Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2004, 15:12
SimGirl
SimGirl is offline
Hey....
Ik heb RollerCoaster tycoon 1 gekocht in de winkel.
Wij hebben windows XP.
Dus het is legaal.
Als ik een opgeslagen spel wil openen, valt RCT 1 ineens helemaal uit, en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen...
Heeft iemand please een oplossing?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2004, 15:20
flappie2003
flappie2003 is offline
eeh geen idee.. terug brengen naar de winkel, en inruilen voor rct 2 want in rct 2 zit ook alles wat in 1 zit+ veel extra dingen... en hij is nog maar 25 euro.. das wel veel duurder dan 5 euro die je voor de 1ste moet betalen, maar toch... ik zou niet weten waardoor hij zich niet laadt.. hij behoort t wel te doen natuurlijk.. anders moet je vragen of ze t in de winkel weten.. en anders. eeh naar die site van rollercoaster mailen, of hier nog op verdere reacties w8en..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 15:21
SimGirl
SimGirl is offline
Citaat:
flappie2003 schreef op 19-08-2004 @ 16:20 :
eeh geen idee.. terug brengen naar de winkel, en inruilen voor rct 2 want in rct 2 zit ook alles wat in 1 zit+ veel extra dingen... en hij is nog maar 25 euro.. das wel veel duurder dan 5 euro die je voor de 1ste moet betalen, maar toch... ik zou niet weten waardoor hij zich niet laadt.. hij behoort t wel te doen natuurlijk.. anders moet je vragen of ze t in de winkel weten.. en anders. eeh naar die site van rollercoaster mailen, of hier nog op verdere reacties w8en..
Daar schiet ik niet veel mee op, ik heb hem al 2 maanden! Hij heeft het altijd goed gedaan.
Heb je nog een andere oplossing?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 17:09
tommiegun
tommiegun is offline
Kijk voor een patch.
Google
Oud 19-08-2004, 17:11
Smobbo
Smobbo is offline
volgens mij had je voor XP bij dit spel idd een patch nodig.
Oud 20-08-2004, 13:01
flappie2003
flappie2003 is offline
ik heb ook xp en bij mij doettie t gewoon zonder patch.. ik heb wel loopy landscapes + bochtige banen erbij... misschien zit daar die patch al in.. bij mij is rct 1 maar 1 x uitgevallen zolang ik em geinstalleerd heb op xp, en das al aardig lang.. dus ja... kweenie.. misschien ff je systeem eisen nachecken? ga naar start, en dan op uitvoeren klikken, en dan dxdiag intypen daar.. dan krijg je eenheel scherm met alles over je pc wat je maar wilt weten .. misschien dat je dat al wel wist.. maar oke.. hopeljk lukt t je om verder te komen..! een klantenservice is er niet voo rnix.. meestal worden er telefoonnummers bij een spel geleverd (niet dat ik daar altijd gebruik van maak )
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 22:21
Verwijderd
Citaat:
luisje schreef op 19-08-2004 @ 16:12 :
Hey....
Ik heb RollerCoaster tycoon 1 gekocht in de winkel.
Wij hebben windows XP.
Dus het is legaal.
Als ik een opgeslagen spel wil openen, valt RCT 1 ineens helemaal uit, en kan ik weer helemaal opnieuw beginnen...
Heeft iemand please een oplossing?
Alvast bedankt!

had ik ook zelfde problemen mee...
over die patch weet ik ut nie maar ik weet wel dat ie op xp altijd die fout doet ( spel sluiten als je een opgeslagen spel wil laden )
hopelijk is er een patch ervoor...sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten