Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmz ja moet je echt wel zelf uitzoeken hoor, maar waar je in ieder geval rekening mee kan houden: als je je opvallend wil schminken,zorg er dan ineens voor dat je veel geoefend hebt, als je er idd niet bij wil lopen als een pandabeer oftewel een pre-puberaal geval met een spastische rechterhand
![]() Zo vin ik het wel mooi: ![]() en (ok het is dan wel een strip-prentje maar wél duidelijk dacht ik): ![]() en (links) ![]() |
![]() |
|
*giechel* das toch niet zo moeilijk? gewoon veel eyeliner!
Omlijn je ogen met liquid eyeliner, iets dikker dan normaal, en laat de lijnen bij je ooghoeken samen smelten. trek strepen, wees creatief, hoe meer hoe beter... *dat moet je natuurlijk niet al te letterlijk opvatten.. je wilt er niet als een clown uitzien ofzo...*
||
Citaat:
Ik zou het trouwens allemaal geen "gothic" makeup noemen maar gewoon Creatieve makeup....
||
Citaat:
![]() "Hoe maak je je even mooi op als die meiden met die zwarte en rode jurken aan en zwart haar"..? Das pas lekker nep ![]()
||
Citaat:
Anders ffies op het Waterlooplein kijken in Amsterdam.. Maareuhm.. Je moet geen dingen kopen omdat men zegt dat je ze moet kopen omdat ze "mooiig" zijn.. Das beetje té fout naar mijn zin. Want als je je niet goed voelt in jurken dan is het beetje onzin om je toch te "martelen"..
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien kleed(etc) ze zich hoe ze wil en wat ze mooi vind als dat een beetje aan de gothic kant is ....fijn toch trouwens tsja zwarte lippenstift,neej niet echt mooi vind k ....wel op de foto hierboven van talena maar das ook alleen omdat het talena Is ....hihi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
gewoon zwarte ogen make, hoeft nie eens uitlopende punten te zijn, kan oowk gewoon zwarte oogschaduw...
je moet iig egt geen wasbeer effect krijgen neej... das kut sowwy hoah, maar ik vind ut kut mujah eigluk is alles al gezegd... ![]() mujah... iig suc6
|
Gewoon veel (niet té veel) make-up gebruiken, en dan het liefst donker.Hoeft niet eens zwart te zijn. Want hierboven staat een voledige discussie over wel of geen zwarte lippenstift, nou als je dat niet mooi vind doe je toch gewoon aubergine of donker paarse op. Doe ik ook
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
grappen over gothics mauritsius | 175 | 30-03-2011 22:10 | |
Lifestyle |
gothic niek123 | 23 | 25-10-2006 22:20 | |
Games |
[RPG][Gothic 1/2/3] LiqqY | 10 | 08-09-2005 16:46 | |