Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2004, 20:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Beste mensen,

'Flikken', mijn favoriete politieserie, is zondag 05-09 op VRT 1 een half uur vroeger begonnen dan in de tv-gids en op teletekst stond aangegeven. Wie o wie heeft de aflevering opgenomen en wil (een kopie van) de tape naar mij toesturen? Uiteraard vergoed ik alle onkosten. Alvast bedankt,

Mark
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2004, 08:13
geen punt.
geen punt. is offline
SHIT!!! Klote Belgen (neehoor alleen de mensen van VRT1 ) Ik heb het dus ook opgenomen en als ik het goed begrijp is het om 20.40 begonnen en niet om 21.10? Ik laat 'm altijd een half uur langer opnemen erna omdat het programma ervoor altijd vet uitloopt. Fck dan heb ik 'm ook gemist voor de helft als ik het goed begrijp
Oud 06-09-2004, 15:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 06-09-2004 @ 09:13 :
SHIT!!! Klote Belgen (neehoor alleen de mensen van VRT1 ) Ik heb het dus ook opgenomen en als ik het goed begrijp is het om 20.40 begonnen en niet om 21.10? Ik laat 'm altijd een half uur langer opnemen erna omdat het programma ervoor altijd vet uitloopt. Fck dan heb ik 'm ook gemist voor de helft als ik het goed begrijp
Je hebt het geweldig goed begrepen! En ik deel je mening over de VRT.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 23:35
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-09-2004 @ 16:15 :
Je hebt het geweldig goed begrepen! En ik deel je mening over de VRT.
Ktzooi. Nouja waarschijnlijk krijgen we het nog wel eens op nl2 te zien, maar wel klote om de eerste aflevering meteen half te missen.

Mochten er nog mensen zijn met een kopietje, dan ontvang ik deze ook graag (tegen betaling natuurlijk).
Oud 07-09-2004, 14:19
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 07-09-2004 @ 00:35 :
Ktzooi. Nouja waarschijnlijk krijgen we het nog wel eens op nl2 te zien, maar wel klote om de eerste aflevering meteen half te missen.

Mochten er nog mensen zijn met een kopietje, dan ontvang ik deze ook graag (tegen betaling natuurlijk).
Vandaag gelezen op de officiële tv1-website van Flikken, www.tv1.be/flikken:

De eerste aflevring van het nieuwe seizoen wordt herhaald op zondag 12 september om 13.35 u!

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 14:56
fractuur
fractuur is offline
Welke aflevering is het, in de zin van de inhoud? Nouja, de afleveringen worden door de TROS herhaald. En daar kan je tenminste van de tijden uitgaan.
Oud 07-09-2004, 17:05
geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
fractuur schreef op 07-09-2004 @ 15:56 :
Welke aflevering is het, in de zin van de inhoud? Nouja, de afleveringen worden door de TROS herhaald. En daar kan je tenminste van de tijden uitgaan.
Ja maar dat duurt nog even, want ze gaan nu afleveringen van seizoen 4 of 5 ofzo herhalen (weer!!).

Thanks Mark, ik zal m'n video aanzetten (van 11.30 tot 15.30 ).
Oud 07-09-2004, 17:57
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 07-09-2004 @ 18:05 :
Ja maar dat duurt nog even, want ze gaan nu afleveringen van seizoen 4 of 5 ofzo herhalen (weer!!).

Thanks Mark, ik zal m'n video aanzetten (van 11.30 tot 15.30 ).
Das waar. En al die afleveringen heb ik wel weer gezien. Tijd voor nieuwe. Tbegint een beetje op Baantjer te lijken, maar dan heb ik nog niet alle Flikkens gezien, op 2 na ofzo.
Oud 07-09-2004, 19:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
fractuur schreef op 07-09-2004 @ 15:56 :
Zoals ik al zei , is het de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, reeks 6 dus, met als titel 'Oorlog'.

Met o.a. het eerste optreden van Boudewijn de Groot in 'Flikken'!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 12:47
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
In mijn tv-gids staat voor zondag 12 september om 13:35 een film gepland op TV1.
Volgens de TV1-site is er dan 'Flikken'. Nou ja , gewoon even in de gaten houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten