Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bij persoonlijke beledingen of bedreigingen, die gaan namelijk over de persoon, en niet over het onderwerp waar de comedian/columnist tegen is.
||
Citaat:
we hadden het hier toch over wat comedians of columnisten mogen doen bij het belachelijk maken van politici e.d. ?
||
Citaat:
Mephostophilis: Hmm dus verder ben je voor alle (kwetsende/persoonlijke) beledigingen omtrent politici en dat soort gespuis? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee, dat is satire. wat te ver gaat vind ik dingen zoals wat Mulder riep over Dick Advocaat, "ja, die moet je ophangen, wat zeg ik, stenigen". dat slaat namelijk alleen op de persoon, staat in geen verhouding tot wat iemand 'fout heeft gedaan', en is op de koop toe nog gevaarlijk ook, aangezien sommige van onze minder intelligente medeburgers dan de nuance niet zien, en dit letterlijk gaan uitvoeren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Om ook maar even op mijn eigen vraag/topic in te gaan: van mij mogen ze ook zo ver gaan als ze willen. Er is nu eenmaal moeilijk een "grens" te trekken. En soms is het hoe groffer, hoe lachwekender, gewoon volksvermaak. Moet kunnen. En normale mensen nemen zoiets ook niet al te serieus, dus ik zie geen enkel probleem. De "wat minder intelligente" mensen hebben misschien een probleem als ze het wel serieus nemen en de "grap" in praktijk gaan brengen, maar daarvoor worden ze toch wel gestraft (nou ja, of niet natuurlijk, hangt van de ernst van het delict af). |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dikke vette ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom is het niet wenselijk dat er geen seks, geweld etcetera op televisie is? Is het werkelijk slecht voor de samenleving? En zo ja, kun je dat onderbouwen, zonder gebruik te maken van vage subjectieve redeneringen? |
![]() |
||
Citaat:
@TS: niets gaat te ver |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En by the way... Je hoeft niet te kijken... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BOULSH*T |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar om eerlijk te zijn vind ik het nogal gezeik. De meeste mensen hebben 30 zenders op hun tv en als ze iets zien wat hun niet bevalt, kunnen ze gewoon naar iets ander kijken. Waarom zou er geen sex meer mogen op de tv. Sex is iets natuurlijks , dus ik kan niet begrijpen dat zoiets slecht is voor de samen leving.
||
Citaat:
Geweld op tv vind ik erger omdat geweld als entertainment wordt gepresenteerd. Je raakt gewend aan geweld en dat vind ik ziek. Wat ook ziek is is dat er op tv op het nieuws lijken etc. worden uitgezonden. Dat vind ik van weinig respect getuigen voor die mensen. Ik zou het ten minste niet leuk vinden als mensen thuis met een zak chips op de bank gaan kijken naar kennissen van me die opengereten op straat liggen.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[Enquete-achtig] Wat gaat te ver? ShadowLady | 49 | 19-02-2006 23:23 | |