Advertentie | |
|
![]() |
|
idd viva la google.. kep er ook een paar gevonden!
http://www.lipsons.pwp.blueyonder.co.uk/lego.htm beetje naar beneden scrollen kom je vanzelf ongelofelijk goeie escher-lego bouwsels tegen, het zijn er 5. Veel plezier |
![]() |
|
Wow, echt vet die lego gebouwen!!! Ik vind Escher echt een geniale man zeg, ik zou het hem niet na kunnen doen. Wij hebben op school ook wel eens een Escher opdracht gehad bij tekenen; maar dan zoiets:
http://www.mcescher.com/Gallery/symmetry-bmp/E18.jpg Ik heb net dit plaatje gevonden en nu zie ik dat deze verdacht veel lijkt op mijn tekening, vet toevallig!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() Een pareltje van een boek wat onder andere over Escher en z'n werken gaat, is Gödel, Escher, Bach van Douglas Hofstadter. Misschien is dat iets voor jou? Groeten, fil Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 20:18. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat dat boek betreft Fil, ik heb thuis dat dikke boek van Escher. Ook al zo geweldig! Ben jij al naar dat museum geweest? Je moet er beslist heen gaan als je zo gek bent van Escher! (Oeps...ik maak reclame geloof ik) Kleinde waarschuwing; Een bezoek aan dit museum kan leiden tot een ernstig minderwaardigheidscomplex, wanneer u zelf ook van tekenen houdt. Grtjs ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En wat betreft het gevaar voor een minderwaardigheidscomplex: hoewel ik zeker van tekenen hou, ben ik goed in staat om m'n tekentalent (of het gebrek daaraan ![]() Groeten, fil |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
trouwens er zijn ook een paar zonder photoshop gebouwd |
![]() |
||
Citaat:
(hoezo niet ingewikkeld) en die vent is ook nog een seen wiskundig genie
||
Citaat:
Ik bedoel eigenlijk zijn werken van (oei ik weet niet eens hoe het heet) met die ganzen en al die trappen... dit is toch iets anders... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Escher illusies zijn geen illusie meer MLF | 8 | 18-02-2013 20:30 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Escher tekenen Sparkzel | 10 | 28-01-2007 18:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
escher yorin | 6 | 02-10-2002 15:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Gat Eschers "prentententoonstelling" opgevuld [Pierewiet] | 4 | 30-08-2002 17:17 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
PO escher (Help!) Wijze vrouw | 6 | 27-05-2002 17:54 | |
ARTistiek |
Escher rodina | 19 | 24-08-2001 19:24 |