Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb kleding in veel verschillende (felle) kleuren, vooral topjes en t-shirtjes. Dat is tenminste niet zo saai, ik hou van vrolijk en fel
![]() In de winter draag ik geen wit, beige, geel en pastelkleurtjes, die maken mij namelijk nogal wit. In de zomer staat het wel, dus dan draag ik het gewoon want ik vind het wel leuk. Ik let bij het uitzoeken van de kleur mijn kleding 's ochtends niet echt op mijn gevoel, wel op het model. Als ik ongesteld ben, of me gewoon niet zo lekker voel, draag ik liever niet iets korts of heel straks. |
![]() |
|
jah ik let zeker wel veel op kleur, ik ben kleurtjes gek en ik vind oowk alle combinaties okeej het maakt me allemaal nie uit... ik doe oowk alle kleuren aan het liefst zo veel mogelijk tegelijk.... alleen van die pastelkleuren moet ik nie echt... en blauw is juist heel erg bij mij... ik koop heeeeeel veel blauw maar daar ben ik op gaan letten en nou probeer ik wat anders te kiezen omdat het anders wel heel erg is...
ik kleed me nie donkerder als ik chagie ben ofzow maar als ik me wat onzekerder voel dan doek wel een wat langer truitje aan ofzow, dat over mn kont valt ![]()
|
Ik draag alleen nooit roze. Alle combinaties die ik bij elkaar vind passen trek ik aan, alleen combineer ik vaak iets heel fels met zwart of een hele zachte kleur. Ik kijk verder niet echt of de kleur bij me staat ofnie, ook nog nooit gehoord dat een kleur niet bij me staat.
||
![]() |
Citaat:
Nee,heb ik nog nooit gedaan eigluk,kleren aangetrokken die bij mijn humeur pasten,toch niet bewust. Ook nog nooit op gelet,nee,ik denk niet dat ik iemand ga associeren met zijn kledingkleur-karakter,maar als je echt depri bent en dat wil tonen dat denk ik toch niet dat je hele felle kleuren zult aantrekken ![]() of spreek ik me nu tegen.
|
![]() |
nou ik zelf
![]() ![]() als ik in de winkel sta ga ik niet helemaal zitten bedenken of ik een kledingstuk wel ergens bij kan combineren, want meestal kan dat sowieso wel, ik koop meestal gewoon shirtjes ofzo, en die kun je overal bij doen. en als ik een kleur helemaal nergens bij kan doen, dan vloekt het toch lekker? ![]() laatst was er een vriendinnetje bij me logeren, en 's ochtends wou ik persé mijn nieuwe roze shirtje aan, maar het was te koud om alleen dat aan te doen, dus ik deed er een groen vestje over. zegt vriendinnetje: 'mirol, dat vloekt! echt iets voor jou.' ![]() ![]() het weer beďnvloed mij nogal, dus als het mooi weer is heb ik vrolijke, felle kleurtjes aan en als het slecht weer is niet. dan is het wat soberder. in de winter ben ik saaier qua kleuren ![]() ![]() ![]() ik denk niet dat kleuren iets over het KARAKTER van een persoon zeggen. dat van 'zwart is depressief' is maar een vooroordeel, imho. qua gevoel denk ik wel dat het iets zegt.
Laatst gewijzigd op 18-05-2002 om 09:42. |
![]() |
|
![]() |
Ik draag in de winter veel meer zwart, in de zomer veel meer felle kleurtjes.
Kleuren als geel, oranje en zachte kleurtjes ( baby roze/blauw, perzik, lichtgeel enz. ) staan mij zowiezo niet. Felle en donkere kleuren juist weer wel ( dat is ook nog eens mooi te combineren ). Ik ben meestal wel in donkere kleren gekleed als ik me wat minder voel, maar kan niet zo goed in het zwart lopen als ik hardstikke vrolijk ben ( dat zegt dus niet zo veel bij mij ), maar meestal word ik van kleurtjes wel weer vrolijk. In mijn kast ligt ongeveer evenveel zwart als kleurtjes, roze, rood, groen, paars, blauw.
|
Als ik kleren/haarverf/make-up koop, let ik bijna niet op of de kleuren me staan of niet. Ik heb geen id wat me goed staat en nie, ik draag toch wel alle kleurtjes. Me moeder vind dat groen me 'mooi' staat, maar dat heb ik amper in me kast hangen.
Ik let er ook nie echt op of het combineert met iets wat ik al heb. Dat merk ik vanzelf wel als ik thuis kom, en past het nergens bij dan issut pech (of gewoon een goede reden om nog iets nieuws erbij te kopen ![]()
|
![]() |
Ik let er bij kleding niet echt heel super op.......dan koop ik gewoon wat ik leuk vind. Al is dat wel heel vaak wat donkere kleuren, paars/rood/zwart enzow. Bij haarkleur vind ik het wel nodig om erop te letten, ik wil reuze graag zwart/donkerbruin haar maar ik weet dat dat absoluut niet zal staan en dan doe ik dat dus niet, maar felle kleurtjes gooi ik er gewoon in, dat staat altijd wel een btje vaag dus dat moet kunnen>>>>die verf die ik daarvoor heb gaat er ook super snellies uit dus....Kwa make up heb ik vaak een btje lichte oogschaduw omdat zwart ofzow niet mooi zal staan, zo hard weetjewel, maar voor de rest wel zwarte eyeliner enzow....doe meestal gewoon wat ik denk wat leuk staat....
|
![]() |
|
Als ik kleding ga kopen, dan moet die kleur natuurlijk wel staan. Sommige kleuren, van dat lichte bruin, dat staat mij bijv. voor een meter.. Nou dan ga ik het ook niet aantrekken lijkt mij!
En ik kijk ook wel van.. uhm,, ja zoon kleur truitje heb ik al.. dus dan ga ik er niet nog 1 kopen.
|
Ik vind dat zwart mij niet zo heel goed staat. Dan heb ik liever donkerblauw, dat is wat minder donker en minder hard.
Verder draag ik andere tinten blauw (van donkerblauw tot lichtblauw of juist felblauw), beige, lichtrose, rood. Ik vind donkerblauw + wit of beige + rood erg mooi. Veel mensen zeggen dat rood me goed staat. In de winter draag ik niet echt andere kleuren dan in de zomer. Oh ja wel, in de winter draag ik nauwelijks wit. In de zomer vind ik dat juist erg leuk.
|
Als ik kleren koop let ik wel op de kleur, ik heb op dit moment het liefst groen, roze of blauw, lekker blij. Maar ik kijk niet of het qua kleur past bij mijn andere kleertjes waar ik het eventueel bij aan zou kunnen trekken. Een kleur die ik bijna nooit draag is wit, dat vind ik niet echt een kleur, ahw. maja. voor de rest draag ik alle kleure wel ongeveer.
|
![]() |
|
ik kijk gewoon of ik een kledingstuk mooi vind, daarna zie ik de kleur pas
![]() En onbewust trek ik natuurlijk wel kleren aan die bij mn humeur passen. Wanneer ik vrolijk ben trek ik vrolijke kleren aan. Nu ben ik ziekig en draag ik donkere kleuren. Toch grappig dat je dat doet, onbewust kleren uitkiezen die bij je stemming passen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik draag alle kleuren door elkaar,en als het vloekt dan is het goed
![]() Ik ben een heel erg kleurtjes persoon,lekkere felle kleuren geen pasteltintjes tenzij het gecombineerd is met een andere kleur. Als ik ziek ben of down ben ik niet zo bezig met er leuk uit zien en pak ik gewoon wat kleren uit kast en meestal komt het dan uit op wat grauwere kleuren. Kleuren die ik veel draag zijn groen en roze en rood (roze en rood zo'n heerlijke combinatie) Paars vind ik heel erg mooi in huisinrichtingen,qua kleding heb ik vrij weinig paars geloof ik. Zelf draag ik vrijwel nooit wit tenzij er een printje opstaat,zwart ook niet veel alleen sommige basic dingen..zoals zwarte schoenen of een broek..maar echt bar weinig zwart in mijn kast. Ik denk dat de kleuren die je draagt,en zo en zo kleding in het algemeen veel over een persoon (kan) zeggen. Maar dat wil zeker niet zeggen dat iedereen die zwarte kleding draagt depri is,maar de personen die ik ken die veel kleur dragen zijn over het algemeen vaak druk aangelegd en erg spontaan en mensen die wat donkere en grauwere kleuren dragen wat rustiger en houden zich wat meer op de achtergrond. Mensen die veel verschillende prints door elkaar dragen zijn wat chaotischer aangelegd en de mensen die verschrikkelijke passende en goeie combinaties dragen hebben de boel voor zichzelf duidelijk op een rijtje. Dat is wat ik merkte in mijn omgeving toen ik me er wat meer in verdiepte,wat natuurlijk niet wil zeggen dat iedereen zo is..maar in mijn omgeving klopte dat toch wel redelijk. |
![]() |
|
Ik let er echt helemaal niet op! En dan heb ik thuis allemaal rare combi's om aan te trekken! Maar ik vind zo'n veel verschillende kleurtjes juist leuk! Gewoon lekker vrolijk, vooral voor de zomer heb ik echt heel veel verschillende kleuren shirtjes !
Ik heb eigenlijk ook niet veel zwarten kleren, alleen voor de winter zijn m'n kleren altijd wat donkerder en niet zo fel ![]() Ik denk trouwens niet dat de kleuren bij een karakter horen, alhoewel ik aan sommige personen denk kan 't toch kloppen...mmm ligt eraan denk ik. Soms wel soms niet ![]() Myrthe
|
ik koop sinds een jaar geen nieuwe kleren meer
ik heb het liefst zwart, grijs, donkerblauw of zon poepgroene kleur donker hou ik gewoon van, de gordijnen op mn kamer zijn vorig jaar voor het laatst open geweest, dat heeft er vast iets mee te maken
|
Verwijderd
|
OEH! Ik draag heel veel kleuren, je zult mij nooit helemaal in 't zwart zien. Volgens mij heb ik het er ook weleens met jou over gehad, maar als dat niet 't geval is: ik draag altijd felle kleuren, altijd kleuren, ook als ik me niet okay voel, JUIST omdat ik me niet okay voel. Het vrolijkt me op, ook als ik ziek ben, ik draag altijd kleuren.. Gelukkig ben ik niet zo moeilijk met kleuren; ik kan bijna alles aan, sommige dingen maken me iets bleker, dus die ontwijk ik wel in de winter enzo, maar in de zomer draag ik allesj.. In mijn kast hangen ook echt alle kleuren; maar vooral heel veel oranje, roze, rood.. Lieve kleurtjes, dat past wel bij me.
![]() Ik denk wel dat sommige kleuren bij bepaalde mensen passen, daar is toch ook een hele theorie aan verbonden? (Ik ben de naam vergeten..) maar bij mij gaat dat van donker-niet-vrolijk dus niet echt op. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijd-poll: thema kleur xineof | 99 | 31-03-2005 08:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe ontstaan kleuren? Saycheese | 37 | 19-03-2004 17:47 | |
Software & Hardware |
Kleuren ver********** Dr HenDre | 19 | 28-01-2003 20:55 | |
Verhalen & Gedichten |
het leven heeft even zeven kleuren. metzondernix | 10 | 06-10-2002 18:18 | |
ARTistiek |
Inkt voor een Spreuk (of: de magie van kleuren). Deel 1. metzondernix | 5 | 23-08-2001 21:26 |