Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar het is toch altijd anders met een nieuw, spannend iemand als met je eigen partner. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ontopic, waarom zou je daar bang voor zijn? Als je jezelf zit op te vreten van onzekerheid heb je ook maar constant een kutgevoel. En als hij echt een leuker iemand tegenkomt op zijn studie dan kun je daar toch niets tegendoen, of je je nu zorgen gaat zitten maken of niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je klinkt nu eigenlijk alsof je het heel stiekem zelf spannender en leuker lijkt met een nieuwe partner, dan met je huidige .. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wil ik nou zelfmoord plegen? Nee. Marcade er is een verschil tussen inlevingsvermogen en je eigen fantasien op iemand anders projecteren. Het kan dat je gelijk hebt, maar het kan evengoed dat je geen gelijk hebt, dus om zomaar botweg dat te zeggen, is te kort door de bocht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb nooit gezegd dat )Vampje( daadwerkelijk zelf ook zo erover denkt .. alleen dat ze zo klonk toen ze reageerde op mijn vorige post. ![]() ![]() ![]() Zou ze afkeurend reageren, dan zou ik, nu even in het kort, zeggen dat haar vriend waarschijnlijk ook zo als haar zou denken en dat ze niet bang zou moeten zijn en haar vriend zou proberen moeten te vertrouwen. Zou ze toestemmend reageren, dan zou ik me afvragen waarom ze nog een relatie heeft en hoe ze het denkt vol te houden. ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 12:24. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Graal-Manuscripten : Inleiding Valianth | 1 | 19-01-2005 14:16 |