Advertentie | |
|
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/Forum7/HTML/012161.html zie daar. Ja dus, ik kan er niks aan doen sommige namen vind ik nou standaard ordinair en ik zal dr niet zo snel op vallen als op een mooie naam. Natuurlijk als de jonge geweldig lief is en zo dan heb ik natuurlijk niks tegen zn naam. Alleen een naam als bijvoorbeeld colin zal mij echt niet uitnodigen om een gesprek met die jongen te beginnen. Het klinkt heel stom, maar het is gewoon nou eenmaal zo.
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat het voor iedereen verschillent is...
Je kopelt namen aan iemand die je kent met die naam... Ik ken bijvoorbeeld een koen en dat is een etter, en een andere koen en dat is ook een klootzak,... en als je dat iemand ontmoet die ook koen heet denk je in je achterhoofd aan die twee etters.. Maar ik zal denk ik niet een meisje afwijzen vanwege haar naam..
|
![]() |
Als je op een chatbox bent, denk ik idd dat je sneller een gesprek begint met 'Fleur' dan met 'Bep'. En het klinkt beter als je vriend 'Thomas' heet, dan 'Teun'...
Maar het gaat toch om de persoon, als hij/zij een leuke naam draagt is dat mooi mee genomen, maar het is geen hoofdzaak. [Dit bericht is aangepast door eden6 (01-01-2002).]
|
![]() |
na, ik vind het leuker als de persoon een leuke naam heeft dan niet, maar het maakt me niets uit hoor, ik ga niet op namen af!! M'n vriend (voor degenen die m'n verhalen hebben gevolgd, ja we zijn weer samen
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar een Colin, zou je die ook mijden? Zou je zeggen van: "ja bekijk et maar je heet Colin dús ik wil geen contact met je omdat ik weleens verliefd zou kunnen worden op iemand met een stomme naam"
||
![]() |
Citaat:
Ik snap wel wa je bedoelt en in beperkte mate heb ik da ook wel, ik zla echt nie iemand ontwijken omdat ie een andere naam heeft. en als ik verliefd ben op een persoon en hij heeft een aparte naam, nou balen dan maar ik zla er mee moeten doen. Maar ik kan wel op een naam afknappen in de zin van op internetten chatten. EN als ik er al iets mee begin, zou ik gewoon de naam mijden.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb idd wel liever een Claire, Marie-Louise, Rosanne, Frederique of Aletta dan een Chantal, Dioné, Natasja of Kimberly... Het is namelijk zo dat bepaalde 'groepen' ouders hun kinderen bepaalde namen geven...en deze namen liggen mijns inziens een beetje in de 'ordi' sfeer... |
![]() |
|
hhm : ff opzei : ik vind eduard-henri een ontzettend gave naam.Als je je kind zo durft te noemen heb je echt lef in je donder..
aan gezien ik van lef houdt! en lef erfelijk is... ik zit als gebakken. ![]() daarna : ik zit in een gelegenheidsruimte.. ik begin al snel een gesprek met een jongen en het schijnt heeel goed te klikken .. nog erger het lijkt wel of de ridder op het witte paard TOCH bestaat ![]() opeens kom ik erachter dat hij : Willem-jan Hendrik Marcus reinoud de vierde van rosenburg tot eldenzaal heet. dan blijft hij toch een leuke jongen?/ of heb ik dat nou vreemd gezien. stel nog leuker hij zou mij ook de prinses met haar geit vinden... dan zou ik met trots kunnen zeggen als iemand vraagt hoe heet je vriend? Willem-jan Hendrik Marcus reinoud de vierde van rosenburg tot eldenzaal ![]() conclusie don't fuck the name ![]() ![]() ok die conclusie slaat nergens op maar goed ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja tis heel stom ik weet het, maar ik zou dan echt die naam mijden, in een mail bijv alleen hey en niet de naam er achter zetten, gewoon voor mijn eigen, enals ik het over da persoon heb zo min mogelijk zijnnaam gebruiken
||
Citaat:
![]() Paps, Mams, dit is ..... ![]()
||
Citaat:
Willem-jan Hendrik Marcus......
|
nee ik selecteer absoluut niet op naam... Mijn vriend heeft ook zo'n oudhollands naampie en dat ken mij geen reet schelen... hij heet sjaak btw.
Ik heb een fijne naam zeg, met mn Silke. Vaak zegt iedereen : ow wat een mooie naam, maar als mn aan mn vriend gevraagd word hoe ik heet is t altijd: Wat voor iets/Wat zeggie? En dan moet ie t nog een keer zeggen... En dan is t weer meteen: Waar komt ze vandaan? en dan met zo'n hele "mooie" blik weet je wel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Vakken weg door tekort aan leraren' Gatara | 213 | 17-10-2005 18:15 | |
Werk, Geld & Recht |
Zijn er meerdere mensen die 'lijden' onder het UWV? Eend | 13 | 06-02-2005 22:19 | |
Psychologie |
Als ik nu dood zou gaan.... Thee Muts | 35 | 29-09-2004 15:44 | |
Games |
Zijn er hier ROM hackers? Rob | 3 | 27-03-2004 23:52 | |
Psychologie |
mun vriendin pleegde zelfmoord, nu haaaaat ik mensen die zelfmoord plege.. Verwijderd | 8 | 17-10-2002 19:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Iedereen moet nu zelf een mening 'verzinnen'. Is dat wel goed? John Sickbock | 3 | 05-03-2002 23:37 |