Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
|
![]() |
|
De Nod Nuke Beacon (ook Renegade) is ook leuk:
This small, cylindrical gadget is the means to more destruction than a thousand Obelisks of Light. Once deployed the unassuming beacon transmits its signal via an ultra-low frequency, triple-encrypted radio wave. This signal is received, deciphered and fed into any Nod command console found within range. The command console in turn initiates the firing sequence by running a final authentication, determining missile launch destination and releasing the safeties. Impact typically comes in 2-3 minutes, the result being a 25-megaton nuclear explosion that lays waste to any object within 10 miles. More than just an attention getter - a sinister and cruel device held over the heads of those who hold freedom dear. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
die zuigt is niet zo goed die koop ik altijd als ik niet zo veel geld heb (meestal pak je wel een beter wapen op van een dooie ![]() en de ak heeft juist lekkere aim schiet maar eens een steyr aug in 1x leeg je schiet overal behalve op dat hoofd ![]() famas heeft ook nare aim, maar dat merk je niet zo omdat ie zo friggin snel leeg is ![]()
||
Citaat:
![]() Nu heb ik echt geen zin in UT meer, want TO ownz UT dik.. btw ik had gister new rec ![]() ![]()
|
![]() |
To, Steyr.
Hoezo moeilijk op hoofden te mikken? Kei handig wapen. Alleen sniper rifles vind ik nog beter. Liefst een Barret, lekker lomp, maar handig als mensen door smalle gangetjes gaan, dan krijg je er ongeveer 3 voor de prijs van 1.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 67 part 2 Leif | 500 | 29-03-2010 20:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Iedere moslim die strijdt namens de Jihad handelt in strijd met zijn eigen geloof Verwijderd | 54 | 04-02-2005 10:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Waldgeist Verwijderd | 21 | 13-06-2003 15:02 | |
Games |
gruwelijkste wapen GpMaStEr | 61 | 27-08-2002 12:09 | |
Games |
gruwelijkste wapen Schmokey | 4 | 22-07-2002 04:03 |