Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2004, 17:33
Jordi
Jordi is offline
Ik heb net een nieuw e-mailadres gehad (ik ga studeren), maar ik vind deze webmail niet zo fijn, dus gebruik ik liever een mailprogramma (Outlook of Thunderbird ofzo). Dit gaat opzich wel goed met instellen enzo, maar het probleem is dat deze programma's mijn mailtjes uit de webmap naar een lokale map verplaatsen/downloaden. Op deze manier kan ik geopende mailtjes dus alleen nog maar op deze computer en met dat programma lezen en niet meer op internet als ik even ergens anders ben.

Ik wil mijn mail gewoon overal kunnen lezen, ook als ik het al een keer geopend heb, want misschien moet ik wel een keer iets nakijken. Moet ik dan per se alleen webmail gebruiken, of kan het ook met een emailprogramma?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2004, 17:50
freyk
freyk is offline
Je kan bij thunderbird instellen dat hij de berichten automatisch download vanaf de server en de berichten op de mailserver laat zodat je op iedere pc je computer kan checken.
Dit doe je zo:
  1. klik op Tools -> account setting
  2. klik op het plusje naast je bij je account naam
  3. Klik dan op server & settings en zet dan een vinkje bij
    "automaticly download new messages" en "leave messages on server"
Oud 01-09-2004, 17:58
Jordi
Jordi is offline
Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren