| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en willypirate heeft volgens mij gelijk |
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik denk trouwens dat het gewoon een gewoonte is, ik deed het ook tot mijn 11e of zo.. Maar het zou ook kunnen dat willypirate gelijk heeft hoor Nijn*
|
|
||
|
Citaat:
naja gwono goed eigenlijk, en duim al mn hele leven, maar komt denkik omdat ik ook niet echt zuig, zoals babys dat doen..zijn hier nog mensen die nog duimen? en nijn* hoe ben jij er vanaf gekomen
|
|
||
|
Citaat:
en het is ook niet raar of iets om onder psychologie te plaatsen (als je snapt wat ik bedoel!) lijkt mij in jouw geval, voor zover als ik dat weet .
|
||
|
|
||
|
Citaat:
?
|
||
|
|
||
|
Citaat:
misschien kan een logopediste je er vanaf helpen |
||
|
|
||
|
Citaat:
yay, is idd waar, vind het ook zeer ontspannend, ik hou bv van lang in de auto zitten met mn duim in mn mond
|
|
||
|
Citaat:
Hee, Ik had je gewaarschuwd!
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat is jouw overheersende neusgat? Catullus | 44 | 25-01-2004 14:13 | |
| Psychologie |
Verdrongen...? Snippie | 13 | 24-01-2003 19:33 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe is nou het allereerste ding op aarde gekomen? Verwijderd | 20 | 03-11-2002 21:10 | |
| Software & Hardware |
All-in-one's Verwijderd | 38 | 09-07-2002 20:17 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verkracht, aangifte en dan zelf veroordeeld worden MasterMolly | 214 | 12-05-2002 17:31 | |
| Lichaam & Gezondheid |
weet iemand dit? snoopy | 16 | 04-02-2002 17:26 | |