![]() |
|
Verwijderd
|
Eerste 'Miss Plastische Chirurgie'-verkiezing
's Werelds eerste schoonheidswedstrijd voor vrouwen die plastische chirurgie ondergaan hebben, is een feit. De wedstrijd wordt in november georganiseerd in China. Dat schrijft de krant Het Laatste Nieuws. Op de eerste editie zullen vrouwen uit China, Zuid-Korea, Japan en Maleisië strijden voor de titel van 'Miss Plastische Chirurgie'. Een woordvoerder van de organisatie liet al weten dat alle deelnemers dokterscertificaten zullen moeten voorleggen, waarmee ze moeten bewijzen dat hun charmes niet 'puur natuur' zijn. Verder moeten de gegadigden vóór 29 mei van dit jaar onder het mes gegaan zijn, om te vermijden dat eventuele kandidaten zich nog snel even zouden laten verbouwen. Dat zou namelijk voor ware gruweltaferelen kunnen zorgen. Denk maar aan overhaaste en aldus verknoeide operaties. Van de 20 kandidaten die zich tot nu toe al hebben ingeschreven, springt een vrouw uit het noorden van China alvast in het oog met 13 operaties op haar actief. Een andere 'handgemaakte' schoonheid van 18 jaar oud schreef zichzelf in nadat ze buitengezet was op het 'Miss Interncontinental'-concours omdat ze er veel te artificieel uitzag. Dat belooft... http://www.gaybelgium.be/content/EpA...VKOaSlUQ.shtml Naar aanleiding van dit bericht een topic over plastische chirugie! Wie vind jij dat de verkiezing zou moeten winnen? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die is nog jong dus ik zou niet weten waarom die dat zou hebben laten doen. Hoewel je dat nooit weet tegenwoordig. ![]() Ze ziet er ook niet echt plastic fantastic uit ofzo ![]()
||
Citaat:
Marijke (L) Zie avatar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vrouwelijke BN'ers uit de kleren voor arme bejaarden
AMSTERDAM - Bekende Nederlandse vrouwen gaan volgende week naakt op de foto voor het goede doel. Naar het voorbeeld van een groep Engelse plattelandsvrouwen die dit vier jaar geleden deden, komt er een Nederlandse kalender waarop onder anderen Willeke Alberti, Sandra Reemer, Imca Marina en Marijke Helwegen in hun blootje staan afgebeeld. De opbrengst gaat naar armlastige bejaarden. http://www.nu.nl/news.jsp?n=388211&c=61 je kan marijke in ieder geval in haar blote kutje zien binnekort. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ten minste, zoiets heb ik gehoord. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CB waar was jij donderdag! We hebben je nog gebeld toen we dronken waren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ot: ik snap niet dat je zo ongelukkig met jezelf kan zijn dat je zoveel geld uit wilt gaan geven voor operaties.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en waarom is het verachterlijk?? als je je er toch beter door voelt ... en helemaal als je daarvoor (bijna) niet een vriendje/vriendinnetje kon krijgen en daarna wel dan lijkt het me dat het alleen maar goed is voor je gelukkigzijn. like, uiterlijk is nou eenmaal heel erg belangrijk.
||
Citaat:
maar cosmetische ingrepen vind ik gewoon stom. straks zien we er allemaal uit als Britney Spears.. nou dan voel je je echt niet beter ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ben je trouwens een echte Schiermonnikoogse? |
![]() |
||
Citaat:
![]() vet saai |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ik werd deheletijd lastig gevallen door monniken. ![]()
||
Citaat:
moet je niet van die korte topjes dragen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |