Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2004, 07:42
undefined
undefined is offline
hallo,

ik zit met een vraagje
eind juli wou ik de pil een week langer doornemen omdat ik op vakantie ging en dit was dus aangenamer.
nu werd ik ongesteld een week voor mijn strip op was(dus ik was nog maar twee weken van die eerste strip aan het nemen)
ik heb het vermoeden dat dit een doorbraakbloeding was?
dan op het moment dat mijn menstruatie normaal moest beginnen, ben ik de pil blijven door slikken en een week later dan normaal met de pil gestopt(de dag voor ik stopte hebk nog met mn vriend gevreeën)

na het stoppen kwam er geen menstruatie en ik wist niet of ik nu na een stopweeek gewoon terug met de pil moest beginnen, kheb dan besloten te stoppen met de pil en te wachten tot ik weer natuurlijke menstruatie zou krijgen om dan terug vanaf de eerste dag met de pil te beginnen.

ondertussen heb ik nog altijd geen menstruatie gehad, en ik begin me af te vragen hoe dit komt.
het zou toch niet zijn dat ik zwanger ben he? die laatste keer dat we gevreeën hebben slikte ik de pil nog en daarna hebben we niet meer gevreeën.

en als ik nu binnen enkele weken nog geen menstruatie heb gehad, kan ik dan gewoon terug met de pil starten op een willekeurig moment?(mn vriend komt na twee maand naar huis uit de vs, dus dan wilik weer veilig zijn)

ik hoop echt dat iemand iets meer kan vertellen?
Oud 02-09-2004, 07:48
Verwijderd
Vragen over de pil mogen in het Grote Piltopic, deze is te vinden boven aan de index van L&G.
Topic gesloten

Regels voor berichten