Ok, dit is best wel een onzinnig vraagje, maar het zit dus zo:
Op school hebben wij dus ook een rozenactie en ik heb een jongen die ik eigenlijk niet zo goed ken een roos gestuurd.
Ik vind hem wel een beetje leuk, maar meer nog niet, want daarvoor ken ik hem dus nog niet zo goed..
Maar nu chatte ik laatst met een vriend van me op msn, en toen had ik het ook even over die jongen. En toen bleek dat die vriend en die jongen de beste vrienden waren!!
En die vriend zei dus dat die jongen al eens eerder had gezegd dat ik er als een leuke meid uitzag...(maar ik weet verder niet wat hij voor me voelt). Die vriend zei dolenthousiast dat hij ons wel wilde koppelen

omdat die jongen mij zeker leuk vond volgens hem....
Maar die jongen krijgt nu dus een roos van me en daarop staat niet mijn naam, wel mijn mailadres.
Maar zijn er nog dingen die ik absoluut niet of wel moet doen?? Niet dat ik dadelijk alles verpest voor mij zelf...
Ik bedoel, mn laatste liefdes zijn allemaal misgelopen zeg maar, en ik wil nu eens dat het goed gaat, en dat ik geen stomme acties onderneem.

Moet ik op de dag dat ie mijn roos krijgt, zeggen dat die roos van mij is, of moet ik juist afwachten totdat ie mailt??
Tis niet zo'n belangrijke vraag hoor, maar ben gewoon bang dat ik iets verkeerds doe...alvast heel erg bedankt voor je reactie!!
Veel liefs van Snowboardgirl
[Dit bericht is aangepast door snowboardgirl (03-02-2002).]