijn boeken bij Kooyker*). Meestal zitten ze dan de eerste dag ergens in een lokaal waar je je boeken op kunt halen en meteen kunt betalen. Andere boeken die ik nodig heb haal ik op de TU, ook bij Kooyker*) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() kmoet meer chille kweet et ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() er bestaan sociale voorzieningen voor de studenten... huren is ook mogelijk! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Moet zelf voor 1 boek zorgen maar de rest zal waarschijnlijk door de school aangekocht worden in grote hoeveelheden dat drukt de prijs zeker ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het is toch veel handiger om ze te kopen en ze bij te houden, je kan die altijd wel nodig hebben in tegenstelling tot middelbaar boeken. Ik ga mijn kopen bij de Standaard Boekhandel, als Khlim studenten krijgen we 20% korting, buiten een geschiedkundige atlas die moet ik apart bestellen...Nu nog de boekenlijst krijgen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En niet ALLE leerboeken zullen nog goed van pas komen later, dan moet je daar al een apparte kast voor reserveren... neenee, sommige mensen hebben nu eenmaal het geld niet voor al dat dure materiaal en dan is het goed dat deze voorzieningen bestaan, zo heeft iedereen toch 'gelijke kansen', of je nu rijk of arm bent, je kan gaan studeren! Ik weet bijvoorbeeld ook dat er universiteiten & hogescholen zijn die renteloos lenen of aan een vriendenprijsje studentenkamers beschikbaar houden. Geef mij maar 'ons' systeem, het Belgische systeem. En moest je nu later toch nog enkele boeken nodig hebben, kan je ze altijd achteraf kopen. Bovendien worden worden de curcussen aangekocht, niet uitgeleend, de handboeken daarentegen... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||