Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, wat kan ik erover zeggen, erg budget..
Maar voor die paar euro meer kun je beter een 120GB hdd nemen (of misschien zelfs een 200GB). Ik zou er toch minimaal 512mb geheugen inzetten. En gamen zal je er idd niet echt goed mee kunnen... (vooral vanwege de videokaart) Voor zo'n soort systeem zou je trouwens ook even op www.dell.nl kunnen kijken (weet niethoeveel je nu kwijt bent..) |
![]() |
||
Citaat:
![]() en hier hebje wat opties voor een betere videokaart..... de 9200 SE (slow edition) is echt traaaaaaaaaaaag niet dat het wat uitmaakt als je bijna geen spellen gaat spelen... maar toch +10 euro Club3d 9200 +20/30 euro Club3D nVidia GF FX5200 256DDR DVI TV Club3D ATI Radeon 9550 256DDR DVI TV +50/60 euro Club3D ATI Radeon 9600 256DDR DVI TV |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
32 64 128 256 512 1024.... althans dat was vroeger zo.. en kdenk niet dat microsoft daar veel veranderingen heeft doorgevoerd |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ flipje . waar ga je het bestellen? In een winkel of online in een shop? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en bij www.dell.nl heb je voor dat geld ene beter systeem volgens mij.. |
![]() |
||
Citaat:
Dit is wel zelfbouw (zelf in elkar zetten), maar tegen meerprijs kun je door Gistron laten assembleren mocht je dat willen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Of laat je het door de koningin doen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
600% budget verhoging noemen ze dat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar om nog kleine aanpassing te doen: 512 MB DDR/333 PC2700 -> PC3200 nemen, scheelt meestal maar 1,- Je bent trouwens een harde schijf vergeten ![]() WD 120.0Gb WD1200JB €80.99 of WD 200.0Gb WD2000JB €113.99 www.pczaak.nl (Pas geleden ook 3 hdd's daar besteld, zonder problemen) |
![]() |
||
Citaat:
En er staat inderdaad geen hardeschijf bij, ik raad een Hitachi 7K250 8MB 160GB schijf aan, voor iets boven de 100 euro. WD schijven kun je beter niet nemen, er zijn betere keuzes.
||
Citaat:
Sterker nog, als je gamen echt niet belangrijk vindt, zou zelfs een Radeon 7000 al kunnen volstaan, die kaarten kosten nog geen 30 euro en ik heb er nog steeds een zitten in mijn werkPC... Ik doe op die PC m'n schoolwerk en m'n echte werk en zou dus echt nooit meer hoeven dan een 7000 met 32 MB... En als het iets beter moet is zelfs de 9200 TD nog een optie. Kijk alleen wel of daar niet teveel geheugen in zit (ze slijten ze soms nog wel eens met 256 MB en da's duurder, maar niet bepaald beter)...
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|