Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Deze komt van de site van de gemeente (www.goes.nl) en stelt het haventje van Goes voor wat in de zomer soms best wel vol kan liggen.
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() - het tweede plaatje, een paar huisjes langs de Zaan, met daarachter een stinkfabriek En daar voeg ik een derde plaatje aan toe: Een van de grootste moskeeën van West-Europa Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 13:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() De práchtige haven van Hoorn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is er een andere Nederlandse plaats waar je wel toerist hebt gespeeld? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan niet zoveel vinden. ![]()
||
Citaat:
@fractuur: haha, ja die mensen komen met hordes voor dat huis naar nederland, en ik woon er om de hoek en ben er nog nooit geweest. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dan zal ik ook maar eens wat posten over het wereldbekende wormer. een 15.000 inwoners tellend plaatsje aan de zaan in noord holland (achtergrondinformatie voor de geografisch niet zo ontwikkelde forummer). ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Leonoor, heeft een groot belang dat de foto's zelf zijn genomen? |
Advertentie |
|
![]() |
|