Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2004, 12:52
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Wie heeft dit ook gehad? en dan ook er uit gesneden?. Hoe zijn jullie de 1e dagen door gekomen?

Tips?
Oud 04-07-2004, 12:54
Verwijderd
Ik heb het ook gehad. Er uit snijden is als ze nog niet door zijn gekomen, toch? Dan zijn ze er bij mij ook uitgesneden. Alle vier in één keer, omdat ik per se onder narcose wilde. 'k heb er niet echt heel veel last van gehad (niet zoveel last als je altijd hoort dat mensen hebben iig), dus de eerste dagen doorkomen was niet zo vreselijk moeilijk. Ik slikte gewoon pijstillers (kijk uit dat het geen bloedverdunnende zijn), een stuk of 3/4 per dag oid. Verder at ik heel veel ijs, lekker makkelijk en ook gewoon lekker.

Als je meer wilt weten, dan zeg je het maar.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 12:58
Midget
Midget is offline
ahh kut,
ik heb er dus ook 4
die er uit moeten
omdat ze scheef gaan..
kheb er nu nog geen last van

maar ik denk dat ze er uitgesneden moeten worden
alleen ik ben nog nooit onder narcose geweest oid..:/
ik ben een beetje huiverig voor dat gesnij..
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 04-07-2004 @ 13:58 :
Meestal doen ze het gewoon onder plaatselijke verdoving.

Ik was ook nog nooit onder narcose geweest (ook nog nooit een verdoving gehad), mensen probeerden me 'bang' te maken met allerlei verhalen, hoe erg het wel niet was, enz. Ik heb nergens last van gehad. Natuurlijk kan dat bij jou anders zijn, maar maak je van te voren ajb niet al te veel zorgen ed, wie weet valt het allemaal hartstikke mee.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 13:08
Dolores
Dolores is offline
Bij mij moeten ze er waarschijnlijk ook uit, omdat m'n tanden nu scheef gaan staan. M'n voortanden gaan nu over elkaar heen staan, omdat die verstandskiezen er veel druk op uitoefenen oid. Ze zijn alleen nog niet echt door gekomen enzo.

@Leonoor: Waarom wou je eigenlijk onder narcose ipv een plaatselijke verdoving?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:12
Midget
Midget is offline
nou,
als je net zoals ik niet van naalden hou....

narcose
mja, sommige mensen hebben er last van
sommige niet
als je er last van hebt, kun je er echt kots en kots misselijk van zijn enzo
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:36
Verwijderd
Citaat:
dionnetje schreef op 04-07-2004 @ 14:08 :
@Leonoor: Waarom wou je eigenlijk onder narcose ipv een plaatselijke verdoving?
Ik heb het niet zo op naalden.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 04-07-2004 @ 15:12 :

als je er last van hebt, kun je er echt kots en kots misselijk van zijn enzo
I know, maar als je er geen last van hebt, dan ben je dat niet, dus ja. En je weet het van te voren toch niet, dus wat heb je er dan aan om je van te voren vreselijk druk te gaan lopen maken? Je kunt er rekening mee houden, maar als het gebeurd, dan gebeurd het toch, dus ja.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bij mij zijn er eerst 2 uitgesneden, en een maand later nog 2 (ze doen bij een plaatselijke verdoving er bijna altijd maar 2 tegelijk, geloof ik).
De eerste dag heb ik steeds geprobeerd mijn wang erg veel te koelen. Verder heb ik wat water gedronken en aan het eind van de dag wat fruitontbijt (dat vult tenminste nog enigszins). Vanaf dag twee ben ik heel voorzichtig mijn dieet uit gaan breiden: fruitontbijt en het 'binnenste' van een witte boterham, in hele kleine stukjes. Na een paar dagen kon ik ook soep eten en heel voorzichtig de korstjes van brood, en op een gegeven moment gaat het allemaal wel weer en kun je (voorzichtig) weer alles eten.
Verder heb ik allebei de keren de eerste twee dagen ziek op de bank gehangen, voor de tv, om mn aandacht maar een beetje af te leiden, want ik heb er erg veel last van gehad.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:29
Roos
Roos is offline
Ik had zo'n blauw Ice-pack gekocht.. dat was echt ideaal. Na de operatie kwam ik thuis, pakte ik dat koude pack en hield ik het er een kwartier op, een kwartier eraf, kwartier erop, etc.
Mijn wangen zijn helemaal niet dik of blauw geworden.

Daarna ben ik lekker gaan slapen.. toen ik wakker word zat heel m'n kussen onder het kwijl en bloed, zwaar ranzig.. want door de verdoving in je mond, ga je met je mond open slapen.

Die bloedsmaak is gewoon vies maar na 2 dagen stond ik alweer ergens in een kroeg: oftewel het valt allemaal reeuuzze mee.
Ik heb wel een weeklang de maximale dosis ibuprofen genomen (van Advil heb je die liquid dingen.. die halen alle pijn echt binnen 10 minuutjes weg)

Oh ja vraag aan je moeder of je die avond soep mag eten met een zacht broodje ofzo
Oud 04-07-2004, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 04-07-2004 @ 16:29 :

Ik heb wel een weeklang de maximale dosis ibuprofen genomen (van Advil heb je die liquid dingen.. die halen alle pijn echt binnen 10 minuutjes weg)
Zijn die niet bloedverdunnend...?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 15:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-07-2004 @ 16:50 :
Zijn die niet bloedverdunnend...?
Volgens mij is Ibuprofen niet bloedverdunnend, paracetamol wel dacht ik.
Oud 04-07-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 04-07-2004 @ 16:53 :
Volgens mij is Ibuprofen niet bloedverdunnend, paracetamol wel dacht ik.
Je mag het niet slikken als je maagbloedingen en dergelijke dingen hebt, volgens een site op inet. Maar goed, dat zegt op zich weinig.

Meestal krijg je daarover wel advies (over wat je het beste kunt slikken). Anders zou ik het het even vragen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:11
Roos
Roos is offline
Aspirine en paracetamol zijn bloedverdunnend. Van ibuprofen weet ik het niet zeker. De kans op maagzweren, maagbloedingen en zelfs maagperforaties wordt wel groter.
Maar zoals jullie weten hebben aspirine en paracetamol ook bijwerkingen
Oud 04-07-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 04-07-2004 @ 17:11 :

Idd, dat zul je altijd, met alles houden. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:15
Roos
Roos is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-07-2004 @ 17:13 :
Idd, dat zul je altijd, met alles houden. Helaas.
Beter een verhoogd risico op maagklachten, dan die pijn in je mond
Oud 04-07-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 04-07-2004 @ 17:15 :
Beter een verhoogd risico op maagklachten, dan die pijn in je mond
Hmm en sowieso, zo'n maximale dosis is er niet voor niks. Zolang je je daar aan houdt en niet jaren achter elkaar de maximale dosis slikt (bij wijze van spreke) overleef je het vast wel.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 16:41
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Ik ben zelf als de dood geweest voor die verdovingen; naalden boeien me niet zo, maar drie naalden in m'n tandvlees en onder m'n tong zag ik toch niet zo zitten. Uiteindelijk had ik de slappe lach bij de derde verdoving en was 't ineens voorbij.

Maar toen was de kies eruit ik was zo bang voor 't hele gebeuren dat ik daar niet eens over gedacht had. De eerste dag ging best goed, al kan ik je aanraden niet teveel te proberen te drinken zolang die verdoving nog werkt (kwijlen, verslikken, enz ). De enige keer dat ik er echt last van had, was de twee nacht. Op zich viel 't bij mij dus best nog wel mee en ik denk zelf dat het -zoals hierboven ook ergens staat- voor een groot deel ligt aan 't icepack; dat helpt écht ontzettend.

Oh; en plan geen dingen in waarvoor je er een beetje goed uit moet zien; als je net als ik pech hebt, heb je drie dagen een wang ter grootte van een halve meloen Niet heel erg charmant...

edit: Het is erg handig als ze maar één kant tegelijk doen; dan kun je met de andere kant gewoon dooreten. Hoewel dat bij mij trouwens ook heel erg meeviel; de eerste avond heb ik gewoon biefstuk zitten eten en dat ging prima. Alleen kostte het soms wat moeite mijn mond helemaal te sluiten

Laatst gewijzigd op 04-07-2004 om 16:43.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 17:58
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 04-07-2004 @ 13:52 :
Wie heeft dit ook gehad? en dan ook er uit gesneden?. Hoe zijn jullie de 1e dagen door gekomen?

Tips?
(nog) niet gehad... lijkt me wel pijnlijk
Sterkte voor de mensen de het net achter de rug hebben!
Oud 04-07-2004, 18:50
Midget
Midget is offline
wat bedoel je met icepack?

een pak met ijsjes?
of een ding met ijs erin?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 18:51
Verwijderd
Dat laatste vermoed ik.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 22:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik kreeg juist een recept mee voor paracetamol, die mocht
ik 8 per dag slikken als dat nodig was...
Verder zou ik er niet op rekenen dat je gewoon kunt eten, als het dan wel lukt, is het mooi meegenomen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 23:41
Verwijderd
bij mij moet er vandag een uit,envanavond ehb ik een feestje,dus dan ga ik het maar op een drinken zetten...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 08:14
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 05-07-2004 @ 00:41 :
bij mij moet er vandag een uit,envanavond ehb ik een feestje,dus dan ga ik het maar op een drinken zetten...
Das niet slim, alcohol werkt bloedverdunnend.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 05-07-2004 @ 09:14 :
Das niet slim, alcohol werkt bloedverdunnend.
maar hij word er over een half uur uitgehaald (ik wil niet ) en vanavond rond 10 uur is dat festje pas,dan zou het toch wel moeten kunnen?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 04-07-2004 @ 17:11 :
Aspirine en paracetamol zijn bloedverdunnend. Van ibuprofen weet ik het niet zeker. De kans op maagzweren, maagbloedingen en zelfs maagperforaties wordt wel groter.
Aspirine en ibuprofen zijn bloedverdunnend, maar paracetamol niet.
Ik moet binnenkort ook m'n verstandskiezen eruit laten trekken, want ze duwen al m'n tanden naar voren. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt..
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 10:40
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 05-07-2004 @ 10:48 :
maar hij word er over een half uur uitgehaald (ik wil niet ) en vanavond rond 10 uur is dat festje pas,dan zou het toch wel moeten kunnen?
Als jij denkt dat een wond zo snel hersteld, dan wel, ja. Ik denk dat dat iets langer duurt.

@AS: Ik wou al zeggen, want mijn huisarts had mij paracetamol voorgeschreven...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 10:56
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Ik heb dus 2 verstandskiezen gehad die compleet zo lagen : =
en dat dus onder het vlees

daar kon ik later veel last mee krijgen blablabla dus gingen ze er maar eruit laten halen door den kaakchirurg.

Je wordt gewoon heel droog wakker van wtf is dit allemaal ik wilde uit mn bed stappen maar die zusters hielden me tegen

mja niet echt veel pijn gehad ofzow nja tis ff irritant maar ga dan ff tv kijken of wat lezen ofzow. Volgens mij kon ik de volgende dag al zachte dingen eten en daarvoor had ik joghurt, drinkboullion en bruut verpulverde dingen enzow

mja t is wel irritant omdat je namelijk veel met je bek doet ; lachen, uitdrukkingen maken, eten, praten, hoesten etc
Oud 05-07-2004, 11:04
Millroy
Millroy is offline
Citaat:
Midget schreef op 04-07-2004 @ 13:58 :
ahh kut,
ik heb er dus ook 4
die er uit moeten
omdat ze scheef gaan..
kheb er nu nog geen last van

maar ik denk dat ze er uitgesneden moeten worden
ik ben een beetje huiverig voor dat gesnij..
.
Dito
einde van de maand bij mij
Oud 05-07-2004, 11:51
Cookie
Cookie is offline
bij mij is nu 1 vkies doorgekomen en ik hb er geen last van.
ze zeggen dat niet iedereen ze heeft, maar als je er nu 1 hebt zoals ik heb je ze dan alle 4? ik voel weinig van de andere 3 hoeken zegmaar.
Oud 05-07-2004, 12:01
Somebody Special
Somebody Special is offline
Bij mij zijn er nu 2 uit, allebei gesneden.
Je krijgt eerst een aantal prikken (voor mensen die willen weten hoe het gaat, PM, wil mensen die bang voor prikken zijn niet op stang jagen..)
Voor ik het wist waren ze eruit, je voelt niets meer dan een beetje druk in je mond.
De dagen erna ben ik écht ziek geweest, ik voelde me hondsberoerd.
Ik had vreselijke pijn en behoorlijk zware pijnstillers.
Ik heb een week niet gewerkt, daarna had ik helemaal geen last meer van.
Ik ben wel al vrij snel weer gaan eten, alleen moet je oppassen dat het eten niet achter in je mond terecht komt, dat is nog een poos gevoelig.

De andere 2 moeten nog, 1 is helemaal door, die kan dus getrokken worden, de andere is nog maar een heel klein stukje door, die wordt er dus weer uitgesneden.

Ze hadden in principe kunnen blijven staan, ze stonden mooi recht en ik heb plek zat in m'n mond.
Had alleen steeds last van ontstekingen (vuil onder dat 'flapje' wat over je kies zit).
Bovendien zijn verstandskiezen veel zwakker dan gewone tanden en kiezen en zullen ze eerder gan rotten, daarom worden ze vaak bij voorhand al getrokken.
Oud 05-07-2004, 12:11
Verwijderd
Trouwens, hoeveel verstandskiezen kunnen er in 1 keer uit?

Want toen ik bij de tandarts was werd me verteld dat ze boven en onder niet tegelijk konden doen vanwege de verdoving ofzo.
Maar dus wel boven óf onder en dan 2 tegelijk.

Maar nu (ik ging een afspraak maken bij de kaakchirurg, maar t kon pas heel laat dus belde ik de tandarts weer) kreeg ik te horen van de tandartsassistente dat nog niet eens beide verstandskiezen aan de onderkant tegelijk eruit kunnen. Ik ging maar niet met haar in discussie, want ze zou net gaan regelen dat ik eerder zou kunnen.. Maar ik vraag het me nu wel af.. 26 juli ga ik.

Ik snap het sowieso niet.. ik heb toen ik klein was een aantal tanden/kiezen moeten laten trekken (m'n mond is gewoon te klein ) maar toen kon alles gewoon tegelijk, t maakte niet uit of het boven of onder zat ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-07-2004 @ 13:11 :

Want toen ik bij de tandarts was werd me verteld dat ze boven en onder niet tegelijk konden doen vanwege de verdoving ofzo.
Maar dus wel boven óf onder en dan 2 tegelijk.

Maar nu (ik ging een afspraak maken bij de kaakchirurg, maar t kon pas heel laat dus belde ik de tandarts weer) kreeg ik te horen van de tandartsassistente dat nog niet eens beide verstandskiezen aan de onderkant tegelijk eruit kunnen. Ik ging maar niet met haar in discussie, want ze zou net gaan regelen dat ik eerder zou kunnen.. Maar ik vraag het me nu wel af.. 26 juli ga ik.

Ik snap het sowieso niet.. ik heb toen ik klein was een aantal tanden/kiezen moeten laten trekken (m'n mond is gewoon te klein ) maar toen kon alles gewoon tegelijk, t maakte niet uit of het boven of onder zat ofzo.
Mijn moeder heeft er 3 ineens laten trekken, mijn zus ook... Mijn vriend 4 weg laten snijden bij de kaakchirurg. Volgens mij maakt het dus weinig uit...
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-07-2004 @ 13:11 :
Ligt er aan hoeveel je hebt.

Met verdoving doen ze er meestal maximaal twee (twee rechts of twee links, dacht ik), omdat je niks meer kan (ivm dikke tong) oid. Onder narcose kunnen ze alle vier tegelijk (dan doen ze niet twee per keer).
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 12:41
Verwijderd
Hmm.. okee.. dank je.
Ik hoop wel dat ze iig de onderste 2 doen, maar dat zie ik dan over 3 weken.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 05-07-2004 @ 13:41 :
Hmm.. okee.. dank je.
Ik hoop wel dat ze iig de onderste 2 doen, maar dat zie ik dan over 3 weken.
Vaak doen ze of rechts of links boven en onder, dacht ik, volgens mij ook omdat je dan nog met één kant een beetje kunt eten.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 18:27
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-07-2004 @ 13:53 :
Vaak doen ze of rechts of links boven en onder, dacht ik, volgens mij ook omdat je dan nog met één kant een beetje kunt eten.
De kaakchirurg waar ik ben geweest, doet er altijd (als dat nodig is) 2 tegelijk aan dezelfde kant. Deze zegt ook dat twee onder zeker niet kan, ivm de verdoving (spuitjes).
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 18:29
Somebody Special
Somebody Special is offline
Over het algemeen worden boven en onder tegelijk gedaan, mits er 2 staan.
Oud 05-07-2004, 19:15
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Bedankt allemaal voor de reacties!.

Eten(vanaf afgelopen vrijdag) heb ik wel meteen al gedaan en dat ging wel goed, de verdoving werkte erg lang door.(lees: halve dag)

Bij mij zijn er 2 aan de linkerkant er uitgehaald; 1 getrokken 1 gesneden, 2 onder kan link zijn.(i.v.m. slikgevaar e.d.).
De 1e en 2e dag had ik weinig last. Slikte braaf de 3 Ibuprofennen per dag. Deze heb ik uit voorzorg ingenomen, omdat dat volgens de kaakchirurg moest wegens de zwelling. Die zwelling is er best wel geweest en een blauwe kaak ook.(nu geel). Vanaf de 2e dag s'avonds begon het echt zeer te doen tot nu. Best wel veel last, maar ik probeer met zachte massage en ijsjes het te verlichten. Dat ijs helpt echt goed(trekt mooi door mn kiezen ) en lekerrrr.
(de 2e dag veel ijs gegeten ). Ik hoop dat de pijn snel ophoudt. 3 september mag ik weer; olee!
Oud 05-07-2004, 19:31
Auntie M
Auntie M is offline
Er is bij mij 1 verstandskies getrokken omdattie scheef begon te groeien en het tandvlees begon te irriteren. Tandvlees is min of meer gaan ontsteken waardoor de verdovingsprikken nou niet bepaald fijn waren maar van het trekken zelf voelde ik uiteindelijk niets.
Op m'n fiets naar huis heb ik heel de weg terug zitten janken omdat ik toch wel elke hobbel en bobbel waar ik overheen reed in mijn kaak voelde. Heb daarna eigenlijk geen pijnstillers meer genomen omdat ik toch altijd het idee heb dat die niet helpen bij mij. De volgende dag was de pijn min of meer weg.
Oud 05-07-2004, 19:58
Sprinkle
Sprinkle is offline
Mijn gebit was te klein. Er moest er eerst 1 uit, omdat er een wortel ging ontsteken omdat die ene verstandskies eerder was begonnen met doorgroeien. Daarna hebben ze dat stukje wortel dat ontstoken was ook moeten verwijderen, terwijl ze tijdens het trekken van mijn verstandskies zeiden dat dan niet nodig was. Uiteindelijk had die verstandskies zoveel schade aangericht dat die hele kies van die wortel eruit moest, dus heb nu een kroon. Een paar weken daarna wilde ze de andere 3 er ook alvast uithalen, dus dat heb ik maar laten doen omdat ik de rest van mijn kiezen graag wil houden. Het bij de eerste een flink aantal verdovingen gehad en bij de andere drie ongeveer het dubbele. Daarna kreeg ik ibruprofen in poedervorm. Ze zijn er bij mij ook uitgesneden en daarna getrokken.
Ik heb het de eerste morgen met die ibruprofen geprobeerd, maar dat werkte niet zoals ik het nodig had. Dus toen maar een dikke joint opgestoken en dat voelde alweer een stuk beter om eerlijk te zijn.
Oud 06-07-2004, 09:38
angel-nieke
angel-nieke is offline
uhm ja... niej ech veel last van gehad, gewoon die pijnstillers nemen en rustig aan doen, niej ech gaan bukken... en pas op als je wat wilt gaan drinken als je nog btje verdoofd bent... wordt anders een knoeiboel.....
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 12:30
Roos
Roos is offline
Citaat:
Midget schreef op 04-07-2004 @ 19:50 :
wat bedoel je met icepack?

een pak met ijsjes?
of een ding met ijs erin?
Het laatste, gewoon zo'n blauw zakje wat je in de vriezer legt
Oud 06-07-2004, 12:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-07-2004 @ 13:30 :
Het laatste, gewoon zo'n blauw zakje wat je in de vriezer legt
In plaats van zoiets kan je toch ook zo'n ijsblokzakje vullen en dat in de vriezer leggen of werkt zo'n blauw icepack beter?
Oud 06-07-2004, 12:44
Verwijderd
Bij mij zijn er eerst 2 uitgetrokken door de tandarts, de andere 2 kon hij niet doen, dus moest ik naar de kaakchirurg. Daar werden ze er ook uitgetrokken en binnen 5 minuten stond ik weer buiten.

Toen ik thuiskwam gelijk pijnstillers genomen die ik kreeg van de apotheek. Ook mijn wang gekoeld met ijsblokjes. 's Avonds veel vla en fruitontbijt gegeten. De volgende dag geprobeerd om het binnenste van een boterham te eten, kleine hapjes!
En de dag daarna ging ik alweer aan het werk, pijn viel mee, alleen waar ze de verdoving in hebben gespoten, dat deed pijn!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 05-07-2004 @ 11:40 :
Als jij denkt dat een wond zo snel hersteld, dan wel, ja. Ik denk dat dat iets langer duurt.
ik heb je raad maar even gevolgd en de afspraak verzet naar volgende week,als er geen feestjes meer zijn
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
japie krekel schreef op 06-07-2004 @ 16:29 :
ik heb je raad maar even gevolgd en de afspraak verzet naar volgende week,als er geen feestjes meer zijn
Is ook een oplossing.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2004, 15:30
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Wat een verhalen allemaal zeg. Ben blij dat die krengen er bij mij niet uit hoeven!

Dreamerfly, zaterdag geen last meer hebben hè! Je krijgt maar één ijsje van me hoor!
Oud 08-07-2004, 22:04
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
oh fuck reminds me.. mijn 4 verstandskiezen moeten er ook uit maar ik vergeet steeds de kaakchirurg te bellen voor een afspraak. ze groeien scheef (boven) en er is geen plaats (onder)
ik ben er niet bang voor, maar dat geluid van al het gezaag enzo lijkt me beroerd
Oud 08-07-2004, 22:56
Millroy
Millroy is offline
Midden in de vakantie wordt ik gehospitaliseerd voor 1 nacht om onder narcose ze alle 4 te laten trekken.
Nu ben ik een hypergezonde jongen en nog nooit onder narcose of verdoving geweest en onder narcose gaan vind ik enger dan het snijden. Wat als ik niet ver genoeg weg ben etc. Ik hoop gewoon dat ik er niet te veel last van zal hebben.

Regels voor berichten