|
|
Bekijk resultaten poll: wat zouden jullie doen... | |||
Je maakt het uit, nadat je bij de avro een zoveelste programma over oorlogssoldaten hebt gezien die hun liefje ook nooit meer terug zien |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 26.47% |
je wacht geduldig nog ruim 3 jaar tot je 18 bent! |
22 | 32.35% |
je hebt geen flauw idee en maakt maar een poll op scholieren.com |
28 | 41.18% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Though luck, but he'll survive. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry als ik wat rough overkom, maar ik heb morgen 'n lekker herexamentje, en overmorgen nog eentje. ![]() ![]()
||
Citaat:
Je kan vragen waarom je ouders het niet willen, je betn nog jong, okee, maar is dat dé reden dat het niet mag of speelt er meer. Kennen je ouders dat meisje wel? Als dat neit zo is, dan vind ik het wel logisch dat ze je er niet naartoe laten gaan. Hoeveel scheel je kwa leeftijd met haar> is dat het punt waarom het niet mag?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bellen en msn`en doen we dagelijks, schrijven niet echt, alleen af en toe een kaartje dan... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen geen overhaaste beslissingen nemen... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 1,5 uur reizen of 4 uur reizen is weldegelijk een verschil.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of ga jij via drenthe?
||
Citaat:
en @Balance: van den helder naar maastricht is beslist geen 4 uur, als je je aan de snelheid houdt (of met de trein he....) haal je het binnen 3 uur, tenzij je de wachttijden meerekent. Of ga JIJ soms via drenthe...? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
www.ns.nl vul dan rechts in 'den helder- maastricht' en 'amsterdam-den bosch', dat scheelt nogal hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
>> www.9292ov.nl >> van: Den Helder. Naar: Maastricht >> Geef reisadvies Daar is slechts een kwartiertje overstaptijd gerekend..
||
Citaat:
![]() ontopic lijkt me een heel goed idee ![]() Maar voor de duidelijkheid: je mag van je ouders dus best naar dat meisje toe; ze willen je alleen niet helpen in het vervoer daarheen? Heb ik dat goed? In dat geval moet je imo gewoon kiezen tussen óf bij haar zijn en het er voor over hebben dat je de halve dag moet reizen óf niet bij haar zijn.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Situatie..wat zouden jullie doen? J'Landa | 10 | 18-10-2005 11:20 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen? poezewoefke | 2 | 07-05-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen?? Carintjuh | 18 | 22-12-2003 14:45 | |
Liefde & Relatie |
Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn??? Imke_BF | 100 | 22-06-2003 22:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen als... Missy1234567890 | 6 | 24-09-2002 17:43 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen? Examen-boy | 3 | 12-07-2002 09:56 |