![]() |
|
Verwijderd
|
![]() Megalomania. :-\ [edit] Het is: een top voor een website. Een meisjes-web-log-achtige website. [/edit] En hij is mooier als je 'm in een leeg (wit) venstertje opened Linklik Laatst gewijzigd op 26-08-2004 om 23:36. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is gum. En eXo, bedankt voor je weloverwogen en onderbouwde commentaar. Hier kan ik echt wat mee. Super! En blubje, Als je megalomania.nl intyped denk ik wel dat je raden kunt wat er had moeten staan.. ofniet? Dat vierkant klopt wel, daar moet ik nog iets op verzinnen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zou een andere foto als achtergrond gebruiken, met meer contrast en zorg dat de letters wat bijzonderder worden. Ze zijn nu wel erg gewoontjes met Times New Roman. Dus kies als eerste een leuker lettertype ( kijk eens op www.1001freefonts.com )
en geef hem schaduw o.i.d. Als je geen leuke foto als achtergrond hebt, kun je ook een gekleurd vak met effect gebruiken, dat ligt er natuurlijk aan wat voor fotoprogramma je gebruikt, maar er zijn tal van mogelijkheden om de kleuren bijv. door elkaar heen te laten lopen. Succes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|