Hoi allemaal, ik heb een beetje een probleem. Nouja, probleem.....ik zit er mee.
Een vriendin van mij was verliefd geworden op een jongen, maar dat kon niks worden omdat hij al een vriendin had. Toen heeft ze wat meer contact gezocht met een collega van hem. Deze jongen (we noemen hem J) liet duidelijk blijken haar ook wel leuk te vinden, en hij wilde ook steeds met haar afspreken. Op n gegeven moment liet hij t echter afweten. Steeds als ze wat wilde afspreken, zei hij dat hij niet kon, dat hij geen tijd had etc. Mijn vriendin heeft daar toen wat van gezegd, want ze was erg gekwetst door zijn gedrag, en ze baalde er ook ontzettend van omdat die andere jongen op wie ze eerst verliefd was ook zoiets had geflikt (hij heeft namelijk wel n vriendin maar smst de hele tijd, en zit ook n beetje te stoken tussen J. en mijn vriendin) Enfin, J. zei dat hij haar wel heel leuk vond maar dat hij net een relatie achter de rug had, die niet zo prettig was verlopen, en dat hij nu nog even geen behoefte had aan een nieuwe relatie. Ok, dat kon ze begrijpen. Nu was ik afgelopen vrijdag in n discotheek, een andere vriendin van mij had me meegenomen naar een introfeest van de school waar ze heen gaat. We waren met zn 3en, ik, vriendin + een meisje dat mijn vriendin kent.
Op een gegeven moment dacht ik dat ik J. zag lopen, maar ik wist t niet zeker. Later kwam ik hem tegen aan de bar, en hij bleek t dus wel te zijn. Ik+ vriendin raakten aan de praat met een vriend van hem, maar hij zat onwijs te flirten met dat meisje dat bij ons was. Ik zag dat en ik werd echt boos! Ik bedoel, hij is niet bezet, dus hij mag dat zelf weten, maar hij loopt zelf te verkondigen dat hij helemaal geen behoefte heeft aan meisjes op dit moment. Later zag ik m ook nog een keer, en liep hij met een paar andere meiden te flirten. Hij zat ze ook helemaal te bekijken terwijl ze aan t dansen waren, en ik zag later dat hij dr ook een probeerde te zoenen.
Nu is mijn probleem, moet ik dit aan mijn vriendin vertellen? Zij vindt hem onwijs leuk, en denkt dat hij nog helemaal nix wil met iemand, maar ondertussen loopt ie wel andere meiden te versieren. Ik vind t lullig om te vertellen, omdat het dan ook net lijkt alsof ik politieagentje speel, maar ik wil niet dat ze gekwetst wordt, doordat ie strax zegt: nou ik wil toch nix met je.
Misschien vinden jullie dit wel overdreven van mij, maar als ik zie dat hij iemand anders probeert te zoenen terwijl hij zogenaamd nog niet toe is aan n ander, en hij aan mijn vriendin laat merken dat hij HAAR leuk vindt, en dat zij t wel is voor m, dat vind ik op zn zachtst gezegd eigenaardig.
Moet ik t vertellen of moet ze er zelf achterkomen?