Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gezien het feit dat het over een linkkabeltje gaat is het geen groot bedrag waar het over gaat of wel?
||
Marianne,
Citaat:
||
Citaat:
Maar om hoeveel geld gaat het dan?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
waar jij op doelt is de overkomstduur binnen 1 werkdag Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is dit gewoon vervelend. Je ziet dus dat je in het vervolg afspraken moet maken over het risico van verzending. Nu gaat het maar om een paar pieken dus zou ik gewoon samen de schade dragen, mocht dat ding later toch aan- of terugkomen dan betaalt diegene de helft weer terug. Gewoon elkaar even vertrouwen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Mijn ervaring is, vanuit het tpg oogpunt, als er geen afzender op staat sturen wij hem naar Den Haag. Daar maken ze de brief open en proberen ze de afzender zo te achterhalen. Als dit niet lukt dat gaat die na 4 weken wachttijd in de versnipperaar
||
Citaat:
is dat zodat personen alsnog kunnen vragen of een bepaalde brief binnen is gekomen? En hoe raakt een brief 'zoek' (althans, naar Den Haag gestuurd dus) als er gewoon een huisnamer en postcode op staat? Want die kunnen gewoon nog naar de geadresseerde worden gestuurd. Of komt een brief daar niet als die gegevens erop staan? (dan kan de brief van de TS er ook niet bij zitten als ie wel gewoon een huisnummer en postcode op heeft geschreven)
||
Citaat:
een brief gaat naar postcode 2500 NA (dat is Den Haag) als: - Er geen huisnummer op staat, en de persoon niet in het telefoonboek staat dan wel niet bekend is bij collega postbodes Als er een postcode + huisnummer opstaat wordt ie gewoon bezorgd. Tenzij de postcode foutief is, dan wordt de brief in een andere stad afgeleverd en sturen die hem naar Den Haag. Eigenlijk kan er als de postcode + huisnummer opstaan weinig verkeerd gaan. Zoals al aangegeven gebeurd dat maar 0,02% van alle gevallen. Er zijn maar weinig brieven die in de altijd lopende cirkel terecht komen. (foutieve postcode --> naar correcte dorp verstuurd --> in sorteercentrum weer naar de verkeerde postcode --> etc) Het proces van herstellen naar de goede postcode kan overigens een tijdje duren, dus ik weet niet hoelang het al geleden is maar hou voor het gemak maar 3 weken aan. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het meer het risico van de koper, maargoed je kunt inderdaad 50/50 doen in dit geval. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|