Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 18:23
DIEGODP
DIEGODP is offline
KAN ER ME IEMAND DRINGEND HELPEN TEGEN ZATERDAG 28 AUGUSTUS MOET IK EEN OPSTEL VOOR FRANS MAKEN OVER MIJN VAKANTIE MAAR DAARDAT ER BIJ ME THUIS IETS IS GEBEURT HEB ER IN DE VAKANTIE NIET AAN KUNNEN WERKEN. hELP ME IK BEN TEN EINDE RAAD. PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ps: ik zit in het 5de middelbaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2004, 19:01
Dolores
Dolores is offline
Kan je dat niet gewoon op school uitleggen dan? En kan je niet normaal typen..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 08:30
thalia
thalia is offline
Hoe kunnen wij jou nu helpen!?! We weten niet wat jij hebt uitgestoken deze vakantie.
Oud 28-08-2004, 08:54
Liesjeuh
Liesjeuh is offline
inderdaad
schrijf op zijn minst toch al de nederlandse tekst, mss is hier wel iemand die dan wat voor je wil vertalen?
Oud 28-08-2004, 13:06
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Liesjeuh schreef op 28-08-2004 @ 09:54 :
schrijf op zijn minst toch al de Nederlandse tekst
Dat is een mogelijkheid, maar een beter alternatief is om als volgt te werk te gaan: zoek in je woordenboek van een aantal uitdrukkingen die je wilt gebruiken de correcte vertaling op, en houd daarnaast ook een grammatica-overzicht bij de hand om te kijken hoe bepaalde grammaticale constructies precies gebruikt dienen te worden. Het is daarnaast ook een idee om een overzicht van de woordenschat bij de hand te hebben. Ik gebruik zelf naast een woordenboek altijd een Prisma Grammatica en een Thematische Woordenschat van Intertaal.
Oud 28-08-2004, 13:08
Liesjeuh
Liesjeuh is offline
volgens mij is het al te laat, als het tegen 28/8 binnen moest. Wel wat laat voor zo'n "noodkreet", zo de avond ervoor, nietwaar?
Reageren

Regels voor berichten