Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2004, 10:51
dwight88
dwight88 is offline
hey mensen,

ik heb van de HvU een brief gehad met een gebruikersnaam en wachtwoord om in te loggen voor studiehandleidingen, tentamengedoe etc. Probleem is nu alleen, dat ik niet kan inloggen. Wanneer ik de gebruikersnaam en het wachtwoord in heb gevoerd, krijg ik datzelfde invoerschermpje (van windows) weer opnieuw, wat dus aangeeft dat mijn wachtwoord niet zou kloppen. Ik heb het al 10x geprobeerd, dus aan typfouten ligt het niet.

meer mensen met die probleem???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2004, 10:55
Poeki
Poeki is offline
Hoi,

Ik heb ook zo'n brief gehad en er staat in dat het pas geldig is in oktober.

Poeki
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 11:07
^M_chelleeeH^
^M_chelleeeH^ is offline
Ik heb ook zo'n brief gehad en daar staat dat het vanaf 25 augustus al geldig is.
Geen idee waar het aan kan liggen, die van mij doet het iig wel, dus het ligt niet aan het systeem ofzo verder.
Misschien moet je even een mailtje sturen naar de school?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 16:47
HeartandSoul
HeartandSoul is offline
die van mij doet het ook niet, denk gewoon eerst volgende x als je op school komt ff navragen??
Oud 28-08-2004, 17:47
Verwijderd
Mijn zusje en moeder zitten niet op de HvU, maar zij hebben twee verschillende soorten inloggegevens. Als ze op school inloggen, dan hoeven ze er maar één te gebruiken, maar als ze vanaf thuis (of ergens anders) in willen loggen, dan moeten ze eerst inloggen op de server van school, zeg maar en dan nog met hun andere gegevens voor al die dingen. Misschien is het zo iets? Je zou idd een mailtje kunnen sturen naar de school of desnoods even kunnen bellen om het te vragen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 18:57
Mriek!
Mriek! is offline
Hey! Ik had er ook last van, van dat je datzelfde schermpje steeds krijgt waarop staat dat je 't verkeerde wachtwoord hebt, maar bij mij lag 't aan m'n internet-explorer van m'n pc thuis. Ik had niet de nieuwste versie ofzo, en toen ik die gedownload had was 't probleem over! Niet dat ik veel aan die Osiris-pagina heb hoor, want op 't intranet van m'n faculteit (de SvJ) kan ik veel meer vinden over roosters etc. Dus misschien is dat 't probleem? Succes ermee...
Oud 28-08-2004, 19:00
Verwijderd
Ik had dat eerst ook, toen bleek dat ik in het windows-schermpje (waar je dus nog eens gevraagd wordt voor je gebruikersnaam en password) iets extra's voor mijn gebruikersnaam moest zetten. Misschien is dat bij jou ook het geval; mail of bel even naar de HvU en vraag wat je moet doen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 19:03
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Owh, god..

Ik heb ook zo'n brief.vraag me alleen niet waar die is, en wat k moet doen..
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 09:35
Verwijderd
Achterop die brief staat dat je moet inloggen met je studentennummer en niet met je gebruikersnaam. Naja dat is voor je schoolmail, misschien dat dat het is???
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten