Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2002, 17:09
lake bodom
lake bodom is offline
ik heb dus een maand een vriendje.
mijn vrienden kennen hem ook. beter zelfs dan mij. maar ze vinden het niet leuk dat ik met hem heb. en ze zeggen allemaal dingen over hem. en dat ik beter niet met hem kan nemen, alleen omdat hun en ik een andere stijl dan hem hebben.. ( wij meer alternatief ) en hij meer hiphop enzo. maar sinds ik met hem heb. doen mun vrienden opeens heel raar tegen mij. net of ze me vrienden niet meer willen zijn, nu ik met hem heb.. en mij beste vriend ook. ik heb dat tegen hem gezegt.. maar hij reageert er heel stom op.. nu raak ik al mun vrienden kwijt..
kweetniet wat ik moet doen.. want ik wil me vrienden niet kwijt.. maar mun vriendje al helemaal niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2002, 17:17
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
Misschien is de jongen het probleem niet misschien is de manier waarop jij je tijd verdeeld een probleem. Jij vind hem hartstikke leuk en dat betekent dat jij sommige hiphop dingen ook interessant gaat vind alleen maar omdat hij dat heel leuk vind. Jou vrienden zien je van hun afdwalen in de richting die zij niet leuk vinden. Zij zijn alternatief en jij was een van hun. Ze voelen zich waarschijnlijk in de steek gelaten omdat jij je anders gedraagt tegenover hen. Ik kan je 1 ding zeggen raak je vrienden nooit kwijt, als zij echte vrienden zijn zul je hierna nooit meer vrienden vinden zoals zij nu zijn.
Jongens komen en gaan maar vriendschap blijft altijd bestaan.

Good Luck
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 17:21
Psychoot
Psychoot is offline
Wazig, maar als het je echte vrienden zijn respecteren ze je zoals je bent. Mijn vrienden zijn zelf ook punk/ska/skater types maar dat ben ikzelf helemaal niet. Ik houd meer van Trance/techno/hardcore. Maar toch zijn het mijn beste vrienden, als ik bij hun ben luister ik die muziek enzo ook wel maar kleed me niet zo. En mijn vrienden zijn juist blij voor me als ik een vriendin heb die ik nu dus heb, ongeacht kleur/levensstijl. Mijn vriendin is chinese en luistert zelf naar R&B en Trance. Maakt toch allemaal niks uit naar mijn mening.
Oud 31-01-2002, 17:23
lake bodom
lake bodom is offline
nou ik ben niet verandert ofzo. en ik heb ook nog genoeg tijd voor hun.. maarja ze willen mij minder vaak zien.
dus ik weet echt niet waar t aan ligt.
en ik ga het echt niet uitmaken met mun vriendje omdat hun dat willen..
en ik maak ook al niet zo snel nieuwe vrienden enzo.. 1 van hun was mun beste vriend, de andere een beetje oppervlakkig.. maar die beste vriend, doet ook stom, en meestal ging ik uit en ergens heen via hem,
en nou ook niet meer enzo
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 17:25
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Psychoot schreef:
Wazig, maar als het je echte vrienden zijn respecteren ze je zoals je bent. Mijn vrienden zijn zelf ook punk/ska/skater types maar dat ben ikzelf helemaal niet. Ik houd meer van Trance/techno/hardcore. Maar toch zijn het mijn beste vrienden, als ik bij hun ben luister ik die muziek enzo ook wel maar kleed me niet zo. En mijn vrienden zijn juist blij voor me als ik een vriendin heb die ik nu dus heb, ongeacht kleur/levensstijl. Mijn vriendin is chinese en luistert zelf naar R&B en Trance. Maakt toch allemaal niks uit naar mijn mening.

neej, jij zult wel hele goede vrienden hebben..ik wou dat ik zulke vrienden had.. maarja blijkt dus maar weer van niet
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 13:29
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik weet nie precies wa je moet doen, maar één ding weet ik zeker: je moet het NIET gaan uitmaken voo rhen. Ten eerste omdat ze dan 'winnen'. En ten tweede omdat als jehet an uitmaakt je nog niet weet of het wel echt je vrienden zijn.
Test ze maar es, en als je ze kwijt raakt heel jammer, en zwara klote, maar je verliest dan echt nie veel. Wel als je kei goed met je vriendje over weg kunt en je die kwijt zou raken.
Wa wil je nou liever, 5 nepvrienden of 1 hele goeie? Lijkt me duidelijk, toch?
Oud 03-02-2002, 16:28
U-NiQ
U-NiQ is offline
Jouw vrienden moeten jou accepteren wie je bent, en nu hoort daar dus jou vriendje bij, en zij zullen ook maar moeten accepteren dat je verkering met die jongen hebt. Dat DOEN ECHTE VRIENDEN. En als ze dat niet doen, zijn ze je gewoon niet waard.
Oud 03-02-2002, 21:32
lake bodom
lake bodom is offline
ja maar het zit zo.. die jongen vond mij zelf ook leuk.. en daarom wil die me een tijdje niet meer zien.. maar kzie die andere nu dus ook niet meer
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 09:25
kirsten
kirsten is offline
Het hangt ervan af waarom ze zo tegen je reageren. Als ze jaloers zijn dat hje niet genoeg tijd met hen doorbrengt, dan ben je ze beter kwijt dan rijk, maar als ze hetdoen omdat ze je zien afdwalen in de, volgens hun verkeerde richting, dan is het volgens mij beter dat je vraagt wat er mis is met je en dan weet je misschien wie de oorzaak is van die verandering.
Het gaat misschien wat duren voor ze met je willen praten (serieus, ipv zeggen dat er helemaal niets scheelt), maar het kan lonen, en anders kan je nog altijd kiezen om hen in de steek te laten, maar dan weet je tenminste waarom.
Reageren

Regels voor berichten