Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je slim bent volg je een tijdje gedwee. Maak geen ruzie, houdt je netjes aan de regels. Meeste ouders zijn na een tijdje wel bereid water bij de wijn te doen. Moet je wel even geduld hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar probeer ook de kant van je moeder te zien. je bent haar dochter, natuurlijk wil ze je beschermen. dat jij met jongens omgaat moet ze ook aan wennen... moeders denken zich altijd de vreselijkste situatie in...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is even door de zure appel heen bijten, maar als je ouders je vertrouwen dan zit je ook wel goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik bedoelde over een jaartje.... ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze denkt natuurlijk dat je schoolcijfers eronder gaan lijden, misschien weet ze amper wat van die jongen.. neem hem mee naar huis, zodat ze hem leert kennen.. je moeder zegt toch al dat je hem mag zien bij jou thuis? Dat is al mooi.. je mag hem in feite iedere dag zien! (dat maak ik hieruit op) Na een tijdje mag je vastwel meer, als je een beetje doet wat je moeder zegt. Probeer braaf te zijn, ookal vind je het allemaal maar onzin. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
moeders zijn niet te overtuigen wat dat betreft.. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
ze maakt er een punt van omdat ze nog steeds die ouderwetse portugese mentaliteit heeft en vind dat je je gewoon netjes moet gedragen
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: al ligt het er ook weer aan wat voor zoen en met welke intentie hij gegeven word. kusje op de wang, kusje op de mond, tongzoen etc ![]() Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 22:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb jij ouders die willen dat je zelfmoord pleegt dan? en juist in de pubertijd heb je iemand nodig die je de weg wijst, en daarbij zijn je ouders verantwoordelijk voor je en moet je ernaar luisteren, dat is nu eenmaal zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
xxxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gedraag je thuis nu een tijdje voorbeeldig (laten we zeggen; 2 weken) en ga daarna eens met je moeder praten - wanneer ze goed gehumeurd is. Zeg dat je die jongen nu al een tijdje ziet en dat het best serieus is, en dat het dus niet iets van vandaag is en morgen weer een ander. Leg uit dat jij je eigen grenzen goed kan bepalen, dat je weet hoe ver jij wil gaan. Als ze wat aarzelt, kan je dingen voorstellen; ik beloof dat ik je bel wanneer ik bij hem thuis bel, ik beloof dat ik om elf uur thuis ben, ik beloof dat ik niet alleen naar huis ga fietsen in het donker... etc. Dat soort dingen werken meestal wel. Als het niet werkt, ga je nog een tijdje voorbeeldig door en probeer je het weel opnieuw. Wanneer ze ziet dat jij al zo lang met die jongen omgaat en dat je je volwassen gedraagd, zal ze wat meegaander zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op je 16de is dat hun goed recht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maareh, ff ontopic, vraag je moeder eens hoe zij zich zou voelen in jouw situatie, en zeg er bij dat je het wel waardeert dat ze je probeert te beschermen, maar dat het niet zo overdreven hoeft |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Moeder verslaafd aan alcohol? irisiris | 3 | 22-06-2015 12:22 | |
Liefde & Relatie |
Ruzie met mijn moeder xwebelieve | 5 | 17-07-2012 04:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Gisteren een goed gesprek gehad met mijn moeder Kip187 | 5 | 03-11-2005 12:51 | |
Liefde & Relatie |
Moeder zit in de weg... Anathemaruled | 5 | 19-08-2004 12:01 | |
Psychologie |
ik zit precies tussen me vader en moeder in, ik ben hun 'schakel' Black Reina | 2 | 12-03-2002 20:30 | |
Verhalen & Gedichten |
de oma-moeder, een verhaaltje dat ik heb geschreven voor mijn buurmeisjes sunflouwer | 0 | 28-02-2002 18:22 |