Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2004, 15:31
liefiej
liefiej is offline
heeey mensen,,

even een vraag.. oke misschien is die al 100 x gesteld maar toch,
ik ben met me vriend naar bed geweest zondag, maar alleen met condoom, ik ben nu best bang dat ik zwanger ben, maar eigenlijk kan dat toch niet?

Ik ben niet aan de pil, maar wil het wel graag, alleen het probleem hoe vertel je je moeder, Hee mam ik ga met me vriend naar bed, mag ik aan de pil .. we hebben wel al 4,5 maand maar toch.. duss ik hoop graag op serieuze reacties..

Ik ben trouwens 15,

Kus van Mij
Oud 23-09-2004, 15:34
Verwijderd
Het is dan wel handig als je je geboortedatum even goed invult in je profiel .

Als een condoom niet scheurt is-ie hartstikke veilig, dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Als je de pil wil gebruiken en je vraagt dat aan je moeder, dan kun je beter niet eerst zeggen dat je met je vriend naar bed gaat . Gewoon 'Mam, ik wil graag de pil gebruiken'. Als ze dan vraagt of je seks wil met je vriend kun je dat nog altijd vertellen, maar als je dat als eerste in haar gezicht gooit dan schrikt ze misschien .
Je kunt ook wachten tot je 16 bent; dan zijn je ouders niet meer medisch verantwoordelijk voor je en hoeven ze het dus niet te weten.
Oud 23-09-2004, 15:38
liefiej
liefiej is offline
Hihihi ja die geboortedatum had ik verkeerd ingevuld maar agh, ja ik kan nu ook wel aan de pil gaan, maar echt watv oor mij dan, als me moeder het niet weet, dat ik hem dan ergens laat liggen ofzo.. dat ze het ziet en ze vndt t nie tleuka ls ik het achte rhaar rug om doe... maar bedankt!

kus mij
Oud 23-09-2004, 16:39
liefiej
liefiej is offline
okeej.. meer reacties graag ... kuss
Oud 23-09-2004, 16:41
Grim Heerschap
Grim Heerschap is offline
Nou, Als je met condoom een grote kans liep om zwanger te worden, 1 waarom verkopen ze ze dan, ten 2e, waarom kosten die krengen 2 euro per stuk
Oud 23-09-2004, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Grim Heerschap schreef op 23-09-2004 @ 17:41 :
Nou, Als je met condoom een grote kans liep om zwanger te worden, 1 waarom verkopen ze ze dan, ten 2e, waarom kosten die krengen 2 euro per stuk
2 euro per stuk? Waar koop jij condooms van 2 euro per stuk?
Oud 23-09-2004, 17:35
AngelLena
AngelLena is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=734769

Check dit.

Regels voor berichten