Advertentie | |
|
![]() |
|
De torren
De eikels De aarde De sleur. het langzaam wachten tot ik dood ga, de enorm muffe geur. Deze strofe is gaaf, heerlijke versnelling die je erin bouwt door die eerste vier regels, en sleur/geur hoort gewoon zo. De slotzin vind ik ook erg goed, het is een mooie vatting van het gedicht. De inhoud spreekt me wel aan, maar ik vind het gedicht nog nét wat te makkelijk; je speelt wel leuk met rijm enzo, maar ik vind het soms wat te makkelijk gekozen rijmwoorden ed.
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder hou ik niet zo van superlatieven als 'enorm'. Ik zou liever een woord als 'doordringend' gebruiken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
'Je plukt de dood: je laatste vrucht.' Zoiets, ik doe maar ff een gooi. Verder moet ik wel zeggen, dat ik het een leuk onderwerp vind en een aardige poging. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben de spelfouten-zeiker. Ik aanvaardde. Het is Verleden tijd, aanvaarden is met een de in de infinitief, dus dubbel d in de verleden tijd.
Deze vind ik stukken beter en mooier dan de vorige. Hier heb je niet zo'n heel overdreven opsommingsdrang en past hij mooi in het gedicht. Zorgt voor afwisseling en een breuk. alles went niet bekend dat doodgaan zo vevelend saai kan zijn. Zou ik net iets anders geschreven hebben. nu komt het me te simpel over, maar dat is smaak. Het is nog steeds niet iets wat me veel doet, maar ik vind het wel leuk. Daarentegen juich ik over de eerste strofe want die is de heerlijkheid zelve! |
![]() |
|
yo allemaal
tnx voor de goede kritiek. mutant ik snap het van de spellings fouten, als ik ze zou zien zou ik me er ook erg aan erggeren, maar ik ben dislextisch. je helpt me er wel mee door te zeggen wat fout is, daar leer je alleen maar van. heerlijk, het voldoet al dat positieve ![]() persoonlijk vind ik em zelf ook wel lekker, idd wat simpel maar het onderwerp is zoooooooo heerlijk. persoonlijk zou ik niet graag 20m onder de grond zitten ps de dood kan een sleur zijn.... ![]() tnx voor de kritiek nogmaals ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|