![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En bij een lage weerstand ben je er extra gevoelig voor om zulke dingen op te lopen (wat al snel kan gebeuren: een kus, drinken uit hetzelfde glas enz.). In de toekomst zal het vaak terugkomen als je een lage weerstand hebt. Helaas dus. Middelen zijn er niet echt naast Zovirax (of gewoon koortslipcrème van eigen merk: is exact hetzelfde). Ja, zorgen voor een goede weerstand dus. Dat betekent dingen als fruit, vitaminen, goed eten, goed slapen enz.
||
Citaat:
of iets dergelijks : ![]()
|
Zovirax werkt bij mij oo kniet, maar sinds een paar jaar heb ik een lampje. Daar komt rood licht uit, dat is een straling. Nouja. ik weet het ook niet precies, maar kijk eens op deze site:
http://www.wittetanden.nl/subjects/koortslip/koortsp/nono.php3?sessid=&klantnr= PS: hij is wel erg duur, of je het er voor over hebt moet je zelf bekijken, maar bij mij kan met dat ding de koortslip in 5 dagen weg zijn.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() als je het nog niet ECHT doorgezet heeft kan je met de boven genoemde middeltjes wel vaak VOORKOMEN dat het echt doorzet. het virus blijft helaas altijd in je lichaam aanwezig en als je weerstand afneemt dan steekt het de kop op. een troost: iets van 70 procent van de nederlandse bevolking is ermee besmet dus je bent niet de enige Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 15:59. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een flesje dat je bij de drogisterij koopt? (à 70%?) of verdunde alcohol? Of gewoon drank (oef wat voel ik me nou dom, maar je weet maar nooit..)? Ik heb ooit namelijk eens een ontsmettingsmiddel (dethol) puur op m'n huid gedaan (had geen idee dat je dat moest verdunnen ![]()
||
Citaat:
Je hebt verschillende soorten alcohol: methanol, ethanol propanol, .... . Als ontsemttingsproduct is het wel meestal Ethanol. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Koortslip Lavendel239 | 2 | 05-08-2012 01:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Koortslip -x-Anoniem-x- | 2 | 02-01-2011 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Koortslip --> soa? Charl0tteee | 14 | 28-11-2010 16:07 | |