Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 12:48
Apomes
Apomes is offline
Beïnvloed je eten jouw levensstijl of andersom?
Zeg je van ik ga 5 kilo vermageren om maatje 36 te hebben of ga je lekker verdikken omdat je je weide broeken beu bent en ze wilt laten passen als normale broeken? ().
Denk je veel aan eten?
Ben je Vegatier omdat je een bomenknuffelaar bent?
Vind je jezelf te dik & wil je dat veranderen?
McDonalds past dat bij jou imago als gezondheids-freak?
...
Oud 28-08-2004, 12:55
Verwijderd
Ik ben vegetarier want ik vind het laf om iemand anders je voer af te laten slechten. Als ik een lap vlees wil duik ik zelf met een mes een bos in, bij wijze van.
Daarbij word ik ook niet bepaald geil van mishandeling @ bioindustrie.

Voor de rest leef ik van rijst en tosti's en is dat vast heel ongezond maar dat maakt me niet zo veel uit want metal ben ik toch wel.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 13:21
Hagel
Hagel is offline
beinvloed mijn lifestyle op zon manier dat ik liever niet buiten de deur eet en erg oplet want ik vind mezelf te dik. Nouja, nu niet meer, ben nu 11 kilo kwijt, nog 7 ofzo en het is prima
Oud 28-08-2004, 13:23
Verwijderd
Mn moeder is een gezondheidsfreak en er komt alleen maar gezond eten in huis en op tafel, daarnaast zijn voedningssuplementen vanzelfsprekend. Frisdrank, fastfood en andere troep word er niet gedronken/gegeten en hooguit eens in de zoveel tijd komt er eens chips of koek of iets lekkers in huis, maar dat eet ik sowieso zelf niet want dat mag niet. Dat heeft wel invloed op mn levensstijl want behalve dat ik moet zorgen dat ik 3 keer per dag eet hoef ik nergens op te letten om gezond en op gewicht te zijn. Oh en dat ik het buitenbeentje ben met een voedselallergie wanneer ik uit eten ga want er moetaltijd rekening worden gehouden en moeilijk worden gedaan met mij er bij

Laatst gewijzigd op 28-08-2004 om 13:27.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 13:24
Luna
Luna is offline
vlees eet ik niet omdat ik dieren veelste lief vind en bovendien de bioindustrie me misselijk maakt. Het geen vleeseten beinvloed nou niet echt mn levenstijl geloof ik.
Mcdonalds boycot ik ook omdat ik dat een slechte zaak vind.
Verder doe ik niet aan lijnen omdat ik niet te dik ben en gewoon veelste veel van lekker eten hou. Eigenlijk heb ik een saai eetpatroon maar dat maakt mn leven nog niet minder boeiend
ohja, dat ik blow beinvloed wel mn eten want als ik stoned ben heb ik vreetbuien.
Oud 28-08-2004, 13:32
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik houd best wel van eten.
Ik eet alleen geen rund want ik ben hindoe.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 13:34
Verwijderd
Ik denk wel veel aan eten ja Het liefst zou ik de hele dag chocolade, grote koeken en taart eten Een tijdje geleden heb ik selcht gegeten toen ik 3 maanden in het buitenland zat. Daar ben ik toen ook 9 kilo aangekomen maar dat is er nu practisch allemaal wel weer af alleen zit mn vet nu op andere plaatsen . Dus ik zou nog wel wat dunner willen zijn, mn boobies zijn ook net iets te groot vind ik.
Ik ben verder geen vegetariër ofzo, ik mag alles en eet ook bijna alles. Wat er bij mij alleen echt niet ingaat zijn sommige zeedieren zoals mosselen, garnalen en oesters, bah!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 13:37
Pan Am
Pan Am is offline
Ik let niet op mijn eten. Tenminste niet qua low fat & carbs. Ik kan alles eten zonder ook maar een gram aan te komen. Overigens ben ik niet zo'n type die 3x per dag op vaste tijden eet, ik eet liever de hele dag door kleine hapjes, alhoewel dat niet gezond schijnt te zijn. Maar ja, tegenwoordig krijg je overal kanker van en is niets gezond, dus ik sta er maar niet bij stil.
Mijn smaak is de laatste paar jaren wel heel erg veranderd. Vroeger vond ik dingen als olijven, garnalen en sushi, echt niet te vreten, maar nu vind ik het heerlijk. Ik ben wel meer van de hartige dingen, maar toetjes vind ik heerlijk
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 13:38
Verwijderd
Ik eet alles behalve dingen die ik vies vind.
En ik eet het liefst alleen groeneweg of biologisch vlees, en doordeweeks ben ik nu zo goed als vegetariër wooohooo!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 13:40
Verwijderd
ik eet heeeel ongezond fuck je gezondheid
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 13:41
Glory
Glory is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 28-08-2004 @ 14:37 :
Ik let niet op mijn eten. Tenminste niet qua low fat & carbs. Ik kan alles eten zonder ook maar een gram aan te komen. Overigens ben ik niet zo'n type die 3x per dag op vaste tijden eet, ik eet liever de hele dag door kleine hapjes, alhoewel dat niet gezond schijnt te zijn. Maar ja, tegenwoordig krijg je overal kanker van en is niets gezond, dus ik sta er maar niet bij stil.
Ik las laatst dat kleine hapje verdeeld over de dag juist wel goed is, want dan kan je het beter verteren ect

Ik eet gezond, alleen af en toe te veel koekies of chips of ijs. Maar dat word ook weer gecompenseerd door dat ik veeel groente eet en ik aan wokken doe. Verder ben ik vega om redenen.
Oud 28-08-2004, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 28-08-2004 @ 14:41 :
Ik las laatst dat kleine hapje verdeeld over de dag juist wel goed is, want dan kan je het beter verteren ect
Kleine hapjes en veel kauwen om beter te verteren ja, maar het is niet goed om je maag/darmen de hele dag bezig te laten zo ver ik weet.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 13:46
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Hagel schreef op 28-08-2004 @ 14:21 :
beinvloed mijn lifestyle op zon manier dat ik liever niet buiten de deur eet en erg oplet want ik vind mezelf te dik. Nouja, nu niet meer, ben nu 11 kilo kwijt, nog 7 ofzo en het is prima
Ik ben trouwens geen vega maar eet maar 2 x in de week vlees sinds ik oplet, en probeer elke dag groenten te eten, lukt dat niet met avondeten dan knauw ik een zak wortels naar binnen. Ik zit er wel over te denken om vega te worden, maar dan niet speciaal voor de diertjes maar meer voor mijn gezondheid.
Oud 28-08-2004, 13:47
rodina
rodina is offline
Ik eet alles. Wel heen onregelmatig, ook door werk. Ontbijten doe ik niet aan, heb ik geen tijd voor.
Meestal gewoon normaal eten, dus aardappels, vlees groenten, maar ook vaak andere dingen. Wel allemaal gezond gekookt en niet in de roomboter.
Oud 28-08-2004, 13:48
Glory
Glory is offline
Citaat:
Roxane schreef op 28-08-2004 @ 14:44 :
Kleine hapjes en veel kauwen om beter te verteren ja, maar het is niet goed om je maag/darmen de hele dag bezig te laten zo ver ik weet.
Nee, zo bedoel ik het niet. Als je maag en darmen de hele dag bezig zijn word je verbranding effectiever las ik. Waarom zou het niet goed zijn om ze de hele dag bezig te houden? Ze zijn er toch voor gemaakt eh
Oud 28-08-2004, 13:51
Glory
Glory is offline
Hmn. Ik lees nu ook weer ergens dat het niet goed is. Iedereen lijtk er anders over te denken.
Oud 28-08-2004, 13:59
AngelLena
AngelLena is offline
Mijn vader is van het type: groenten vlees en aardappelen 7 dagen per week.... na 18 jaar ben je dat spuug en spuugzat (ik at de laatste 2 jaar serieus bijna niets meer 's avonds) dus nu ik op mezelf woon maak ik vaak pasta, of ovenschotels, of vleesreepjes met groenten en krieltjes door elkaar, indisch (maar dat alleen als er mensen mee eten, anders moet ik zoveel weggooien, vind ik zonde), allemaal aparte dingen eigenlijk. En heel af en toe wel gewoon groente met een stukje vlees en wat gekookte aardappelen, maar zo weinig mogelijk. Ik eet ineens een stuk meer 's avonds.

Na mijn werk heb ik meestal geen zin meer om te koken, dus dan is het wel vaak patat of pizza, maar dat moet kunnen.

Als ontbijt blijf ik vaak steken bij een plakje ontbijtkoek. Meer krijg ik echt niet weg als ik net wakker ben.
Oud 28-08-2004, 14:05
Verwijderd
Eten!!! hehe ik kwijl al bij het id wat voor lekker eten er allemaal is
Ik let niet echt op wat ik eet i.v.m. me gezondheid, maar toevallig eet ik het liefst elke dag aardappels, vlees en groente. Ook stampotten zijn lekkah, dus heel hollands. Buitenlands en patat enzo is niet echt mijn ding.
Oja ik zou graag vegetarisch zijn, maar helaas gaat er niks boven vlees, bbqen
Koken vind ik ook chill en uh vanavond eet ik vissticks, aardappelpuree en sla hmmmm .
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 14:05
Apomes
Apomes is offline
Wel, eten is mijn leven eigenlijk! Niet dat ik constant eet maar ik denk er wel heel vaak aan, en dan niet postief bedoeld! Als ik dorst heb of iets wil eten, reken ik eerst uit of ik dat nog wel kan eten & ik check altijd de Calorien! Ook weeg ik mijn eten/drank altijd.
ik sta ongeveer 7 keer per dag op de weegschaal en flip als ik een verkeerd getal lees.
Iedereen zegt dat ik Anorexia heb, ik vind van niet. Moest het wel zo zijn dan is het een rare vorm want ik eet verschrikkelijk ongezond .
Oud 28-08-2004, 14:09
Roos
Roos is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 28-08-2004 @ 14:37 :
Mijn smaak is de laatste paar jaren wel heel erg veranderd. Vroeger vond ik dingen als olijven, garnalen en sushi, echt niet te vreten, maar nu vind ik het heerlijk. Ik ben wel meer van de hartige dingen, maar toetjes vind ik heerlijk
Ja bij mij is het bijna hetzelfde Vroeger at ik heel veel zoetigheid, chocolade enzo, maar nu bijna alleen nog maar hartig. Ik hou echt van eten en ik vind 't ook gezellig om even een hapje te doen met iemand.
Oud 28-08-2004, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 28-08-2004 @ 15:09 :
Ja bij mij is het bijna hetzelfde Vroeger at ik heel veel zoetigheid, chocolade enzo, maar nu bijna alleen nog maar hartig. Ik hou echt van eten en ik vind 't ook gezellig om even een hapje te doen met iemand.
omg al mijn vrienden en kenissen die de uitspraak "een hapje doen" in hun mond nemen worden doorgaans meteen afgedankt!
dus als je me nooit meer online ziet weet je hoe het komt
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 14:13
Roos
Roos is offline
Citaat:
Noé schreef op 28-08-2004 @ 15:11 :
omg al mijn vrienden en kenissen die de uitspraak "een hapje doen" in hun mond nemen worden doorgaans meteen afgedankt!
Ondankbaar krengie
Oud 28-08-2004, 14:34
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Noé schreef op 28-08-2004 @ 15:11 :

zeikwijf

ik eet alleen vrouwen
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 14:38
CharismaticBass
CharismaticBass is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 28-08-2004 @ 14:40 :
ik eet heeeel ongezond fuck je gezondheid
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 14:43
Verwijderd
Ik eet bovengemiddeld gezond, denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2004, 14:43
Verwijderd
zodra ik mezelf een beetje te dik vind worden, dan gooi ik er een hongerdieet tegen aan werkt perfect... helaas woon ik nog bij mijn ouders en die eten behoorlijk ongezond! maar als ik kook is het meestal salade of iets ander met veel groenten! uit eten doe ik graag! sushi is mijn favoriete eten
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 14:46
Vice
Vice is offline
Ik ben een nogal moeilijker eten en ik eet ook niet bepaald gezond. Liever geen dingen zoals vlees, vis, melk of producten waar dat in zit, hoewel dat soms niet te verkomen is.
Op een normale dag eet ik ook niet echt veel. In de ochtend een boterhem met jam of pindakaas en een glas sinasappelsap, in de middag ook een boterham met iets zoet erop met een glas thee en in de avond kijk is wat er in huis is.
Ik probeer toch elke dag wel een stuk fruit te eten en wat sojamelk drinken. Al is het alleen voor de vitamientjes.
In het weekend eet ik nogal ongerelmatig.

Oja, ik doe niet aan de lijn
Oud 28-08-2004, 15:11
grandmommy
grandmommy is offline
ik lust alles, behalve de macaroni van mijn vader. ik zou eigenlijk wel een beetje op de lijn moeten letten, want hoewel mijn maatje 27 nog steeds angstaanjagend ruim zit begin ik toch wel een klein buikje te krijgen, en een beetje is best leuk maar het moet niet erger worden hoor. ik probeer nu dus alle suikerproducten te laten staan want, behalve dan mijn lijpheid, is eebn andere bijwerking van suiker bij mij dat ik er van aankom, sneller dan andere mensen. en bovendien krijg ik er hoofdpijn van en keldert mijn afweersysteem sterk als ik een periode teveel suiker eet. dus voorlopig geen dagelijkse beschuit met hagelslag of een bolletje ijs na het eten. qua chips beperk ik mezelf niet, ik mag dat van mezelf zo vaak eten als ik zelf wil, tot de zak op is natuurlijk, maar chips mag ik overal en altijd. de zuiker laten staan is al moeilijk genoeg Ik eet ook heel veel groente, het is echt niet zo dat ik de hele dag door chips zit te eten, ik houd ontzettend van komkommers en selderij, per dag eet ik vaak een hele komkommer en een stuk of wat stroken selderij.
Oud 28-08-2004, 15:16
Verwijderd
Ja ik let op mijn eten. Ik probeer zo gezond mogelijk te eten maar dat schiet er soms nog wel eens bij in aangezien ik dol ben op koekjes en daar dus niet vanaf kan blijven. Verder probeer ik mijn gewicht een beetje binnen de perken te houden want ik wil niet zwaarder worden. Ik ben niet dik maar ook niet superslank en dat wil ik graag zo houden.

Verder ben ik vegetariër.

Ik hou erg van koken en kook hier thuis ook 1 á 2 keer per week en dan vaak exotisch eten met veel groenten. Hollandse pot vind ik niet echt lekker maar daar ben ik ook niet mee opgegroeid.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 15:22
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik geef eigenlijk niets om wat ik eet, als ik te vet eet sport ik het er toch wel weer af dus dat mag van mij maar op een gemiddelde dag eet ik 2 boterhammen, een banaantje en avondeten omdat we meestal ook niets anders in huis hebben, ik koop nooit snoep wnat ik heb toch nooit echt honger en ik vind het zonde van mijn geld.
Oud 28-08-2004, 15:26
Verwijderd
ik eet heel gezond en weinig,maar soms niet,en zo is mijn lifestyle ook

ofzo
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 15:29
11568
11568 is offline
Ik ben vegetarier om ethische redenen. Verder vreet ik de hele dag door en ik ben nooit misselijk en ik heb altijd honger. 1 keer per jaar krijg ik een lijn/gezond eten aanval en dan val ik ook zo'n 5 kg af, maar dit heeft nooit meer dan een maand geduurd.
De laatste tijd bestaat mijn avondeten voornamelijk uit patat, pizza en knoflookstokbroden omdat ik meestal alleen thuis ben 's avonds en dan heb ik geen zin om uitgebreid te gaan koken enz. Maar dat komt vast wel weer goed in het nieuwe schooljaar.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 15:31
wup
wup is offline
Ik let eigelijk nergens op.. ik eet wat mijn mutti klaarmaakt en als ik tussendoor zinheb in eten grijp ik naar de koekjes of chips ofzo. Ik eet heel vaak, maar in kleine hoeveelheden. dus na het avondeten om 6 uur, heb ik om half 8 al weer zin in wat..

snelle verbranding ofzo?

Maar ik let niet op calorieen enzo... word er toch niet echt dik van..

Heb de laatste tijd een soort van fruitverslaving.. maar das nooit verkeerd lijkt me
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 15:32
Poppycock
Poppycock is offline
Ik doe mee aan het

south beach diet

nee het is niet omdat ik dik ben het is gewoon beter voor me.. het is geen diet, het is een lifestyle
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 15:49
Appelblauw
Appelblauw is offline
Ik eet teveel,geen frieten of mcdonals eten,maar tussendoortjes,en iijsss. <333
Mijn maag is gewoon te groot geworden en ze wil maar niet weer inkrimpen.
Thuis eten we normaal en genoeg groenten en fruit.
Oud 28-08-2004, 16:02
Snuitermans
Snuitermans is offline
Ik eet vaak, maar niet erg veel. Zo eet ik op een dag sowieso 4 x, ontbijt, middag, 1900 avond en dan om rond 2200 nog eens een keer avondeten. Verder eet ik waar ik zin in heb, let nergens op, heb mezelf afgeleerd om te eten na uitgaan omdat ik het een loze kosten post vind (en weinig geld had). En ik houd van grieks eten, sterker nog, ik ben er dol op.
Oud 28-08-2004, 16:07
Verwijderd
ik eet veel zooi en junkfood maar ook wel gezond
lijn boeit me niet, doe niet aan die onzin
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 28-08-2004 @ 14:38 :
Ik eet alles behalve dingen die ik vies vind.
En ik eet het liefst alleen groeneweg of biologisch vlees, en doordeweeks ben ik nu zo goed als vegetariër wooohooo!
holy shit dit is spooky

netjes.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:28
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Ik eet op deze manier:

Onregelmatig.
Veel.
Verschillend.
Veel.
Veel.

En ik kom geen gram aan. 61kg schoon aan de haak hier.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:31
Verwijderd
veggie power natuurlijk

waarom? omdat ik smerig vind dat een dier steeds meer als ding gezien wordt.

Ik eet bijvoorbeeld :

pasta
grand italia saus
pittig gekruide tofu
vers gesneden ananas

rijst
chicken tonight hawaii saus
quorn stukjes

pizza met groente en/of kazen

boterhammen met sandwich spread, kaas, pindakaas, pasta, jam

frieten met pindasaus, kaassouflés, kaasstengels, uienringen

een groenteburger (een lekkere dan wel van AH ofzo)
met saus, sla, tomaten, van die pepers, etc

van die subway veggie broodjes met hete saus

drinken:

veel fruitdrankjes, mixjes, smoothies, multivruchten shit

cola, energy drankjes

als ik me wil bezatten desperados oid

verse melk af en toe (wel best een gruwelijke industrie ik weet het )

Laatst gewijzigd op 28-08-2004 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:55
Stevill
Stevill is offline
E-fucking-norm, omdat ik heel erg bezig ben met mijn sport moet ik ook op mijn voeding letten anders kom ik niet verder veel rekenen en tabellen ivm benodigde eiwitten koolhydraten en vetten daarbij neem ik ook nog een aantal voedingssupplementen en kan ik niet altijd alles eten wat ik wil en moet ik natuurlijk ook op mijn drinkgedrag letten.
Oud 28-08-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 28-08-2004 @ 15:34 :
zeikwijf

ik eet alleen vrouwen
pas op grrr dikke pinda
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:28
GRRR
GRRR is offline
neuken?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 17:29
Ragnar
Ragnar is offline
Vlees.
Oud 28-08-2004, 17:40
Verwijderd
Mwah ik ga vrij vaak uit eten... en dat is duur dus ben ik vaak arm. Ohw en ik eet alleen maar italiaans ijs of ben&jerry's ijs en dan moet ik weer hardlopen/wielrennen om een beetje normaal te blijven.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:13
Roos
Roos is offline
Citaat:
Noé schreef op 28-08-2004 @ 17:55 :
pas op grrr dikke pinda
Noé niet zo gemeen doen tegen die lieve grrrrrr
Oud 28-08-2004, 18:22
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik eet niet ongezond maar niet gevarieerd genoeg.
Verder kom ik toch niet aan wat ik ook eet dus daar let ik niet op.
Ik ben wel enorm afgekick van snoep, chips, chocolade en drop.

Maar het belangrijkste is lekker eten: verse groenten en vlees.

Maar toch zit ik erover na te denken om te minderen met vlees eten...vanwege dat bio-industrie gebeuren enz....
Oud 28-08-2004, 18:23
Jules
Jules is offline
Ik hou van eten, ik snoep niet vaak, maar áls, dan sla ik meteen door en dan eet ik vééél. Erg gezond eet ik niet, 's morgens vroeg krijg ik geen ontbijt weg, dus ga ik op school ongezonde dingen vreten, en als ik 's avonds thuis kom heb ik totaal geen honger, maar dat maakt ook niet zo veel uit want mijn moeder kan toch ècht niet koken, waardoor ik 's avonds rond een uur of acht weer een zoete vreetbui krijg. En ik wil wel wat afvallen maar heb gewoon totaal geen discipline. Maar daar zit ik dan weer niet zo mee.

Maar straks woon ik op kamers en dan ga ik gewoon nooit meer zoetigheid kopen en alleen maar gezonde dingen eten
Oud 28-08-2004, 18:54
Nanaki
Nanaki is offline
Citaat:
cut_off schreef op 28-08-2004 @ 17:31 :
veggie power natuurlijk

waarom? omdat ik smerig vind dat een dier steeds meer als ding gezien wordt.

^Dat en omdat ik vlees meer uit gewoonte at dan omdat het echt nodig is.

Verder eet ik heel ongezond, ontbijt ik gemiddeld om 3 uur 's middags en drink ik te veel bier. En dat hoort bij m'n luiheids-lifestyle .
Oud 28-08-2004, 18:59
wup
wup is offline
Citaat:
Jules schreef op 28-08-2004 @ 19:23 :

Maar straks woon ik op kamers en dan ga ik gewoon nooit meer zoetigheid kopen en alleen maar gezonde dingen eten

hmmhmm

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten