Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus het zal iets moeilijker gaan, om de broncode van haar te rippen. De meeste codeer-scriptjes zijn gemaakt voor i.e, maar of andere browsers dit goed zullen slikken weet ik niet. Er zijn site die de screencapture-methode gebruiken. Maar die "pagina-verzenden-als" zal niet gaan lukken, omdat je browser toch de site opslaat in zijn cache.
Laatst gewijzigd op 21-08-2004 om 11:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je niet wil dat je plaatjes worden gekopieerd, moet je ze niet op het internet zetten. Simple as that. Of je moet je gehele site gaan beveiligen met .htaccess, maar of je dat nou zo'n goed idee vindt... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Doe uw internettende medemens een plezier, en doe alles opensource, tenzij je er geld uit wilt melken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De site wordt je toch toegestuurd dus je hebt al de code en dan hoef je alleen nog maar even te kijken hoe ze de "beveiliging" in elkaar zit en maximaal 5 minuten later heb je de broncode netjes voor je staan, html is onmogelijk on volledig te beveiligen mijn tip: stop er geen moeite in het is toch voor niks |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Met html heb ik nog wel wat scriptjes die je broncode redelijk beveiligen, je muisknoppen en toetsenbord kan je in ieder geval niet meer gebruiken, maar voor de broncode kan je zo op beeld en dan bron klikken en voila, daar is je broncode.
Plaatjes zijn ook nog wel redelijk te beveiligen, maar je kan ze altijd wel 'lenen'. Beveiliging in php weet ik weinig van, omdat ik meer met html bezig ben. Kijk voor de gein eens op http://ftp.melo-g.nl, dat zijn een paar scriptjes ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Hier vind je bijvoorbeeld hoe je html kan decoderen.
||
Citaat:
![]() *edit* ohww en als je echt serieus wilt beveiligen vergeet dan niet het opendir protocol uit te zetten... ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zoon niet rechts kunnen klikken dingen helpt dus echt alleen maar tegen mensen die een plaatje voor een werkstuk willen gebruiken oid.... en volgens mij is nu net de bedoeling van inet om info te verstrekken/verkrijgen... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
zelfs de meest simpele ziel maare wat miss beter werkt is je site layaout of whatever pattenteren dan kun je mensen aanklagen als ze je layout jatten maare je kan ook een javascriptje maken die een hele hoop geunescapte zooi schrijft document.write meen ik dan zie je de site normaal maar je html is onleesbaar ja ookzo te fixen aar dat is alles maar wat je wil is toch moeilijk doen voor niks want alles is terug te draaien en als je lekker simpel beveiligt dat rechterklik het niet doet weet iedere mongool dat bron weergeven ook in het menu staat + je source word recht naar de pc gestuurd die em opvraagt dus als ik naar jouw site een http header stuur krijg ik alles netjes terug gestuurd als text, niks tegen te doen want zo werkt http nou eenmaal
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000 Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 14:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lijkt me niet dat iemand dit zou willen jatten. 't werkt niet eens in Firefox
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en trouwens jullie kunnen stoppen met deze topic want het valt gewoon niet te beveiligen punt uit en dus ook niet met php of een .htacces bestandje enz
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||