Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() tis trouwens WASP white anglo saksian protestant ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Bush, is een klein kind zonder enige wereldwijsheid, terwijl hij de wereld moet besturen. Maar het enige wat hij doet is zorgen dat de Amerikanen zich nergens zorgen over hoeven te maken. Amerikaanse olie op? Neem Irak maar even in beslag. 2000 kostbare Amerikanen gaan dood door een terroristische organisatie? Gooi Afghanistan maar overhoop. En hij is nog niet klaar, wie weet wat er nu aan de beurt is? Iran, Venzuela? Hell, het zou me nog niks verbazen als ie Europa zou aanvallen als ze zich tegen zijn "War on Terror" zouden keren (wat overigens het beste is wat ze kunnen doen volgens mij) Hitler was tenminste een intelligente man, met een visie, met passie, ok hij was gestoord, maar alsnog wel democratischer gekozen dan Bush... |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Over de aantallen slachtoffers die iemand op zijn geweten heeft bestaat geen discussie, dus dat is een objectief kengetal (nouja, vrijwel objectief). Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kun je de problemen India-Pakistan nu ook begrijpen? En de reden waarom Pakistan kernwapens heeft?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb je je ooit wel is verdiept en weet je wel wat je zegt? Ooit gehoord van concentratiekampen? Dat heb ik Bush nog niet zien doen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Wat als Al Qaida geen grap is, maar daadwerkelijk een gevaar is? Er zijn terroristische aanslagen gepleegd. Er is geen sprake van dat er geen bloed aan de handen van sommige lui zijn die betrokken zijn in de oorlog in Afghanistan en Irak. Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tot nu toe zie ik slechts gezwam zonder enige vorm van historisch besef.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wereldarmoede Gatara | 5 | 27-06-2007 10:18 | |
Op wie ga je stemmen? #3 Mark Almighty | 500 | 09-11-2006 22:22 | |
State of the Union - Bush verdedigt strijd tegen de tirannie Supreme Dutch | 113 | 06-02-2006 22:20 | |
Doodstraf... 100% Niek | 50 | 09-02-2004 15:36 | |
acties tegen oorlog in Irak Bella_De_Koe | 44 | 30-03-2003 22:49 |